Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Opvoeren van een Madass..

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 858 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #23820 - Opvoeren van een Madass..
Pagina 1 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Volgende pagina >
Dit topic is 15336 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

MadAss 8-11-2004 20:59 Print topicpost

Posts: 24
Ik wil graag mn Madass opvoeren. Iemand enige idee wat ik het beste kan doen??

Jop
 

Almer 8-11-2004 21:29 Print reply

Posts: 3325
zwaardere cylinder derop, anders blijf je met problemen zitten!
 
Nothing sounds better than a screaming 2-stroke;)
Jarco 8-11-2004 21:29 Print reply

Posts: 4520
ring uit de uitlaat?


 
Joscross 8-11-2004 21:34 Print reply

Posts: 12501



100cc 4 klepper Polini kit


 
Mr.Michiel 8-11-2004 21:35 Print reply

Posts: 1567
Eerst de begrenzingen kwijt raken, oftewel een nieuwe uitlaat (die uitlaat is gewoon te dun) en een andere vertanding.

Er is hier een groot topic over op het forum van www.race-eend.com ik denk dat men je daar beter kan helpen dan hier.
 
juustem
MaartenSS50 8-11-2004 21:36 Print reply

Posts: 456
andere vertanding, vaste cdi, en andere uitlaat.
wil je toch hard, wordt het 70 cc en grotere carb.

Dit bericht is ge-edit door MaartenSS50 op 8-11-2004 21:36
 
Joostvdw 8-11-2004 21:37 Print reply

Posts: 4789
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joscross

afbeelding
afbeelding

100cc 4 klepper Polini kit

afbeelding


jammer dat die niet leverbaar zijn in nederland (niet de laatste keer dat ik erover las iig)

wat je wel kunt doen met die madass, is een ss/cd cilinder derop, die blokken zijn volgens mij zo goed als hetzelfde

kijk eens op www.4-strokebikecentre.com
 
Gentle adjustment tool AKA big f*ckin hammer
Mr.Michiel 8-11-2004 21:37 Print reply

Posts: 1567
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MaartenSS50

andere vertanding, vaste cdi, en andere uitlaat.
wil je toch hard, wordt het 70 cc en grotere carb.

Dit bericht is ge-edit door MaartenSS50 op 8-11-2004 21:36


Vertanding en uitlaat had ik al eerder gezegd, ik was lekker eerder! NANANANA!
 
juustem
MaartenSS50 8-11-2004 21:38 Print reply

Posts: 456
ik heb teminste een 4-takt :P nanaanananananaaaaaaaaaaaaaaaa


Dit bericht is ge-edit door Blorn op 8-11-2004 21:43
 
Mr.Michiel 8-11-2004 21:38 Print reply

Posts: 1567
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MaartenSS50

ik heb teminste een 4-takt :P nanaanananananaaaa



Fuck...eikel!





Dit bericht is ge-edit door Blorn op 8-11-2004 21:43
 
juustem
m_a_r_c_o 8-11-2004 21:39 Print reply

Posts: 6443
does normaal
 
Seat Leon 20vt
Joscross 8-11-2004 21:39 Print reply

Posts: 12501
Ik heb tenminste een brommer die zonder vrijwel enige moeite over de 90 gaat
 
MaartenSS50 8-11-2004 21:39 Print reply

Posts: 456
probeer mr.michiel maar is normaal te laten doen, lukt je vast niet
 
Mr.Michiel 8-11-2004 21:41 Print reply

Posts: 1567
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MaartenSS50

probeer mr.michiel maar is normaal te laten doen, lukt je vast niet


Beneden de broeksriem!
 
juustem
MaartenSS50 8-11-2004 21:44 Print reply

Posts: 456
onder de gordel
 
Mr.Michiel 8-11-2004 21:49 Print reply

Posts: 1567
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MaartenSS50

onder de gordel


Quote:
Michiel zegt:
OH LAAG!
Maarten................ zegt:
:P
Maarten................ zegt:
Onder de gordel :P
Michiel zegt:
juist, naar die uitdrukking zocht ik :P
Maarten................ zegt:
:P
Michiel zegt:
zat te denken aan beneden de broeksriem, maar dat klonk een beetje duf :P
Maarten................ zegt:
:P
Maarten................ zegt:
post maar: beneden de broeksriem :P
Michiel zegt:
ok


Ja, zo kan ik het ook wel!!



 
juustem

Dit topic is 15336 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved