robert3 |
28-10-2004 8:33 |
Posts: 278 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: atom-x
Als ik mijn tzr na 1x met de starter niet goed start (dus hij gaat weer uit...)
kan ik hem niet weer met de elek.start starten dus dan moet ik hem aanlopen............. (VERMOEIEND :P)
Wat zou er mis kunnen zijn?
als je brommer het bij het aanlopen wel gewoon doet??? dan ligt het dus egt aan je elektrische starter of aan je accu. Het is het meest waarschijnlijk dat het de accu is.
Dit bericht is ge-edit door robert3 op 28-10-2004 8:34
|
|
|
|
de_koen |
28-10-2004 8:35 |
Posts: 5595 |
gaat je starter nog snel genoeg rond dan ?
mss eens tijd voor je accu bij te laden/niveau bijvullen, of een nieuwe, want in de winter word het alleen maar erger
|
|
Honda 5-Bak te koop |
|
MaartenSS50 |
28-10-2004 9:12 |
Posts: 456 |
ik lees in je profiel dat er een grote cilinder onder zit, zal de reden wel zijn dat de start moter er moeite mee heeft.
|
|
|
|
atom-x |
1-11-2004 14:18 |
Posts: 107 |
zou het kunnen dat hij het kwaaltje van de honda heeft?
zullen vast wel mensen zijn die weten wat het kwaaltje is van de honda
|
|
|
|
honda_freak |
1-11-2004 14:21 |
Posts: 7650 |
een honda is een hele lijst met kwaaltjes
|
|
Sig-veranderaars zijn vervelend :| |
|
Martin mt5 knol |
1-11-2004 14:27 |
Posts: 2211 |
Zieje redelijk vaak dat een electrische start het niet meer trekt als je em opvoert. Dus lijkt me niet zon raar probleem. En honda's (de oude) hebben meestal geen electrische start
|
|
brommerforum stinkt |
|
Tijzzz |
1-11-2004 14:28 |
Posts: 4215 |
Honda kwaaltjes zijn net de speciale kwaaltjes waardoor een Honda een Honda is.
Je hebt op je TZR een 80cc liggen, het kan dus zijn dat die zoveel compressie geeft dat ie de startmotor niet meer rond krijgt.
Maar kijk ook eens naar je accu.
|
|
|
|
honda_freak |
1-11-2004 14:31 |
Posts: 7650 |
hm hm, kijk eerst ff je accu na.. of piel er ff een andere in.. kijk wat die doet.. persoonlijk gok ik tog op de te zakke motor.. maar met een beetje geluk is t de accu.. tog t proberen waard
|
|
Sig-veranderaars zijn vervelend :| |
|
master of disaster_rs50 |
1-11-2004 15:19 |
Posts: 1839 |
ten eerste rijd hij gewoon met een 70c, en ten tweede zou de startmotor het gewoon moeten trekken, ondanks de 70cc.
bougie vetgeslagen of accu problemen.
|
|
lalalalalala i can't hear you |
|
RUTGER_86 |
1-11-2004 15:22 |
Posts: 1183 |
er zijn genoeg brommers met een 70cc en startmotor die niet meer starten doordat de compressie van die cilinder te hoog is
|
|
DE MANNE VAN JANNE |
|
master of disaster_rs50 |
1-11-2004 15:23 |
Posts: 1839 |
hij rijd met een alleen 70cc, en de rest is standaard,dus ik ga daar niet vanuit
|
|
lalalalalala i can't hear you |
|
SIWWN |
1-11-2004 15:24 |
Posts: 7079 |
hmm....
Laad ie wel bij?
Eerst effe accu controleren en effe aan de lader zetten en soortelijke massa meten..
Anders misschien overgangsweerstand ergens kabels en stekkers controleren.
Anders eens proberen met een zwaardere accu, of van een auto of gewoon niewe kopen die wat zwaarder is.
Dit bericht is ge-edit door SIWWN op 1-11-2004 15:30
|
|
|
|
Rik |
1-11-2004 16:41 |
Posts: 3464 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: master of disaster_rs50
hij rijd met een alleen 70cc, en de rest is standaard,dus ik ga daar niet vanuit
het gaat juist om die 70.. netaslof een carb/spruitstuk oid de compressie veranderd :S
|
|
|
|
atom-x |
8-11-2004 22:50 |
Posts: 107 |
ik rijd met 80 ennuh aan de accu ligt het niet(Nieuwe gekocht)
en nog heeft hij dit probleem.
|
|
|
|
kpotappel86 |
8-11-2004 23:58 |
Posts: 2679 |
haal ff een nieuwe bougie... en klopt je afstelling wel... gebruik je je choke goed... en zet er anders een tweede accu naast(werkt echt goed ervaring meej hoor)
voor het rondlaten draaien van de moter dan wel he... niet voor het blijven lopen na het starten... probeer anders ook ff een sproeier maat groter dan doet hij het net wat beter met de koude moter..
|
|
>>>Life's To Short To Ride Slow<<< >>>Life Start @ 120 Km/H<<< >>> neem je leven niet zo serieus joh... je overleeft het toch niet<<< |
|