Je vraagt tog hoe je je carters moet splitse ,kut mogool
als je leest was hij al gesplits maaar moest alleen mij krukas er nog uit
duzz wie is hier nou een..................
en toen was ie stil
maar breng woensdag ff mijn krukas weg om hem opnieuw te laten uitlijnen als dat nodig is en dan laat ik ok gelijk ff het lager eraf halen ken die mensen geod duzz die doen dat wel ff
en dan nieuwe krukas C4 krukaslagertje erin en kijken of het probleem opgelost is hoop van wel want word er echt neit geod van als ik niet weet wat het probleem is van het harde trillen van mijn derbi
Dit bericht is ge-edit door senda80cc op 7-11-2004 18:34
Dit bericht is ge-edit door senda80cc op 7-11-2004 18:34
als je leest was hij al gesplits maaar moest alleen mij krukas er nog uit
duzz wie is hier nou een..................
en toen was ie stil
maar breng woensdag ff mijn krukas weg om hem opnieuw te laten uitlijnen als dat nodig is en dan laat ik ok gelijk ff het lager eraf halen ken die mensen geod duzz die doen dat wel ff
en dan nieuwe krukas C4 krukaslagertje erin en kijken of het probleem opgelost is hoop van wel want word er echt neit geod van als ik niet weet wat het probleem is van het harde trillen van mijn derbi
Dit bericht is ge-edit door senda80cc op 7-11-2004 18:34
Dit bericht is ge-edit door senda80cc op 7-11-2004 18:34
omdat die miss meer toeren aan kunnen en ik met mij cilinder toch wat meer zekerheid heb met C4 lagers dan met C3 lager en was vanplan een metrakit setje lagers te kopen en dat zijn nou eenmaal C4 lagers
omdat die miss meer toeren aan kunnen en ik met mij cilinder toch wat meer zekerheid heb met C4 lagers dan met C3 lager en was vanplan een metrakit setje lagers te kopen en dat zijn nou eenmaal C4 lagers
omdat die miss meer toeren aan kunnen en ik met mij cilinder toch wat meer zekerheid heb met C4 lagers dan met C3 lager en was vanplan een metrakit setje lagers te kopen en dat zijn nou eenmaal C4 lagers
Gebruik C 3 lagers en laat je krukas statisch & dynamisch balanceren
jah maar waarom zou ik niet voor de zekerheid C4 lagers erin zetten als er niet veel meer prijsverschil inzit
doe ik het liever een keer geod dan dat ik aan de gang blijf
ja wat boeit het hij gaat toch niet stuk als je er c4 in rost, heb je je lager al van je krukas? Ik doe zelf altijd de lager goed strak tussen de bankschroef boeiend dat je je lager sloopt dr komt toch een nieuwe op, als je dan een tijdje op je krukas rost (rubbere hamer anders gaat je schroefdraad naar ze moer) dan gaat ie er wel vanaf... suc6!