Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - krukas lagers vervangen

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 825 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #23775 - krukas lagers vervangen
Pagina 3 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 3244 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

mcdronkz 7-11-2004 18:23 Print reply

Posts: 32777
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: wiebutt

[...]


Je vraagt tog hoe je je carters moet splitse ,kut mogool


doe normaal
 
wiebutt 7-11-2004 18:24 Print reply

Posts: 6264
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mcdronkz

[...]


doe normaal


Kijk hoe hij reageert als ik hem een tip geef
 
http://nsfw.skoften.net/comments.php?id=1808_0_3_0_C
Joscross 7-11-2004 18:31 Print reply

Posts: 12501
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: wiebutt

[...]


Kijk hoe hij reageert als ik hem een tip geef

Je tip is volstrekt nutteloos
LEES de openingspost:
Quote:
heb nu mijn carterhelften van elkaar af maar krijg mijn krukas niet van het middelste blokstuk af


Voordat je begint te schelden..
 
senda80cc 7-11-2004 18:31 Print reply

Posts: 3434
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: wiebutt

[...]


Je vraagt tog hoe je je carters moet splitse ,kut mogool


als je leest was hij al gesplits maaar moest alleen mij krukas er nog uit
duzz wie is hier nou een..................
en toen was ie stil

maar breng woensdag ff mijn krukas weg om hem opnieuw te laten uitlijnen als dat nodig is en dan laat ik ok gelijk ff het lager eraf halen ken die mensen geod duzz die doen dat wel ff

en dan nieuwe krukas C4 krukaslagertje erin en kijken of het probleem opgelost is hoop van wel want word er echt neit geod van als ik niet weet wat het probleem is van het harde trillen van mijn derbi

Dit bericht is ge-edit door senda80cc op 7-11-2004 18:34

Dit bericht is ge-edit door senda80cc op 7-11-2004 18:34
 
Keep on rockin' in a free world
richard3 7-11-2004 18:39 Print reply

Posts: 5198
idd warm stoken en dan rammen met een rubberhamer /wel met beleid natuurlijk he en anders lager trekker idd
 
op naar de grote brommers
senda80cc 7-11-2004 18:43 Print reply

Posts: 3434
maa rhoe wou je dat doen lager zit strak tegen de krukas wang aan kun je toch niet tussen zonder krukaswang te beschadigen

 
Keep on rockin' in a free world
PRO TUNING 7-11-2004 18:48 Print reply

Posts: 4000
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: richard3

idd warm stoken en dan rammen met een rubberhamer /wel met beleid natuurlijk he en anders lager trekker idd


Warm stoken heeft geen zin, de krukas en lager zijn beide van staal - uitzettingscoeffici?nt is het zelfde
 
wiebutt 7-11-2004 18:50 Print reply

Posts: 6264
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: senda80cc

[...]


als je leest was hij al gesplits maaar moest alleen mij krukas er nog uit
duzz wie is hier nou een..................
en toen was ie stil

maar breng woensdag ff mijn krukas weg om hem opnieuw te laten uitlijnen als dat nodig is en dan laat ik ok gelijk ff het lager eraf halen ken die mensen geod duzz die doen dat wel ff

en dan nieuwe krukas C4 krukaslagertje erin en kijken of het probleem opgelost is hoop van wel want word er echt neit geod van als ik niet weet wat het probleem is van het harde trillen van mijn derbi

Dit bericht is ge-edit door senda80cc op 7-11-2004 18:34

Dit bericht is ge-edit door senda80cc op 7-11-2004 18:34


Okey sorry, fout geleze
 
http://nsfw.skoften.net/comments.php?id=1808_0_3_0_C
Bullet 7-11-2004 18:52 Print reply

Posts: 12150
waarom C4 als ik vragen mag?

senda is een dildo, zit ook geen balansas in.
 
**My BungHole Will Speak Now**
senda80cc 7-11-2004 18:54 Print reply

Posts: 3434
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Bullet

waarom C4 als ik vragen mag?

senda is een dildo, zit ook geen balansas in.


omdat die miss meer toeren aan kunnen en ik met mij cilinder toch wat meer zekerheid heb met C4 lagers dan met C3 lager en was vanplan een metrakit setje lagers te kopen en dat zijn nou eenmaal C4 lagers
 
Keep on rockin' in a free world
senda80cc 7-11-2004 18:54 Print reply

Posts: 3434
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: wiebutt

[...]


Okey sorry, fout geleze


okey fout aanvaard
 
Keep on rockin' in a free world
Bullet 7-11-2004 19:00 Print reply

Posts: 12150
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: senda80cc

[...]


omdat die miss meer toeren aan kunnen en ik met mij cilinder toch wat meer zekerheid heb met C4 lagers dan met C3 lager en was vanplan een metrakit setje lagers te kopen en dat zijn nou eenmaal C4 lagers


ooh stoer, draait jouwn senda 16.000 RPM dan?

met een mhr80 heeft C4 geen enkel nut
 
**My BungHole Will Speak Now**
PRO TUNING 7-11-2004 19:01 Print reply

Posts: 4000
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: senda80cc

[...]


omdat die miss meer toeren aan kunnen en ik met mij cilinder toch wat meer zekerheid heb met C4 lagers dan met C3 lager en was vanplan een metrakit setje lagers te kopen en dat zijn nou eenmaal C4 lagers


Gebruik C 3 lagers en laat je krukas statisch & dynamisch balanceren
 
senda80cc 7-11-2004 19:31 Print reply

Posts: 3434
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Bullet

[...]


ooh stoer, draait jouwn senda 16.000 RPM dan?

met een mhr80 heeft C4 geen enkel nut


jah maar waarom zou ik niet voor de zekerheid C4 lagers erin zetten als er niet veel meer prijsverschil inzit
doe ik het liever een keer geod dan dat ik aan de gang blijf

 
Keep on rockin' in a free world
CiaoFrank 7-11-2004 19:39 Print reply
Posts: 100
ja wat boeit het hij gaat toch niet stuk als je er c4 in rost, heb je je lager al van je krukas? Ik doe zelf altijd de lager goed strak tussen de bankschroef boeiend dat je je lager sloopt dr komt toch een nieuwe op, als je dan een tijdje op je krukas rost (rubbere hamer anders gaat je schroefdraad naar ze moer) dan gaat ie er wel vanaf... suc6!
 

Dit topic is 3244 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 3 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved