Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - mt dood (3) rebirth

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 854 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #23716 - mt dood (3) rebirth
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Dit topic is 1158 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

honda_freak 5-11-2004 8:25 Print topicpost

Posts: 7650
goed mijn mt start weer.. kheb weer een paar km in mn schoenen, maar na lang mokken werd de nieuwe cdi geaccepteerd.. de ouwe was dus wss de reden dat ze dr mee ophield..

maar nu loopt ze nog te bokken, want het toerental is zowel in zn 1 als in zn vrij onmogelijk! khad dr eindelijk aan de praat viel ze weer uit, 2e keer zelfde verhaal, daarna bleef ze wel ff draaien, maar toen schoot ze opeens vooruit.. daarna in de vrij naar huis gelopen en toen begon ze ook opeens volop toeren te draaien.. iemand idee?
 
Sig-veranderaars zijn vervelend :|

Tijzzz 5-11-2004 10:07 Print reply

Posts: 4215
Heb je iets aan haar afstelling gedaan?
Valse lucht?
Overal pakking gebruikt als je iets uit elkaar gedraaid had?
 
wipe-out 5-11-2004 10:20 Print reply

Posts: 7672
MF --> TF
 
The Catfish 5-11-2004 12:04 Print reply

Posts: 1337
je koppeling is gaar.
 
vandalism: beautiful as a rock in a cop's face..
honda_freak 5-11-2004 12:58 Print reply

Posts: 7650
kwist niet zeker van welk forum.. t kan ook zijn dat de cdi niet lekker wordt gevonden.. dus vandaar MF..

koppeling is gaar.. jah jah.. dan mag jij me even uitleggen wat dat met een gigantisch omhoog schietend toerental te maken heeft

kheb btw de andere versnellingen nog niet geprobeerd, maar ik schat hetzelfde verhaal..

pakkingen gebruik ik standaard, en die zijn allemaal netjes en nieuw.

kheb dezelfde sproeier dr in zitten (keihin 18mm met sproeier 98), maar een nieuwe cil, dus ik heb de luchtafstelling naar standaard gedraaid..
kheb alleen ff de luchtfilter dr af liggen omdat ik had gekeken of t niet aan de lucht lag..

verder nieuwe draadboom.. dus dat kan t ook niet zijn.. zit allemaal netjes in elkaar en is goed geisoleerd.. alleen nog geen accu, maar dat kan t ook niet zijn
 
Sig-veranderaars zijn vervelend :|
kpotappel86 5-11-2004 13:54 Print reply

Posts: 2679
is je carbo wel 100% goed en in orde... ?en al andere bougie geprobeerd ?
 
>>>Life's To Short To Ride Slow<<< >>>Life Start @ 120 Km/H<<< >>> neem je leven niet zo serieus joh... je overleeft het toch niet<<<
honda_freak 5-11-2004 13:56 Print reply

Posts: 7650
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kpotappel86

is je carbo wel 100% goed en in orde... ?en al andere bougie geprobeerd ?


mn carbo heb ik helemaal dorgespit op zoek naar zooi maar ik kan nix vinden.. andere bougie nog niet geprobeerd nee.. maar dit is een nieuwe.. ondertussen niet meer omdat ik een heleboel aanloop pogingen heb gedaan.. maar dat terzijde

 
Sig-veranderaars zijn vervelend :|
mt power 5-11-2004 14:30 Print reply
Posts: 592
membraam plaatje kapot..
??

 
honda_freak 5-11-2004 14:33 Print reply

Posts: 7650
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mt power

membraam plaatje kapot..
??



ik mag hopen van niet.. ik heb t metalen plaatje genomen, die overgenomen op carbonit papier van malossie en toen dat membraam er in gedaan.. is precies dezelfde maat en heel nauwkeurig uit gesneden/geknipt
 
Sig-veranderaars zijn vervelend :|
Teunmenator 5-11-2004 15:26 Print reply

Posts: 2524
Maar je zegt dus dat hij toeren begon te maken in zijn vrij zonder dat je gas gaf? dan denk ik toch aan valse lucht..
 
Rio88 5-11-2004 15:39 Print reply

Posts: 841
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mt power

membraam plaatje kapot..
??



jah ik denk ook dat het wss aan je membraam plaatje licht. bij mij zat er troep bij het membraam ging ie ook maximaal touren geven, ff membraam schoonmaken en hij deed ut opeens dus mss licht het in de richting
 
honda_freak 5-11-2004 16:23 Print reply

Posts: 7650
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Teunmenator

Maar je zegt dus dat hij toeren begon te maken in zijn vrij zonder dat je gas gaf? dan denk ik toch aan valse lucht..


correct.. ik had wel al een beetje gespeeld met t gas omdattie eerst wegviel.. maar toen begon die aardig te lopen.. (heel ruim gezien) en idd in zn vrij begon die opeens te blazen.. toen maar gauw de koppeling op laten komen met de rem dr op.. kschoot wel een stukkie vooruit, maar liever dat dan een vastloper in mijn nieuwe cil
 
Sig-veranderaars zijn vervelend :|
honda_freak 5-11-2004 20:41 Print reply

Posts: 7650
brommers zijn goed voor je conditie
anywayz.. ik heb net mn oude carburateur (ook 18mm keihin maar dan een ori) geprobeerd.. deze is niet netjes schoon maar gewoon zo uit de kast getrokken.. maar t maakte verder geen enkel verschil..

alleen was t zo dat ik in de 2e carb een sproeier 110 had gedraaid en toen ging de brom moeilijk doen als ik de choke open zette, of mn hand deels voor de luchtinlaat hield.. terwijl dit met de 1e carb juist andersom was.. dan ging ze beter lopen als ik mn hand voor de luchtinlaat hield.. maar dan zat dan een 98 sproeier in

maar verder nog steeds hetzelfde verhaal, dr zit trouwens ook maar een slechte vermogen achter.. en als ik de carb op halfgas hou dan wil ze stil aan wel optrekken, met vol gas is t een constant gekwakkel en gepruttel en als ik dus half gas zit zo ongeveer dan houd t gepruttel wat op en begint ze toeren te maken.
kheb er in de 4 gekregen.. laag in de 4 trouwens..

pas egt in de wat hogere toeren.. (niet egt overdreven hoog) komt er wat kracht achter.. met als gevolg dat ik in zn 1 eerst ff mee moet lopen tot er beweging in komt en t toerental klimt en dan pas lukt zelf wel.. nu is trouwens het omhoog schieten in toeren zo'n beetje alleen maar in zn vrij.. in de versnelling is t wat rustiger.. maar als ik dus met wat hogere toeren mn koppeling intrek moet ik heel snel schakelen omdat dan de toeren al omhoog schieten.

khoop dat jullie dr wijs uit kunnen (de lap text dan iig )
 
Sig-veranderaars zijn vervelend :|
Supernova 5-11-2004 20:52 Print reply

Posts: 7654
grotere sproeier ofzo?
 
WP Car Customs
honda_freak 5-11-2004 20:59 Print reply

Posts: 7650
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Supernova

grotere sproeier ofzo?


ja voor t egte afstellen wel.. maar t gaat me vooral om die ongewilde hoge toeren
 
Sig-veranderaars zijn vervelend :|
richard3 5-11-2004 21:01 Print reply

Posts: 5198
blijft je gas kabel niet ergens achter zitten heeft ie misschien een andere weg als dat zou moeten dus dat ie hem gewoon strak trekt ? had ik namelijk op mijn nsr ik snapte er niks van loopt de gas kabel op de tank heen i.p.v. onder door altijd de moeite waard om ff te checken

 
op naar de grote brommers

Dit topic is 1158 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved