Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - lagers

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 981 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #2337 - lagers
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 993 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

verwijderd 5-12-01?15:28 Print reply
Posts: 4082
is ook niet nodig, want C3 is het beste, en iedereen wil het beste TOCH
 
Sneks 5-12-01?16:15 Print reply
Posts: 2499
het ene lager is niet beter dan het andere, maar een bepaald lager is geschikt voor een bepaald toerengebied,
een c3 lager kan niet goed tegen 13+ duizend toeren, daarvoor zijn c4 lagers, maar c4 lagers lopen kapot als jij er bv. 2 duizend toeren mee draait, omdat ze dan niet heet genoeg worden en door te veel speling vastlopen
zelfde geld voor c3 lagers, deze moet je eerst goed warmrijden voor je er wat kracht op zet. Omdat er anders nog te veel speling opzit
 
Ik wil veeel harder op m\'n :) [IMG]http://24.132.20.228/mup/1772.jpg[/IMG] :)
B3AST 5-12-01?18:17 Print reply
Posts: 2469
hmmm intressant verhaal
 
- insane in the brain -
speedymark 5-12-01?19:12 Print reply
Posts: 605
mijn lagers kosten altijd tussen de 10 en 15 piek, gewone std lagers zijn dat en dat is ruim genoeg, iedereen zegt altijd maar dat je blok gemaakt is voor de std cilinder en als je m gaat opvoeren met 70cc ofzo dat ie t niet lang uithoud zonder aanpassingen, maar je moet niet vergeten dat die blokken voor de japanse std honda 50cc cilinders die veel meer power hebben dan die begrensde kut dingetjes van nederland, die lopen toch ook al gauw 100 km/h
 
GUMMEN RULEZZZZZ
Hier_ben_ik - Administrator 5-12-01?20:04 Print reply

Posts: 8499
Gewoon C3 lagers kopen, in de crossmotorij worden ook ALLEEN maar C3 lagers gebruikt. (Ja, zelfs voor het waterpompje :n )

dus dan ga ik er vanuit dat dat goeie zijn, en dat die iets duurder zijn is niet erg, of je nouw voor een compleet crossmotorblok reviseren aan 250,- voor lagers en keringen kwijt bent of voor 275,-.. dan gaan wij nooit zitten kutten met rommel
 
Members zijn vervelend :-|

Dit topic is 993 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved