Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Uiterlijk Forum - Gia/contie op MT

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1139 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Uiterlijk Forum - Topic #23375 - Gia/contie op MT
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Dit topic is 1387 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

POM 25-10-2004 20:05 Print topicpost

Posts: 757
Nah me Mk uitlaat ging alsnog niet hard genoeg dus heb ik maar een gia/conti laten aanpassen voor wat leukere resultaten.
foto's




blijkt dus dat me cdi gewoon niet egt verderr wilde dus nog maar ff kijken wat ik met me ontsteking kan doen (tijdstip) iemand sugesties??? ik heb hem bij geveilt en een MPS-300.
Ze trekt nu een stuk sneller weg veel meer power onderin ook en gaat goed door tot het einde van me cdi.
voor de rest vind ik de vorm van de uitlaat het geluid (soort fluiten en zachter) en de carbon demper wel v@jes.

sow dat wilde ik jullie ff meedelen

Dit bericht is ge-edit door Blorn op 25-10-2004 23:15
 

Ariej 25-10-2004 21:17 Print reply

Posts: 3685
maf ding die mt van jou
en wat heb je met dat voorkappie gedaan?,lijkt wel kapot oid
en die uitlaat ziet er wel grappig uit op mt, alleen nu lijkt je cil zo klein:P
 
murphy's law: altijd de steeksleutel verkeertesom vastpakken
POM 25-10-2004 21:21 Print reply

Posts: 757
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Ariej

maf ding die mt van jou
en wat heb je met dat voorkappie gedaan?,lijkt wel kapot oid
en die uitlaat ziet er wel grappig uit op mt, alleen nu lijkt je cil zo klein:P


haha nee is niet kapoet dat zwarte erboven is de tuinslang houder ik heb van dat sf kapje de bovenkant gehaald voor een soort "monsterkop achtig" iets.
cilinder is ook klein 65cc

kom alleen wel in de problemen met me PD kappen
 
kpotappel86 25-10-2004 21:21 Print reply

Posts: 2679
wat behaal je nou voor resultaten hiermee dan...
en bij welk toerental is je powerband aanwezig...

is dit je seup nog :

Cilinder Malossi 70cc o.t.
44.5mm
getuned by appie
Carburateur 20 mikuni extern Sproeier: 220
Uitlaat Metra-kit (heb gia/conti besteld)
Uitlaatdemper Metra-Kit blauwe demper (gia carbon demper best.)
Luchtfilter Keievanger
Tandwielverhouding 14/42


en filmpje als je rijdt wel leuk misschien...

EDIT: En loopt zon pijp nou echt beter als homoet special ofzo ?

Dit bericht is ge-edit door kpotappel86 op 25-10-2004 21:24
 
>>>Life's To Short To Ride Slow<<< >>>Life Start @ 120 Km/H<<< >>> neem je leven niet zo serieus joh... je overleeft het toch niet<<<
Pol de MT5 Crosser 25-10-2004 21:23 Print reply

Posts: 2892
Ja daar ben ik ook benieuwd naar

ohja ziet er geil uit trouwens

Dit bericht is ge-edit door Pol de MT5 Crosser op 25-10-2004 21:24
 
http://www.cafedezolder.tk Biertje der bij?
POM 25-10-2004 21:25 Print reply

Posts: 757
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kpotappel86

wat behaal je nou voor resultaten hiermee dan...
en bij welk toerental is je powerband aanwezig...

is dit je seup nog :

Cilinder Malossi 70cc o.t.
44.5mm
getuned by appie
Carburateur 20 mikuni extern Sproeier: 220
Uitlaat Metra-kit (heb gia/conti besteld)
Uitlaatdemper Metra-Kit blauwe demper (gia carbon demper best.)
Luchtfilter Keievanger
Tandwielverhouding 14/42


en filmpje als je rijdt wel leuk misschien...

jah cilinder malossi
maare carb word nu 18mm keihin
nog met keievanger
HD70kop
malossi 4 klep
Tandwielverhouding 15/42 het zal wel omhoog moeten
me toerenteller is kapot en me toereteller worm ook maar hij is wel lang me powerband
ik zal ff kijken voor een tankcam

alleen ??n probleem een cilinder tap ligt eruit dat ga ik woensdag pas fiksen dus dan weet je het precies (me top) nu klapte hij bij de 91 km/h ineens. maar heb wel 116 km gehaald met me MK.
tot die tijd nog veel last van me cdi dus of het moet me afstelling zijn (kan dat)

Dit bericht is ge-edit door POM op 25-10-2004 21:28

Dit bericht is ge-edit door POM op 25-10-2004 21:30
 
Pol de MT5 Crosser 25-10-2004 21:31 Print reply

Posts: 2892
als je cdi kapot is kan hij ook zeer slecht rijden / stotteren dat soort dingen en dan denk je eerst aan afstelling maar als je alles goed naloopt en bv die oude uitlaat er weer op zet en hij doet het nog zou het best je cdi kunnen zijn
 
http://www.cafedezolder.tk Biertje der bij?
Bullet 25-10-2004 21:32 Print reply

Posts: 12150
leuk.

voor welke type brommer is die gia?
 
**My BungHole Will Speak Now**
kpotappel86 25-10-2004 21:32 Print reply

Posts: 2679
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: POM

[...]

jah cilinder malossi
maare carb word nu 18mm keihin
nog met keievanger
HD70kop
malossi 4 klep
me toerenteller is kapot en me toereteller worm ook maar hij is wel lang me powerband
ik zal ff kijken voor een tankcam


heb je wel eens met een andere vergelijkbare pijp gereden of niet(homoet special ofzo ?)

en doe eens een schatting hoe hard je gaat...

ik reed met
deze mt met deze setup

Cilinder Malossi 70 cc nieuwe type
Carburateur Mikuni 20 mm Sproeier: 150
Uitlaat Homoet special
Uitlaatdemper Homoet special
Luchtfilter TNT
Tandwielverhouding 14/38
Korte 6-bak


daar heb ik 105/110 meej gereden...



 
>>>Life's To Short To Ride Slow<<< >>>Life Start @ 120 Km/H<<< >>> neem je leven niet zo serieus joh... je overleeft het toch niet<<<
koen-z 25-10-2004 21:33 Print reply

Posts: 3702
daar kil je menig scooter mee.
 
kpotappel86 25-10-2004 21:34 Print reply

Posts: 2679
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Bullet

leuk.

voor welke type brommer is die gia?


waarschijlijk derbi senda want voor de am6 blokken is andere flens en voor gilera zulu loopt het langs rechts enzo...
 
>>>Life's To Short To Ride Slow<<< >>>Life Start @ 120 Km/H<<< >>> neem je leven niet zo serieus joh... je overleeft het toch niet<<<
POM 25-10-2004 21:34 Print reply

Posts: 757
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Pol de MT5 Crosser

als je cdi kapot is kan hij ook zeer slecht rijden / stotteren dat soort dingen en dan denk je eerst aan afstelling maar als je alles goed naloopt en bv die oude uitlaat er weer op zet en hij doet het nog zou het best je cdi kunnen zijn


toen de teller het nog deed ging het wijzertje wel de teller af dus denk wel dat die goed is maar echt het einde maakt. me met MK kon ik in zijn 2 tot de 56 en nu nog dan zet ie der een soort van uit.
btw beide uitlaten van een Derbi Senda SM
ik heb gewoon een 5-6bak nodig

met die MK ging ik vaak zat over de 100 maar het zal nog wel een kwestie van afstellen zijn en me lekkende kop fiksen geeft ook een fluit toontje.

btw wel auto wheely's als ik het gas goed opentrek niet ver maar wel omhoog

Dit bericht is ge-edit door POM op 25-10-2004 21:40
 
[RRT] Lost-P 25-10-2004 21:37 Print reply
Posts: 4578
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: POM

[...]



ik heb gewoon een 5-6bak nodig

Dit bericht is ge-edit door POM op 25-10-2004 21:35



Jij ook al?
 
Chille Tune shit dan
kpotappel86 25-10-2004 23:14 Print reply

Posts: 2679
maar je heb dus nog nooit vergeleken met andere "normale" mt pijp ???
 
>>>Life's To Short To Ride Slow<<< >>>Life Start @ 120 Km/H<<< >>> neem je leven niet zo serieus joh... je overleeft het toch niet<<<
Blorn 25-10-2004 23:18 Print reply

Posts: 13825
Zoek een Daytona CDI, of een oude (middel jaren 80) CR80 CDI.
 
POM 26-10-2004 15:56 Print reply

Posts: 757
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kpotappel86

maar je heb dus nog nooit vergeleken met andere "normale" mt pijp ???


nou heb een snelle pijp gehad en een gia voor MT met de gia was alles kut kwam niet boven de 60 uit met superveel toeren

en de gewone reed ik 85 maar was allemaal met andere cilinders

Dit bericht is ge-edit door POM op 26-10-2004 15:56
 

Dit topic is 1387 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved