Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - lagers

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1053 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #2337 - lagers
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Dit topic is 994 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Sneks 4-12-01?14:56 Print topicpost
Posts: 2499
ik wilde weten welke maat krukaslagers er in een mt/b blok zitten
 
Ik wil veeel harder op m\'n :) [IMG]http://24.132.20.228/mup/1772.jpg[/IMG] :)

Ploemen 4-12-01?17:53 Print reply
Posts: 130
aan de kant van koppeling=6204 C3
aan de kant van ontsteking= 62/22 C3
 
Ali 5-12-01?10:41 Print reply
Posts: 667
OF de maten kloppen weet ik niet (zal wel hoor) maar ik adviseer je om ze niet bij een brommerzaak te halen daar vragen ze er veeeeeel te veel geld voor. Ik heb ze nl. via een oom van mij bestelt ik had ze voor 8.5 per stuk ofzo (inkoopsprijs) en bij de brommerzaak vragen ze er met gemaakt 60 piek per lager voor. pure geld afzetterij. Dus ga naar een zaak waar ze lagers verkopen. En je zal ze al voor 20 piek hebben of in die richting dat is een heel wat leukere prijs. Hetzelfde kan je ook doen met de keeringen.
 
[IMG]http://24.132.20.228/mup/12147.jpg[/IMG] Leuk dinkie.. wil ik ook, sorry dat ie zo groot is maar k kan niet verschalen op mijn pc.
verwijderd 5-12-01?10:47 Print reply
Posts: 4082
pietjo, volgens mij heb jij dan imi rotzooi, ik kan ze ook bestellen, een setje kost 45 ofzo
 
Ali 5-12-01?11:04 Print reply
Posts: 667
NOPE zekers niet hoor... is echt geen rotzooi...... Die lagers zijn gewoon universeel hoor ze kunnnen bv. ook in een motor van een auto zitten dan waarschijnlijk niet als krukas lager maar bv voor iets anders. Maare die MT loopt en start ALTIJD nadat ik hem heb gereviceerd nog NEVER nooit geen problemen mee gehad. En er zit nul speling op. En je kan gewoon vragen wat een goedmerk is en welke veel toeren aankunnne.
 
[IMG]http://24.132.20.228/mup/12147.jpg[/IMG] Leuk dinkie.. wil ik ook, sorry dat ie zo groot is maar k kan niet verschalen op mijn pc.
Sneks 5-12-01?11:23 Print reply
Posts: 2499
Dus die maten kloppen?
Want ik vond ergens iets anders, nl.
22 x 50 x 14
dus ik naar een mechanisatie bedrijf, maar daar zijden ze me dat er geen skf lagers voor een as van 22mm waren, zij hebben dat in twee boeken na zitten zoeken, maar ik neem die lagers gewoon de volgende keer wel mee
Daar kosten ze trouwens ongeveer 23 gulden per lager
 
Ik wil veeel harder op m\'n :) [IMG]http://24.132.20.228/mup/1772.jpg[/IMG] :)
MBBBBBB 5-12-01?11:29 Print reply
Posts: 2340
Ik had me lagers in de brommerzaak gekocht, maar dat is idd afzetterij, ik was ff later bij Frans Kalkhuijs ( lager handel!! ) en die had het zelfde veeeeeeeeeeel goedkoper, bleek later dat de brommerzaak zijn lagers daar haalt :p
Volgende keer haal ik ze dus bij Frans
 
Ali 5-12-01?11:32 Print reply
Posts: 667
Da bedoel ik
 
[IMG]http://24.132.20.228/mup/12147.jpg[/IMG] Leuk dinkie.. wil ik ook, sorry dat ie zo groot is maar k kan niet verschalen op mijn pc.
Rene 5-12-01?11:49 Print reply
Posts: 2573
60 piek per lager??? zijn die van goud ofzo?
ik betaal bij de brommerboer 22,- per lager,
maar ik ga volgende x ook maar eens bij zon
lagerhandel kijken..
 
24 uur in een dag, 24 bierflesjes in een krat, toeval? / Fairings are for homosexuals
SpeedYveS 5-12-01?13:51 Print reply
Posts: 1644
nsr/mbx lagers haal ik voor 16 piek/stuk
 
Woeter 5-12-01?14:54 Print reply

Posts: 2832
Je kan wel het beste C3 lagers nemen he
Want als je geen C3 neemt, zijn ze binnen een paar honderd kilomterer weer op werd mij verteld
C3 is vooral voor hoge toeren
En als je krukas zo'n 175 rondjes per seconde maakt is dat toch best wel snel
 
Nick - Administrator 5-12-01?15:04 Print reply

Posts: 4967
Er zijn toch ook (nog betere) C4 lagers?
Ik weet de prijs daar niet van, maar ik heb zoiets van, als je dat inspannende klusje toch doet, doe het dan meteen goed.
 
SpeedYveS 5-12-01?15:06 Print reply
Posts: 1644
c4 is niet zozeer beter, ze hebben meer speling als je ze koop, waardoor ze minder weerstand hebben, en ook meer toeren zullen kunnen draaien, maar daardoor slijten ze ook wel meteen weer harder, dus voor normaal gebruik c3 en voor heeeel intensief, niet meer als 1000 km ofzow gebruik c4
 
verwijderd 5-12-01?15:11 Print reply
Posts: 4082
ik dacht dat het zo was:

dat je C4 niet voor mt blokken kon gebruiken omdat ze TE weinig speling hadden
 
Rene 5-12-01?15:11 Print reply
Posts: 2573
ik gebruik ook altijd c3, volgens mij verkopen ze niet eens iets anders bij brommerboer
 
24 uur in een dag, 24 bierflesjes in een krat, toeval? / Fairings are for homosexuals
SpeedYveS 5-12-01?15:17 Print reply
Posts: 1644
brom boer is ook nie in lagers gespecialeerd.
 

Dit topic is 994 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved