koop ombouw 50cc cilinder voor 80 blok(ligt bij die johan in olland nog wel eentje), 18mm keihin erachter en sproeier 80 of zo ... kreeg je er origineel ook bij die sproeier maar ja dat is gewoon kwestie van afstellen
Ja daarom wil ik hem ombouwen, voor de politie, ik weet wel da ik nog steeds fout ben maja daar moet nog wa op gevonde worre dan... Maar cdi en ontsteking en zoiets, past da gwoon?
Als je de TUV papieren hebt en hij is door de
tuv goedgekeurd maak je best een goede kans. Wel alle papieren en dat er een ombouw heeft plaats gevonden goedgekeurd door de tuv,heb je die niet hoef je er niet aan te beginnen.
Als je de TUV papieren hebt en hij is door de
tuv goedgekeurd maak je best een goede kans. Wel alle papieren en dat er een ombouw heeft plaats gevonden goedgekeurd door de tuv,heb je die niet hoef je er niet aan te beginnen.
Maar dan is 'ie nog toch nog niet goedgekeurd voor de Nederlandse wet?
denk er wel om mtx-r2 is een motor he teminste zo wordt hij hier gezien,zelfs al zet je er 50cc op is hij nog steeds illegaal....
kan je beter mtx-sh kopen en ombouwen tot mtx-r2
wou zeggen hoeven niet eens naar de snelheid te kijken als ze je typeplaatje kijken en zien dat
het een 80cc is ben je em wal kwijt!!
duzz kun je nog beter met 50cc frame en 80cc blok rijden ben je nog minder dde zak
Dit bericht is ge-edit door senda80cc op 8-11-2004 20:14