Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - laagtoerige cil MT

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1002 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #23750 - laagtoerige cil MT
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina
Dit topic is 2255 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

maxisport 7-11-2004 12:06 Print reply

Posts: 4206
ben bang dat ik zo'n gietijzer weer een paar keer warm laat lopen, bij mn puchie met airsal cilindertje heb ik m ong. 30x warm laten lopen, hier zat ook een nicasil wand in. zit dat ook in de airsals van de honda's
 
Joostvdw 7-11-2004 12:08 Print reply

Posts: 4789
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: maxisport

ben bang dat ik zo'n gietijzer weer een paar keer warm laat lopen, bij mn puchie met airsal cilindertje heb ik m ong. 30x warm laten lopen, hier zat ook een nicasil wand in. zit dat ook in de airsals van de honda's


cilinder met nica wand zijn meestal niet van gietijzer

en je moet niet puch cilinders met honda cilinders verwarren, een 65cc polini voor puch staat ook bekend dat ie snel warm/vast loopt, polini voor honda niet...
 
Gentle adjustment tool AKA big f*ckin hammer
maxisport 7-11-2004 12:14 Print reply

Posts: 4206
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joostvdw

[...]


cilinder met nica wand zijn meestal niet van gietijzer

en je moet niet puch cilinders met honda cilinders verwarren,


je snapt me denkt nie. da was aluminium met nica.
ik had nu gietijzer

t was ook maar even om aan te geven dat ik wat meer vertrouwen had met nicasil wanden. en tuurlijk snap ik dat er wel een verschil in zit tussen honda en puch
 
Joostvdw 7-11-2004 12:20 Print reply

Posts: 4789
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: maxisport

[...]


je snapt me denkt nie. da was aluminium met nica.
ik had nu gietijzer

t was ook maar even om aan te geven dat ik wat meer vertrouwen had met nicasil wanden. en tuurlijk snap ik dat er wel een verschil in zit tussen honda en puch


ah oke, misverstand

maar een fatsoenlijke gietijzer cil (bijv de standaard) lopen echt niet zomaar warm als je em normaal behandeld (dat wil zeggen, warm rijden, goed afstellen en niet met versleten cil/zuiger rijden)
 
Gentle adjustment tool AKA big f*ckin hammer
maxisport 7-11-2004 12:22 Print reply

Posts: 4206
naja die 50imi was ook perfect afgesteld.
draaide naar mijn mening gewoon veelste veel toeren. dat is zn dood geworden
 
maxisport 7-11-2004 16:40 Print reply

Posts: 4206
ok is stel de vraag anders!

laagtoerig nicasil wand.

welke cilinder? maakt nie uit hoeveel cc. t gaat samen met ori carb en onbegrensde uitlaat.
 
Joscross 7-11-2004 16:40 Print reply

Posts: 12501
eurokut
 
Almer 7-11-2004 16:46 Print reply

Posts: 3325
NICASIL is slijtvaster, kijk maar naar MAHLE cylinders, allemaal nicasil en allemaal onverwoestbaar!
 
Nothing sounds better than a screaming 2-stroke;)
maxisport 7-11-2004 16:49 Print reply

Posts: 4206
welke eurokit de 50 of 70?
t moet onverwoestbaar zijn ja want ik ben lomp
 

Dit topic is 2255 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved