Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Slag van MT-MTX 80 of 50blok

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1094 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #23705 - Slag van MT-MTX 80 of 50blok
Pagina 2 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 4250 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Blukaap2 5-11-2004 11:04 Print reply

Posts: 9953
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MTX-speed
Aangezien mijn pet 9cc is (uit laten rekenen) klop het ongeveer dat het bij wijze van spreken een 110cc (ja ok, 108,9cc)is.


Ehhh ?
Weet je uberhaupt waar je het over hebt ?
De verbrandingsruimte telt absoluut niet mee in de cilinderinhoud.
 
Stoere brommers
Hans F 5-11-2004 11:29 Print reply
Posts: 4326
idd, het gaat om het slagvolume, dat is de cilinderinhoud, verder zou ik wel een bewijs willen zien dat je idd een krukas met een langere slag in een lc 80 blok hebt voor ik het geloof

Overigens wordt je poortentiming aardig verneukt. (uitlaatpoort komt denk ik al dik boven de 200 graden)
 
Hans F 5-11-2004 11:33 Print reply
Posts: 4326
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MTX-speed

compressie-verhouding van 1:10 moet hebben.


is nogal laag vind je niet
 
Blorn 5-11-2004 11:35 Print reply

Posts: 13825
Ik denk dat meneer de boring van een 70 Malossi heeft opgemeten ipv de slag van een MBX blok...


Waarom zit er geen spellingscontrole op BF Nick?

Dit bericht is ge-edit door Blorn op 5-11-2004 11:36
 
MTX-speed 5-11-2004 12:25 Print reply

Posts: 1229
Wat jij wil.....
Het betreft dus een NSR-80-blok. Ik was nieuwsgierig naar de slag van een MT-80blok, om te kijken of het mogelijk zou zijn dat er een MT-80-krukas in m'n NSR-80blok ligt. Maar dat kan dus niet ivm met de diameter van de carterpan.
Wat voor krukas het precies is weet ik ook niet. Jij mag het zeggen als je het weet. Oowja de inhoud van de cilinderkop is trouwens te meten, staat voldoende over op internet. Gewoon effe zoeken op Google. Wat betreft die cilinder-inhoud weet ik niet precies of er normaliter de inhoud van de cilinder-pet ook wordt meegerekend. Daarover laat ik me niet uit. Doe voortaan wel effe wat rustiger Blom, het moet wel een beetje gezellig blijven hier op het forum, en als je DENKT iets weten, beargumenteer het dan goed en ga niet iemand uit zitten te schelden om zijn onkunde, dat zou je als Forum Moderator toch wel moeten weten. Ik stel voor over dit onderwerp te stoppen, om verdere ruzies te voorkomen. Ik heb immers mijn antwoord gevonden en dank jullie daarvoor.
 
Hans F 5-11-2004 16:10 Print reply
Posts: 4326
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MTX-speed

Wat voor krukas het precies is weet ik ook niet. Jij mag het zeggen als je het weet. .


jij stelt, dus jij moet bewijzen, anders is het wat mij betreft gewoon weer een ander lulverhaal
 
MTX-speed 5-11-2004 16:32 Print reply

Posts: 1229
Geen behoefte aan om het te wete eigeluk. Misschien een race-krukas? ik weet nie, ik weet alleen datie een slag heeft van 45,25mm. Ksnap eigeluk nie waarom ik zou willen weten wat voor krukas het is, 't is niet zo dat m'n leven erdoor verbeterd ofzo...
 
bartos 5-11-2004 16:32 Print reply

Posts: 1372
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MTX-speed

BlaBlaBla.


Onze liefe mod (slijm) heeft niet lopen schelden WTF is gewoon taal gebruik hier @ BF dis loop niet zo te mauwen


 
Blorn 5-11-2004 16:32 Print reply

Posts: 13825
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MTX-speed

Wat voor krukas het precies is weet ik ook niet. Jij mag het zeggen als je het weet.

Die is er niet...?

Quote:
Oowja de inhoud van de cilinderkop is trouwens te meten, staat voldoende over op internet. Gewoon effe zoeken op Google.

Oud nieuws

Quote:
Wat betreft die cilinder-inhoud weet ik niet precies of er normaliter de inhoud van de cilinder-pet ook wordt meegerekend. Daarover laat ik me niet uit.

Ik weet wel zeker van niet

Quote:
Doe voortaan wel effe wat rustiger Blom, het moet wel een beetje gezellig blijven hier op het forum, en als je DENKT iets weten, beargumenteer het dan goed en ga niet iemand uit zitten te schelden om zijn onkunde, dat zou je als Forum Moderator toch wel moeten weten.

Ik heb genoeg ervaring en kennis om te weten dat jij uit je nekt lult, waarom zou ik dat moeten beargumenteren? Kan wel mn boeken erbij pakken, maar geen zin om tijd te verdoen aan zoiets debiels.
 
Hans F 5-11-2004 16:35 Print reply
Posts: 4326
hoe heb je de slag gemeten?
 
de_koen 5-11-2004 16:35 Print reply

Posts: 5595
hoe heb je die slag uberhaubt gemeten ?


grrr hans was me deze keer voor

Ik had je in je sales adv al duidelijk gemaakt trouwens dat cilinderinhoud alleen slagvolume is.

Dit bericht is ge-edit door de_koen op 5-11-2004 16:37
 
Honda 5-Bak te koop
MTX-speed 5-11-2004 16:36 Print reply

Posts: 1229
Waarom antwoord je dan eigenlijk op dit Topic?
 
Blorn 5-11-2004 16:36 Print reply

Posts: 13825
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Blorn

Ik denk dat meneer de boring van een 70 Malossi heeft opgemeten ipv de slag van een MBX blok...


Edit: Om je ff uit je droom te helpen.

Dit bericht is ge-edit door Blorn op 5-11-2004 16:36
 
de_koen 5-11-2004 16:38 Print reply

Posts: 5595
en ik gok dat ie met een gigantische deckheight zit die meegerekend heeft

Dit bericht is ge-edit door de_koen op 5-11-2004 16:38
 
Honda 5-Bak te koop
Blorn 5-11-2004 16:39 Print reply

Posts: 13825
Dat zal een beste zijn ja

Of een aardige bigend speling

Dit bericht is ge-edit door Blorn op 5-11-2004 16:40
 

Dit topic is 4250 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved