Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - Wat is jullie setup?

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1038 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #2359 - Wat is jullie setup?
Pagina 3 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 16029 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

dick1 9-12-01?19:44 Print reply
Posts: 971
hey domme barry symen zegt ditmaar met die tandwiel verhouding kan jij die snelheid niet halen

nou hij zegt hiero juist dat hij het niet gelooft domme skkl
 
barry 9-12-01?19:46 Print reply

Posts: 7387
nou gelukkig maar dat ik vriendelijk blijf want anders wordt dit weer zo'n leuke topic

maar ingevolg kun je het volgens mij ook wel normaal zeggen als je iets vind, en ik weet ook wel wat symen bedoelt, maar een beetje geinen mag toch wel lijkt me
 
He?
Nick - Administrator 10-12-01?13:30 Print reply

Posts: 4967
Ej Dick uit de reply van Barry blijkt duidelijk dat hij het als grapje bedoeld (mede omdat er 2 smilies achter staan), dus het slaat nergens op dat jij zo reageert.

En wees de volgende keer ff duidelijker met het replien, want lees je reply nog eens over: er klopt niks van die zinnen.
 
70malossi 10-12-01?13:57 Print reply
Posts: 4176
brommer: Honda MT 50->mb80 blok
versnellingen: 5
cilinder: 128cc euro AC 125 kop
uitlaat: prestigio mb
carburateur: 20mm Mikuni
vertanding: 16-40
top: ???????????


 
Om leen te quoten : Die subaru spaait m hard jong
MTMark 10-12-01?20:47 Print reply
Posts: 122
Ikke hebbe een MT-5 Paris-Dakar,

op het moment:
50 orig, (gaar, dikke veeg erin)
13mm keihin,
luchtfiltershit ook origineel,
sproeier 59,
tw 14-42
top 45 km per uur

Maar van de week:
of PW of Zeta (week nog nie)
13-42
top 75 80 dato ergens.
 
Life sucks...
Al!eN 16-12-01?17:27 Print reply
Posts: 94
brommer: Honda NSR 1994

- aangepast luchtfilter van mbx
- 28mm mikuni
- zelfgemaakt spruitstuk
- 4 kleps race membraam met carbonklepen
- aangepast 70cc malossi met aangepaste zuiger
- kop afgefreest en uitgedraait naar 45mm
- techno 70cc uitlaat met ander voor bocht
- aangepast carters
- gepoleist krukas
- 5bak uit een 80cc AC blok dus omgekeert schaken
- vertanding 14/42 t/m 17/42
- afgedraait vliegwiel 800 gram
- onsteking maximaal vervroegt met snele CDI

Top snelheid is nog onbekent maar mijn mb met zelfde 5 bak en 15/42 haalde een top van 117km/h digitaal en 120km/h. En dat was met ongeveer de zelfde setup maar dan met een 20mm en dat trok tot de 4 echt goed hard door (dan reed je 100).Endan in zijn 5 duurde het een klein tijdje en dan rijd hij dus tegen de 120, maar dan moest je wel gaan ligen.

 
MBBBBBB 16-12-01?19:13 Print reply
Posts: 2340
Honda MT-5

- snelle imi 50
- originele carb.
- snelle luchtslangen
- dikke bocht
- jamarcol demper
- gereviseerde 4 bak

Ben nog aan het inrijden.

En een kale MB.........
 
SPARKLE 16-12-01?19:18 Print reply
Posts: 1332
50imi?
niet inrijden man
Toen ik een nieuwe 50imi voor mijn mT had gekocht ook gewoon meteen volgas oppleuren
En hij liep nogsteeds toen ik hem had verkocht en zag er nog netjes uit
 
How am I posting? Call 1-800-BITE-ME!!
frankarnhe 16-12-01?21:03 Print reply
Posts: 1213
Quote:
Originally posted by: Al!eN?

brommer: Honda NSR 1994

- aangepast luchtfilter van mbx
- 28mm mikuni
- zelfgemaakt spruitstuk
- 4 kleps race membraam met carbonklepen
- aangepast 70cc malossi met aangepaste zuiger
- kop afgefreest en uitgedraait naar 45mm
- techno 70cc uitlaat met ander voor bocht
- aangepast carters
- gepoleist krukas
- 5bak uit een 80cc AC blok dus omgekeert schaken
- vertanding 14/42 t/m 17/42
- afgedraait vliegwiel 800 gram
- onsteking maximaal vervroegt met snele CDI




TERING :n daar wil ik wel ff een rondje mee scheuren

Maaruh wat voor bocht heb je op die techno gemaakt?
Ennuh heb je een mbx 80-125 luchtfilter ofzo? Of heb je er gewoon wat gaten in gemaakt voor extra lucht?
 
Sneks 16-12-01?21:25 Print reply
Posts: 2499
Wat heb je aan die malossi aangepast (verbeterd)?
 
Ik wil veeel harder op m\'n :) [IMG]http://24.132.20.228/mup/1772.jpg[/IMG] :)
Honda MTX,MT5 17-12-01?00:20 Print reply
Posts: 55
brommer: Honda MT 50->mb80 blok
versnellingen: 5
cilinder: 128cc euro AC 125 kop
uitlaat: prestigio mb
carburateur: 20mm Mikuni
vertanding: 16-40
top: ???????????
Brommer: Honda mt 50
versnellingen: 5
cilinder: kweet alleen dat et een 70cc is
uitlaatnbekend
carb: 16,.5 dacht ikzo
vertandingnbekend
max 100+ op 1 of andere vage manier
net nieuw duzze zo ff uitelkaar halen

 
HJ 17-12-01?09:56 Print reply
Posts: 281
nu ik:
400cc
8klepper
4 cilinder
35pk
4 30mm keihin carburateurs
top 180km/h
6bak
etc.

leuk, zon CB400F supersport uit '78!
 
4stroke rules
Nick - Administrator 17-12-01?11:02 Print reply

Posts: 4967
Hahaha stoer!!
Das wel weer wat anders dan een brommertje
 
Blorn 17-12-01?13:46 Print reply

Posts: 13825
Honda MT
4-bak
70cc Malossi 10 poorter
20mm Mikuni (sproeier 130)
Biturbo uitlaat, dubbele dempers
15 - 42

90-95 kmh
 
dirktimmer 31-1-2005 12:01 Print reply

Posts: 1737
Yamaha DTR

versnellingen: 5
cilinder: dt80
uitlaat: luhao
carburateur: 20mm micunie
vertanding: 15 - 45
top: 100+
Kleur: Yamaha R1 Blauw



 

Dit topic is 16029 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 3 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved