Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - MB wil niet starten, pas na lang rennen

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 906 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #23841 - MB wil niet starten, pas na lang re...
Pagina 2 van 8
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 4634 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Remco RS 9-11-2004 19:28 Print reply

Posts: 11463
Nou ik koop wel van alles, vriend van me heeft een 95 op een ori MTX

Ik koop wel een 75,80 en 85 dan doet hij t denk k wel, maar als iemand nog tips/ideeen heeft posten maar!
 
miessie 9-11-2004 19:28 Print reply
Posts: 87
eerst maar eens zorgen dat ie uberhaupt loopt voor je je setup aanpast.

hoe oud is je bougie? Kan best zijn dat je die gewoon eens moet vervangen. Vonkt hij nog wel goed verder?

Dit bericht is ge-edit door miessie op 9-11-2004 19:29
 
Remco RS 9-11-2004 19:30 Print reply

Posts: 11463
Whaha hoe kijk ik of hij vonkt, dat ding ziet er prima uit maak m elke 2 weken schoon...
 
miessie 9-11-2004 19:31 Print reply
Posts: 87
iedere 2 weken schoonmaken is absoluut nergens voor nodig. Als hij het doet gewoon van afblijven. de electroden zijn niet verbogen enzo? bougie uit je cilinderkop halen, in je kabel steken, je bougie even tegen je cilinderkop ofzo aanhouden en je kickstarter es intrappen. Je meot je bougie horen en zien vonken.

je moet zowiezo nog even van je sproeier ed afblijven omdat hij er eerder ook al mee gelopen heeft. Je moet altijd proberen uit te gaan van iets dat gegarandeert heeft gewerkt.

Dit bericht is ge-edit door miessie op 9-11-2004 19:33
 
Remco RS 9-11-2004 19:33 Print reply

Posts: 11463
Verslijten sproeiers nooitt dan/ weet t .... ben een n00b
 
miessie 9-11-2004 19:34 Print reply
Posts: 87
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Remco MB

Verslijten sproeiers nooitt dan/ weet t .... ben een n00b


nee, ze raken hooguit verstopt. Tis niet meer als een klein boutje met een miniscuul gaatje erin om je benzine te doseren.
 
Vincent1988 9-11-2004 19:34 Print reply

Posts: 525
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Remco MB

Verslijten sproeiers nooitt dan/ weet t .... ben een n00b


Nee, verslijten niet, raken alleen soms verstopt

Edit: Was te laat

Dit bericht is ge-edit door Vincent1988 op 9-11-2004 19:35
 
miessie 9-11-2004 19:53 Print reply
Posts: 87
ff voor onze beeldvorming, is het probleem plosts ontstaan of is het geleidelijk aan gekomen. Ik zou namelijk gewoon eerst es een nieuwe bougie halen daarmee testen.

En is er verschil tussen rennen met of zonder choke?
 
Remco RS 10-11-2004 11:37 Print reply

Posts: 11463
Het is ontstaan na een afstelbeurt
 
Remco RS 10-11-2004 11:38 Print reply

Posts: 11463
Haha de choke schiet altijd terug, die blijft niet staan
 
wyk_rs 10-11-2004 15:54 Print reply

Posts: 58
als hij koud niet wil starten en, zoals jij ook verklaaard, hij ook niet stationair wil draaien lijkt het toch wel op aanzuigen van valse lucht!
dit hoeft niet alleen bij een pakking of keerring (krukaskeerring zou nog wel goed kunnen), maar ook je membraamkleppen!...als daar maar een heel klein scheurtje in zet, of een braam op je membraam zelf zit dat de klep niet goed kan afsluiten kan hij niet helemaal vacu?m worden gezogen!......dus kijk eerst of je kleppen egt HELEMAAL goed zijn!!!!


 
Remco RS 10-11-2004 16:03 Print reply

Posts: 11463
Gebeurt dat vaak dan? Ik denk dat het bij de luchtslang zit, want die is op de beunpower manier met cheap ass kit gerepareerd
 
Vincent1988 10-11-2004 16:04 Print reply

Posts: 525
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Remco MB

Gebeurt dat vaak dan? Ik denk dat het bij de luchtslang zit, want die is op de beunpower manier met cheap ass kit gerepareerd


T zou idd wel kunnen, die dingen verslijten wel is.

Je luchtslang kan ook, dattie daardoor valse lucht trekt.
 
Remco RS 10-11-2004 16:08 Print reply

Posts: 11463
Ik dacht dat je brommer dan verzuipt als t membraan niet goed is. Maar nog iets raars, ik reed net, als ik de koppeling inknijp dan begint hij in een keer vet veel toeren te maken wat is dit nou weer?

iemand/ ik snap er niks van


Dit bericht is ge-edit door Remco MB op 10-11-2004 16:17
 
Vincent1988 10-11-2004 16:18 Print reply

Posts: 525
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Remco MB

Ik dacht dat je brommer dan verzuipt als t membraan niet goed is. Maar nog iets raars, ik reed net, als ik de koppeling inknijp dan begint hij in een keer vet veel toeren te maken wat is dit nou weer?

iemand/ ik snap er niks van


Dit bericht is ge-edit door Remco MB op 10-11-2004 16:17


Kan valse lucht zijn
 

Dit topic is 4634 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 8
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved