ben bang dat ik zo'n gietijzer weer een paar keer warm laat lopen, bij mn puchie met airsal cilindertje heb ik m ong. 30x warm laten lopen, hier zat ook een nicasil wand in. zit dat ook in de airsals van de honda's
ben bang dat ik zo'n gietijzer weer een paar keer warm laat lopen, bij mn puchie met airsal cilindertje heb ik m ong. 30x warm laten lopen, hier zat ook een nicasil wand in. zit dat ook in de airsals van de honda's
cilinder met nica wand zijn meestal niet van gietijzer
en je moet niet puch cilinders met honda cilinders verwarren, een 65cc polini voor puch staat ook bekend dat ie snel warm/vast loopt, polini voor honda niet...
cilinder met nica wand zijn meestal niet van gietijzer
en je moet niet puch cilinders met honda cilinders verwarren,
je snapt me denkt nie. da was aluminium met nica.
ik had nu gietijzer
t was ook maar even om aan te geven dat ik wat meer vertrouwen had met nicasil wanden. en tuurlijk snap ik dat er wel een verschil in zit tussen honda en puch
je snapt me denkt nie. da was aluminium met nica.
ik had nu gietijzer
t was ook maar even om aan te geven dat ik wat meer vertrouwen had met nicasil wanden. en tuurlijk snap ik dat er wel een verschil in zit tussen honda en puch
ah oke, misverstand
maar een fatsoenlijke gietijzer cil (bijv de standaard) lopen echt niet zomaar warm als je em normaal behandeld (dat wil zeggen, warm rijden, goed afstellen en niet met versleten cil/zuiger rijden)