Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - Malossi lang niet zo goed als iedereen denkt...

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1170 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #23773 - Malossi lang niet zo goed als ieder...
Pagina 1 van 6
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6Volgende pagina >
Dit topic is 4568 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

foxbuster666 7-11-2004 13:42 Print topicpost

Posts: 670
Maat van me (markos) heeft de malossi 110cc nagemeten.
Dit is dan wel de snelste cilinder van honda, maar het schijnt dat hij nog verre van optimaal is.
De spoelers liggen veel te hoog ivm de uitlaat poort en de blowdown is ook veel te hoog (bijna 40...)

Dit even ter informatie...

Voor de rest produceert malossi verreweg de beste/snelste/slijtvaste cilinders.
Althans is mijn mening dan!

Dit bericht is ge-edit door foxbuster666 op 7-11-2004 13:43
 
Hij reed gortig 80 blok, 6-bak,110cc malossi,HPI raceonsteking,Dellortho 28mm vlak VHST ,malossi spruitstuk 26mm, malossi variabele powerbox, malossi 6-kleps, malossi powerfilter, aangemeten hogedrukkop en uitlaat

honda_2takt_power 7-11-2004 15:00 Print reply

Posts: 6744
hier hebben we parts voor dacht ik
 
regels zijn er om grenzen aan te geven, en grenzen zijn er om verlegd te worden.
senda80cc 7-11-2004 15:04 Print reply

Posts: 3434
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: honda_2takt_power

hier hebben we parts voor dacht ik

ben ik het volledig met je eens
 
Keep on rockin' in a free world
MotoCrossIpkiss[stan] 7-11-2004 15:04 Print reply

Posts: 7744
kzou zegge als ie zoveel verstand van hebt:P laat ut hem dan optimaal make
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: foxbuster666

Maat van me (markos) heeft de malossi 110cc nagemeten.
Dit is dan wel de snelste cilinder van honda, maar het schijnt dat hij nog verre van optimaal is.
De spoelers liggen veel te hoog ivm de uitlaat poort en de blowdown is ook veel te hoog (bijna 40...)

Dit even ter informatie...

Voor de rest produceert malossi verreweg de beste/snelste/slijtvaste cilinders.
Althans is mijn mening dan!

Dit bericht is ge-edit door foxbuster666 op 7-11-2004 13:43

 
hoi
[RRT] Lost-P 7-11-2004 15:05 Print reply
Posts: 4578
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: foxbuster666


De spoelers liggen veel te hoog ivm de uitlaat poort en de blowdown is ook veel te hoog (bijna 40...)





Spoelers liggen TE HOOG, en daardoor is de blowdown DUS ook TE HOOG??? Volgens mij haal je t 1 en ander door elkaar
 
Chille Tune shit dan
Bullet 7-11-2004 15:05 Print reply

Posts: 12150
eehmm gefeliciteerd?

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Lost-P

[...]



Spoelers liggen TE HOOG, en daardoor is de blowdown DUS ook TE HOOG??? Volgens mij haal je t 1 en ander door elkaar


whahaha lol idd

Dit bericht is ge-edit door Bullet op 7-11-2004 15:05
 
**My BungHole Will Speak Now**
MotoCrossIpkiss[stan] 7-11-2004 15:06 Print reply

Posts: 7744
mag k oowk op je feestje kome of geef je die nie?
 
hoi
Abarth-500 7-11-2004 15:07 Print reply

Posts: 1532
dus hij is niet zo goed als ik denk he..

ik heb ermee gereden en ik weet hoe goed het is..

sja en dat elke cilinder verbeterd kan worden.. duh
 
Echte anarchisten schaken zonder koningen.
Jurgen 7-11-2004 15:38 Print reply

Posts: 1334
Nobel-prijsje??
 
Heb je onderdelen voor een MTX-sh over?? Inbox even.
John Huijben 7-11-2004 15:42 Print reply

Posts: 2433
ik kwam met blowdown op 35 uit
en iedereen die denkt dat ik fout meet enzo, lees mn faq maar ,dat is een ori malossi 110cc cilinder.

faq :

http://www.brommerforum.nl/faq/artikel/127

ws. is die malossi van een vriend van jou bewerkt ofzo. lijkt me in ieder geval heeel sterk dat een malossi cilinder orgineel een blowdown van 40 heeft en toch gewoon normaal loopt.

verder ben ik het wel met je eens hoor dat een malossi bewerkt kan worden, maar dat de spoelers veelste hoog vinden is als je t mij vraagt onzin
 
http://www.brommerforum.nl/showtopic/35310/last
[RRT] Lost-P 7-11-2004 15:45 Print reply
Posts: 4578
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: John Huijben



verder ben ik het wel met je eens hoor dat een malossi bewerkt kan worden, maar dat de spoelers veelste hoog vinden is als je t mij vraagt onzin


John, Lees mijn reply nou ook ff ...
Spoelers kunnen toch noooit TE hoog zitten als de Blowdown 40 is (en dus Veeels te hoog is)

Ja oke dat KAN wel, maar dan heb je wel een heel erg verneukte cil. :-p
 
Chille Tune shit dan
SuzukiMARC 7-11-2004 16:07 Print reply

Posts: 3023
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MotoCrossIpkiss[stan]

mag k oowk op je feestje kome of geef je die nie?


want jij weet er natuurlijk ook alles van af toch stan?
 
tsx kopen? [url]http://www.brommerforum.nl/sales/detail/9568[/url]
superior mt7 7-11-2004 16:13 Print reply

Posts: 2675
kvind echt dat er weer veels te heftig word gereageerd....wat zolangzamerhand wel gewoon word op dit forum.
 
V8
foxbuster666 7-11-2004 16:45 Print reply

Posts: 670
Gezeik hier op dit ***forum...
Gooi em mar dicht or...!
 
Hij reed gortig 80 blok, 6-bak,110cc malossi,HPI raceonsteking,Dellortho 28mm vlak VHST ,malossi spruitstuk 26mm, malossi variabele powerbox, malossi 6-kleps, malossi powerfilter, aangemeten hogedrukkop en uitlaat
Stijnplaykonijn 7-11-2004 16:51 Print reply

Posts: 643
alleen maar afkraken hiero
 
foxbuster666 7-11-2004 17:01 Print reply

Posts: 670
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: superior mt7

kvind echt dat er weer veels te heftig word gereageerd....wat zolangzamerhand wel gewoon word op dit forum.

Dat is hier altijd al geweest.
De sfeer is nooit echt goed geweest en taalgebruik + spam ook niet.
Maar kga nu zelf ook weer offtopic...

Maar hij kan op SLOT
 
Hij reed gortig 80 blok, 6-bak,110cc malossi,HPI raceonsteking,Dellortho 28mm vlak VHST ,malossi spruitstuk 26mm, malossi variabele powerbox, malossi 6-kleps, malossi powerfilter, aangemeten hogedrukkop en uitlaat

Dit topic is 4568 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 6
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved