Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - luchtfilter ontgrenzen

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1068 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #23423 - luchtfilter ontgrenzen
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 834 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

rogier - mt5 26-10-2004 22:53 Print topicpost

Posts: 257
yo!
ik heb een 50cc airsal op me mt.. onbegrenst aanzuigrubber zit er uiteraard op..
nu heb je ook nog een krom rubber die lucht in je luchtfilter zuigt.. die kan je ook nog onbegrenst kopen..
zal dit veel schelen? zo ja bij snelheid of optrekken... (k rij nu 60/65)
ik heb btw een standaard snel uitlaat (luhao) en een 12 mm carb en std demper
k heb nu maatje 68 sproeier.. zal 75 het doen met die andere rubber?

 

Ariej 26-10-2004 23:35 Print reply

Posts: 3685
moet je ff kijken of die van jou begrensd is, zoja zal dat inderdaad helpen en dan ook ietwat grotere sproeier (en 16mm carb kan ook geen kwaad )
 
murphy's law: altijd de steeksleutel verkeertesom vastpakken
kpotappel86 26-10-2004 23:38 Print reply

Posts: 2679
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: rogier - mt5

yo!
ik heb een 50cc airsal op me mt.. onbegrenst aanzuigrubber zit er uiteraard op..
nu heb je ook nog een krom rubber die lucht in je luchtfilter zuigt.. die kan je ook nog onbegrenst kopen..
zal dit veel schelen? zo ja bij snelheid of optrekken... (k rij nu 60/65)
ik heb btw een standaard snel uitlaat (luhao) en een 12 mm carb en std demper
k heb nu maatje 68 sproeier.. zal 75 het doen met die andere rubber?



vind wel dat je langzaam rijdt... dus denk wel dat het aardig wat zal schelen... misschien dat een ander uitlaatje het ook goed zou doen... is hij niet te ligt vertand nu dan ?
 
>>>Life's To Short To Ride Slow<<< >>>Life Start @ 120 Km/H<<< >>> neem je leven niet zo serieus joh... je overleeft het toch niet<<<
Luc 26-10-2004 23:40 Print reply

Posts: 3590
Hier fototje van www.dsv.nl/~honda



je moet nr 3 hebben, en nr 1 en 2 zijn de smallere. dus je moet 3 hebben, en de dikkere versie van nr 1
 
rogier - mt5 27-10-2004 17:17 Print reply

Posts: 257
ja nmr 1 was ik van plan te kopen ja..
maar ik vind dat de lage toeren niet zo krachtig zijn.. terwijl airsal juist kracht onderin zou hebben.. zou dat hierdoor opgelost kunnen worden?
(volgens mij is mijn uitlaat ook wat hoogtoerig, maar weet niet zeker (is luhoa))

Dit bericht is ge-edit door rogier - mt5 op 27-10-2004 17:18
 
rogier - mt5 27-10-2004 19:09 Print reply

Posts: 257
iemand?
 
Endymion 27-10-2004 19:14 Print reply

Posts: 1583
die ene om lucht aan te zuige naar luchtfilter
gewoon eraf hale

dan heb je ineens een grote doorlaat

ga ik ook doen
 
As your agent, I am beyond death
rogier - mt5 27-10-2004 19:16 Print reply

Posts: 257
ehmm.. dan filtert ie niet meer hoor
dan kan je net zo goed heel je luchtfilter deraf slopen :S
 
Endymion 27-10-2004 19:18 Print reply

Posts: 1583
niet waar jonge

je hebt slang naar je lucht filter
en dan een naar de carb

als je die naar de filter eraf trekt heb je een groot gat ipv een klein gat




of is dat heel iets anders als bij mtx


 
As your agent, I am beyond death
rogier - mt5 27-10-2004 21:54 Print reply

Posts: 257
ik denk het wel ja.. want als je dat bij mt doet hoeft de lucht niet meer langs het filter maar kan direct je carb in..

maar heeft iemand nog antwoord op mijn vraag?
 
MC Beuner 27-10-2004 22:57 Print reply

Posts: 3678
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: rogier - mt5

ik denk het wel ja.. want als je dat bij mt doet hoeft de lucht niet meer langs het filter maar kan direct je carb in..

maar heeft iemand nog antwoord op mijn vraag?


gewon andere rubber kopen, en opnieuw afstellen, misschien een powerfilter kopen, een goede een schuime scheelt ssoms ook wel
 
Vivatje snor

Dit topic is 834 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved