brommers zijn goed voor je conditie
anywayz.. ik heb net mn oude carburateur (ook 18mm keihin maar dan een ori) geprobeerd.. deze is niet netjes schoon maar gewoon zo uit de kast getrokken.. maar t maakte verder geen enkel verschil..
alleen was t zo dat ik in de 2e carb een sproeier 110 had gedraaid en toen ging de brom moeilijk doen als ik de choke open zette, of mn hand deels voor de luchtinlaat hield.. terwijl dit met de 1e carb juist andersom was.. dan ging ze beter lopen als ik mn hand voor de luchtinlaat hield.. maar dan zat dan een 98 sproeier in
maar verder nog steeds hetzelfde verhaal, dr zit trouwens ook maar een slechte vermogen achter.. en als ik de carb op halfgas hou dan wil ze stil aan wel optrekken, met vol gas is t een constant gekwakkel en gepruttel en als ik dus half gas zit zo ongeveer dan houd t gepruttel wat op en begint ze toeren te maken.
kheb er in de 4 gekregen.. laag in de 4 trouwens..
pas egt in de wat hogere toeren.. (niet egt overdreven hoog) komt er wat kracht achter.. met als gevolg dat ik in zn 1 eerst ff mee moet lopen tot er beweging in komt en t toerental klimt en dan pas lukt zelf wel.. nu is trouwens het omhoog schieten in toeren zo'n beetje alleen maar in zn vrij.. in de versnelling is t wat rustiger.. maar als ik dus met wat hogere toeren mn koppeling intrek moet ik heel snel schakelen omdat dan de toeren al omhoog schieten.
khoop dat jullie dr wijs uit kunnen (de lap text dan iig )
|