Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - MT5 opvoeren met zo min mogelijk geld

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1014 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #23450 - MT5 opvoeren met zo min mogelijk ge...
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina
Dit topic is 12880 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

EekY 28-10-2004 16:44 Print reply

Posts: 129
Je kan ook gewoon heel cheap (zoals ik) een 50cc snel immitatie cilinder kopen (incl complete zuiger), een 2e hands snelle uitlaat, een kleiner tandwiel erop en dan rijd je ook 75 km/u
 
Pak een wijf in dr kont, neuk dr hard tot ze komt, veeg de shit van je paal, anaal neuken is geniaal!
MTX-speed 28-10-2004 18:03 Print reply

Posts: 1229
Gewoon un 80cc-blok kope met nieuwe krukas: 180 euro
nieuwe krukaslagertjes keerringe, pakkinge: 60 euro
110-malossi : 160 euro
24mm mikuni : 40 euro
andere luchtslang: 10 euro
andere tandwiele: 15 euro
nieuwe regina-ketting: 40 euro
110 petje: 25 euro
vroege grondplaat: 10 euro
b9-bougie: 4,50 euro
500l liter mengsmering: +- 800 eurootjes

en we kunne weer effe door
 
Luc 28-10-2004 18:12 Print reply

Posts: 3590
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MTX-speed

Gewoon un 80cc-blok kope met nieuwe krukas: 180 euro
nieuwe krukaslagertjes keerringe, pakkinge: 60 euro
110-malossi : 160 euro
24mm mikuni : 40 euro
andere luchtslang: 10 euro
andere tandwiele: 15 euro
nieuwe regina-ketting: 40 euro
110 petje: 25 euro
vroege grondplaat: 10 euro
b9-bougie: 4,50 euro
500l liter mengsmering: +- 800 eurootjes

en we kunne weer effe door



 
pdm mt5 rider 28-10-2004 18:21 Print reply

Posts: 217
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MTX-speed

Gewoon un 80cc-blok kope met nieuwe krukas: 180 euro
nieuwe krukaslagertjes keerringe, pakkinge: 60 euro
110-malossi : 160 euro
24mm mikuni : 40 euro
andere luchtslang: 10 euro
andere tandwiele: 15 euro
nieuwe regina-ketting: 40 euro
110 petje: 25 euro
vroege grondplaat: 10 euro
b9-bougie: 4,50 euro
500l liter mengsmering: +- 800 eurootjes

en we kunne weer effe door


lekker goedkoop...
 
Zundapp onderdelen te koop --->>> Inbox
the-roadrunner 28-10-2004 18:39 Print reply
Posts: 499
vroege grondplaat?
was der mis met org ontsteking en die uit vijlen?
is goedkoper:P
 
lalalalalala echt v@
Pas 28-10-2004 20:07 Print reply

Posts: 1181
std cil dremel je zowiezo niet gemakkelijk uit omdat het keihard (gietijzer) is.

Koop gewoon een imi cil. b.v. die 70imi zal met std cab wel rond de 70 halen met std uitlaat. Op de cil zelf staat dat 't 49.9cc is (ja, maar dan in cm3) dus een domme agent hou je nog voor de gek.
 
GSXR600K1
Endymion 28-10-2004 20:38 Print reply

Posts: 1583
gewoon niet zo zuunig op uw cente zijn en
fatsoenlijk opvoere


vertel ook ff hoe hard je wilt ?

60,70,80,90,100,140 ?
 
As your agent, I am beyond death
Kietel Tuning 28-10-2004 20:45 Print reply

Posts: 863
andere sproeier en luchtfilter ontgrenzen. dan ga je al een beetje harder en misschien als je toch nog ergens geld van aftovert een andere uitlaat. en ontsteking heel klein beetje vervroegen. dan zal die wel net aan de 70 komen of misschien wel der over als die goed is afgesteld
 
Piepongwong 28-10-2004 21:27 Print reply
Posts: 42
ow 70 a 80 vind ik mooie snelheid en voor 110 120 km per uur wil ik wel 400 eutje neertellen, maar als ik een groter tandwiel neem moet die dan voor of achter en hoeveel T is het beste ?
 
Piepongwong 28-10-2004 21:34 Print reply
Posts: 42
std cil dremel je zowiezo niet gemakkelijk uit omdat het keihard (gietijzer) is.

Koop gewoon een imi cil. b.v. die 70imi zal met std cab wel rond de 70 halen met std uitlaat. Op de cil zelf staat dat 't 49.9cc is (ja, maar dan in cm3) dus een domme agent hou je nog voor de gek.
------------------------------------------------

bestaan der slimme agenten dan ?

ennu geld wat je neit heb kun je ook neit uitgeven

 

Dit topic is 12880 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved