Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - my setup

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1016 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #238 - my setup
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Dit topic is 1843 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

bikeparts 7-5-01?10:47 Print topicpost
Posts: 114
Dit wordt mijn nieuwe setup voor mijn MT-tje:

-50cc snel net gehoond en alle poorten getuned
-20mm Mikuni carb
-K&N Powerfilter
-origineel membraan uitgebogen
-Luhao uitlaatbocht met 2x Biturbo seatpipes

kan er mijn iemand een schatting geven wat ongeveer de max snelheid zou zijn?
Ik haalde met originele cillinder en luchtfilter
en 18mm Keihin, met Luhao uitlaatbocht ongeveer 85km/u
 
[URL[t]]http://www.bikeparts.be/brommers/smx_50.php[/t]Suzuki SMX 50 Super Motard[/URL]

-Michiel RS- 7-5-01?12:26 Print reply
Posts: 2803
ik weet niet wat je getuned hebt, maar hij zal wel 85 a 90 kunne halen, want dat lukt zonder tunen ook al.
 
Neonlampje 7-5-01?12:42 Print reply

Posts: 14825
alleen haalt ie het met deze config waarschijnlijk wat sneller
 
MTMark 7-5-01?15:46 Print reply
Posts: 122
Ik haal de 85 dik met een 50cc snel imitatie, een 13mm carburateur een gewone filter en een dubbele jarmacol demper.
 
Life sucks...
MB50TUNED 7-5-01?19:10 Print reply
Posts: 1054
Snelhheid tussen de 80 en 90 afhankelijk van tuning en tandwielen en afstelling. Kan je trouwens een poortmap plaatsen? Ik zal er binnenkort ook een aantal plaatsen, maar ben druk bezig. Mijn zeta is wel ruig. Poortmap is nog niet af, maar ik heb geen overtrek papier. En het is best moeilijk een poortmap te maken, poorten liggen dicht naast elkaar.






 
2 stroke, because one stroke isn\'t enough and four strokes waste two (many).
Sneks 7-5-01?19:22 Print reply
Posts: 2499
Dat vond ik nou ook
 
Ik wil veeel harder op m\'n :) [IMG]http://24.132.20.228/mup/1772.jpg[/IMG] :)
bikeparts 7-5-01?23:46 Print reply
Posts: 114
ik had wel op de 100 gehoopt... maar heel hard trekken en 95 rijden is ook wel al cool ...
 
[URL[t]]http://www.bikeparts.be/brommers/smx_50.php[/t]Suzuki SMX 50 Super Motard[/URL]
MB50TUNED 8-5-01?16:28 Print reply
Posts: 1054
Wat voor 50 snel heb je dan?
 
2 stroke, because one stroke isn\'t enough and four strokes waste two (many).
MB50TUNED 8-5-01?16:30 Print reply
Posts: 1054
Als een luhao of hoe je het ook schrijft dezelfde eigenschappen heeft als op een mb zal je niet veel harder gaan.
 
2 stroke, because one stroke isn\'t enough and four strokes waste two (many).
jelle 8-5-01?17:18 Print reply
Posts: 124
uhm mijn 70cc zeta (AC) rijd 95 zonder overtoeren dus uh met een beetje amateur tunen aan een 50 lijkt me raar (ps dit is bart) maar het kan altijd natuurlijk want 50 kan ook hard
 
[IMG]http://24.132.20.228/mup/327.gif[/IMG] OCH DAAR REED WEER EEN HONDA MET POWER
bikeparts 8-5-01?18:27 Print reply
Posts: 114
85 Zal hij zeeeeeker halen... haalde ik met mijn originele 50cc !
wel tandwielverhouding 15-42 maar swatt...
en mijn ding maakte toen inderdaad wel heel veel toeren ja... op de Dynojet werden er toen digitaal 13000 gemeten... niet slecht...
en die imitatie is gewoon een of ander goedkoop (2000bfr/100 hfl) piraatmerk...
 
[URL[t]]http://www.bikeparts.be/brommers/smx_50.php[/t]Suzuki SMX 50 Super Motard[/URL]
B3AST 8-5-01?18:47 Print reply
Posts: 2469
Imitatie is rommel! goedkoop en kut! ze slijten als de nete
 
- insane in the brain -
MB50TUNED 8-5-01?18:47 Print reply
Posts: 1054
Met een immitatie cilinder van gietijzer 13000 rpm? Ik denk dat dat niet klopt. En als het wel klopt ben je heel snel van je cilinder af. Met 13000 rpm slijt gietijzer gigantisch snel. Ik haal met die tandwiel verhouding met minder toeren noeg een hogere snelheid, best vaag.
 
2 stroke, because one stroke isn\'t enough and four strokes waste two (many).
bikeparts 8-5-01?18:52 Print reply
Posts: 114
die cillinder is nu inderdaad naar de cillinderhemel toen mijn oliepompje er de brui aan gaf. En ik wil die testresultaten van de Dyno wel es posten als ik dat papiertje hier nog ergens kan vinden...
 
[URL[t]]http://www.bikeparts.be/brommers/smx_50.php[/t]Suzuki SMX 50 Super Motard[/URL]
bikeparts 8-5-01?18:54 Print reply
Posts: 114
ff anders expliceren: met tandwielen 15-42 reed hij 85

met zelfde cillinder maar tandwielen 13-50 haalde hij die 13000 toeren en reed hij 75...

... moet er nog water zijn? (onzin)
 
[URL[t]]http://www.bikeparts.be/brommers/smx_50.php[/t]Suzuki SMX 50 Super Motard[/URL]
MB50TUNED 8-5-01?18:56 Print reply
Posts: 1054
COOOOOOOOOL, ik ben erg benieuwd hoe die uitdraai eruitziet. Ik ga ook op de testbank als mijn mb over een tijdje weer in elkaar zit.
 
2 stroke, because one stroke isn\'t enough and four strokes waste two (many).

Dit topic is 1843 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved