Nee dat is het niet huij lekt niet uit de vlotterbak, maar uit een buisje eronder. Die is er om mengsmering af te voeren als het te hoog in de vlotterbak komt
Nee, dat is de overloop of ontluchting van de vlotterbak. Of je vlotter komt niet omhoog, of je vlotter is verkeerd afgesteld, je naald sluit niet af (gat onrond of iets erin) of je naald ontbreekt.
Dan hebben jullie hoe dan ook iets over het hoofd gezien. De benzine komt boven het gewenste vlotterniveau uit waardoor de carb overloopt. Zo simpel is het. Check nog eens de carb zonder vlotterbak. Zet het kraantje open en duw dan de vlotter omhoog. Het pennetje sluit dan de toevoer af als het goed is. Ik ben benieuwd...
Ik reageer even op dit topic omdat ik hetzelfde probleem heb.
Ben met een mt bezig en het zeikt er uit
ik heb al 5 keer de carb opengehad en hij blijft maar overlopen.
Nu heb ik een andere keihin en die doet dat ook.
Een maat van mij heeft precies hetzelfde en ik ken NOG iemand die dit heeft.
Dit is duidelijk een kwaal van keihin.........hoe kan ik dit oplossen want ik wordt hier gek van heb nu al 3 andere KEIHIN carbs er op gehad en ze lopen allemaal over zodra ik de kraan openzet
Quote:Oorspronkelijk gepost door: Pol de MT5 Crosser
Ik reageer even op dit topic omdat ik hetzelfde probleem heb.
Ben met een mt bezig en het zeikt er uit
ik heb al 5 keer de carb opengehad en hij blijft maar overlopen.
Nu heb ik een andere keihin en die doet dat ook.
Een maat van mij heeft precies hetzelfde en ik ken NOG iemand die dit heeft.
Dit is duidelijk een kwaal van keihin.........hoe kan ik dit oplossen want ik wordt hier gek van heb nu al 3 andere KEIHIN carbs er op gehad en ze lopen allemaal over zodra ik de kraan openzet
idd keihin kwaaltje..
gwoon een nieuwe of ander pinnetje en vlotter erinstoppen. bij mij werkte dat. en als je ff op je vlotterbak tikt stopt het ook maar vaak is dit voor even en gaat hij toch weer lekken uit de overloop