Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - Project Buggy

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 667 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #23917 - Project Buggy
Pagina 17 van 25
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 16, 17, 18 ... 23, 24, 25Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 40547 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Neonlampje 13-3-2005 23:10 Print reply

Posts: 14825
Probeer eens met wat start-pilot..
Het blokje heeft lang niet gelopen, dus sja.. dan kan hij wel wat hulp gebruiken..

Heb je compressie? (zo niet, dan zal start-pilot zeker helpen... zuigerveertjes lopen wel in na een tijdje dan )

Bij gebrek aan start-pilot.. deo
 
Leen 13-3-2005 23:10 Print reply

Posts: 26877
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: ThaYankee

is wel vet geworden, wat is nu je totale lengte geworden eigenlijk? en heb je maybe nog een paar foto's van de achteras enzo hoe dat er precies in hangt, ben ik wel benieuwd naar.

Over het blok is beetje moeilijk te zeggen, maar k neem aan dat hij niet uitelkaar geweest is sinds je hem hebt? anders zouden misschien de timingen van kleppen en dergelijke niet meer kloppen of de timing van de vonk misschien?
en de goede bougiedop op de goede bougie? want k neem aan dat de zuigers om en om op en neer gaan?
verder weet k het zo niet. ben benieuwd naar hoe hij straks rijd als de motor loopt




tis een 1 cil blok
 
ThaYankee 13-3-2005 23:14 Print reply

Posts: 699
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Leen

[...]


tis een 1 cil blok


een 1 cilinder met 2 uitlaten en 2 carbs???
 
malaguti rst ! ! !
Neonlampje 13-3-2005 23:15 Print reply

Posts: 14825
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: ThaYankee

[...]


een 1 cilinder met 2 uitlaten en 2 carbs???
ja
 
Luc 13-3-2005 23:15 Print reply

Posts: 3590
Ja, 2 inlaat en 2 uitlaatkanalen

Btw, sprak net lawrence, de vorige eigenaar, die zei dat ik doeken voor de carb's moest houden.. Dat morgen maar eens proberen, en hopelijk dat dat slettebakkige ding dan loopt..

word er schijtziekvan..

Dit bericht is ge-edit door Luc op 13-3-2005 23:15
 
voederbiet 13-3-2005 23:15 Print reply

Posts: 10000
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: ThaYankee

[...]


een 1 cilinder met 2 uitlaten en 2 carbs???


4 kleppen
 
BF is gewoon een kk site
ThaYankee 13-3-2005 23:16 Print reply

Posts: 699
wtf? ok, zal wel dan:P nog nooit gezien eigenlijk, wel appart
 
malaguti rst ! ! !
Luc 13-3-2005 23:16 Print reply

Posts: 3590
Btw, ??n van de 2 carbs gaat pas bij (bijna) volgas open kwam ik achter, wat voor nut het moet hebben, geen id..
 
ThaYankee 13-3-2005 23:17 Print reply

Posts: 699
hehe moet niet nog gekker worden:P
maar wat is nu je totale lengte van de buggy?

lijkt me trouwens niet goed dat de 1 later open gaat dan de ander, moeten ze niet synchroon afgesteld worden?

Dit bericht is ge-edit door ThaYankee op 13-3-2005 23:18
 
malaguti rst ! ! !
Markos 13-3-2005 23:22 Print reply

Posts: 5048
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: voederbiet

[...]


4 kleppen
ik heb ooit van 5 kleppen per cil gehoord, bestaat dat ook dan O_o
wie krijgt de 5e klep dan?
 
SLET! plaatjes hosten doe je op www.imageshack.us
ThaYankee 13-3-2005 23:23 Print reply

Posts: 699
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Markos

[...]
ik heb ooit van 5 kleppen per cil gehoord, bestaat dat ook dan O_o
wie krijgt de 5e klep dan?


dies voor de sier:P ziet der stoer uit
 
malaguti rst ! ! !
Martijn II - Forum en Sales Moderator 13-3-2005 23:25 Print reply

Posts: 9841




 
Too cool for school!
ThaYankee 13-3-2005 23:26 Print reply

Posts: 699
hehe thnx
 
malaguti rst ! ! !
Neonlampje 13-3-2005 23:29 Print reply

Posts: 14825
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Markos

[...]
ik heb ooit van 5 kleppen per cil gehoord, bestaat dat ook dan O_o
wie krijgt de 5e klep dan?
vaak de inlaat als ik het goed heb
 
Lawrence 13-3-2005 23:29 Print reply

Posts: 663
de hoofdcarb heeft een kabelbediende gasschuif, de secundaire heeft een vacuumbediende schuif.

Het principe hierachter is denk ik dat je bij lage toeren al meteen volgas kan geven, zonder dat de gassnelheid in de carb hierbij te laag wordt.
Pas bij 'hogere' toeren begint de 2e carb mee te doen, wanneer het nodig is
 

Dit topic is 40547 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 17 van 25
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 16, 17, 18 ... 23, 24, 25Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved