Tijzzz |
6-11-2004 17:19 |
Posts: 4215 |
|
|
|
|
Abarth-500 |
6-11-2004 17:30 |
Posts: 1532 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: maxisport
ja mn 50snel is nu al 3x warm gelopen en moet dus een nieuwe cilinder hebben, die ik nu had was veelste hoogtoerig draaide in zn 4 (4bak) 12 a 13000 toeren met twv 15/42
maar het moet een laagtoerige zijn, wel 50cc.
welke moet ik dan nemen?
en wat is nou t slijtvaste?
nicasil of gietijzer
hmm als jij dit om de zoveeltijd hebt maakt het niet uit wat je neemt, dan ligt het aan je afstelling..
koop gewoon een giet, kun je tenminste verscheidende keren hergebruiken
|
|
Echte anarchisten schaken zonder koningen. |
|
Jarco |
6-11-2004 17:31 |
Posts: 4520 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: maxisport
ja mn 50snel is nu al 3x warm gelopen en moet dus een nieuwe cilinder hebben, die ik nu had was veelste hoogtoerig draaide in zn 4 (4bak) 12 a 13000 toeren met twv 15/42
maar het moet een laagtoerige zijn, wel 50cc.
welke moet ik dan nemen?
en wat is nou t slijtvaste?
nicasil of gietijzer
mss een zwaardere tw verhouding?
|
|
|
|
Tijzzz |
6-11-2004 17:33 |
Posts: 4215 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Jarco
[...]
mss een zwaardere tw verhouding?
Is toch al redelijk zwaar hoor. ik heb 15-44 onder mn 70 Athena.
(Of heb ik gewoon zo'n zwakke cilinder? )
|
|
|
|
Joscross |
6-11-2004 17:43 |
Posts: 12501 |
Athena kan je wel 16/45 of 17/45 vertanden hoor
|
|
|
|
Honda_mbiloss [Emiel] |
6-11-2004 17:45 |
Posts: 3697 |
ik had altijd een hele grote koeieband achterop, scheelt ook redelijk wat met je twv. met een 70cc heb ik altijd 15-45 gehad.
|
|
|
|
honda_2takt_power |
6-11-2004 17:52 |
Posts: 6744 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Joscross
Athena kan je wel 16/45 of 17/45 vertanden hoor
mijne 70cc athena trekt 16en 17/42 niet doe er nu maar 15 op
Dit bericht is ge-edit door honda_2takt_power op 6-11-2004 17:55
|
|
regels zijn er om grenzen aan te geven, en grenzen zijn er om verlegd te worden. |
|
de_koen |
6-11-2004 18:02 |
Posts: 5595 |
hoe weet je dat hij 13k draaide ?
gewone ori belgische erop
of orig 80 blokje
|
|
Honda 5-Bak te koop |
|
Oscar O. - [HRC Nijmegen] |
6-11-2004 18:09 |
Posts: 7007 |
je 50 cc is wel snel als hij zo lomp doorrijd met zware tandwielen op een MT ... is het geen 70?
|
|
nobody fuck with us!! |
|
Jarco |
6-11-2004 18:10 |
Posts: 4520 |
mss moet hij de diameter ff opmeten
|
|
|
|
kpotappel86 |
6-11-2004 18:43 |
Posts: 2679 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: maxisport
ja mn 50snel is nu al 3x warm gelopen en moet dus een nieuwe cilinder hebben, die ik nu had was veelste hoogtoerig draaide in zn 4 (4bak) 12 a 13000 toeren met twv 15/42
maar het moet een laagtoerige zijn, wel 50cc.
welke moet ik dan nemen?
en wat is nou t slijtvaste?
nicasil of gietijzer
je wil dus laagtoerig hard rijden met een 50 cc ? of wil je niet hard gaan ?
|
|
>>>Life's To Short To Ride Slow<<< >>>Life Start @ 120 Km/H<<< >>> neem je leven niet zo serieus joh... je overleeft het toch niet<<< |
|
honda_2takt_power |
6-11-2004 18:45 |
Posts: 6744 |
|
|
regels zijn er om grenzen aan te geven, en grenzen zijn er om verlegd te worden. |
|
christianos |
6-11-2004 18:54 |
Posts: 20445 |
Heb een 50snel imi, ongeveer zelfde twv. Kl;opt wel hoor Quote: Oorspronkelijk gepost door: Oscar O. - [HRC Nijmegen]
je 50 cc is wel snel als hij zo lomp doorrijd met zware tandwielen op een MT ... is het geen 70?
|
|
|
|
wildhaguh |
6-11-2004 19:05 |
Posts: 1650 |
of gewoon zelfde cilinder
meer olie bij mengen en iets rijker afstellen doet al veel vaak
en anders cilinder goed schoonhouden dat die de warmte goed kwijt ken ensow
|
|
www.brommer-onderdelen.tk |
|
maxisport |
6-11-2004 19:08 |
Posts: 4206 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: de_koen
hoe weet je dat hij 13k draaide ?
gewone ori belgische erop
of orig 80 blokje
omdat ik mbx tellers heb dus ook toereteller!
en wat is een originele belgische voor iets?
en het is/was gewoon een imi 50cc
en een 70cc zou ook gewoon kunnen maar ik heb een 12mm carb
|
|
|
|