Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - zundapp 4p ho

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1034 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #23344 - zundapp 4p ho
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Dit topic is 1242 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

koen-z 24-10-2004 22:41 Print topicpost

Posts: 3702
khad even een vraagje, ik ga een homoet 4p kopen voor m'n dap, khad gehoord dat dat een laagtoerige pijp is, dat kan mooi bij mn laagtoerige dap. maar die kan ik alleen krijgen zonder bocht. heeft iemand hier toevallig een plaatje hoe dat staat/zit. en of dat past?

ik heb een dubbele knik bocht.
 

Kees de Jong 25-10-2004 17:51 Print reply

Posts: 1881
dat heeft dan toch nog geen zin als je dezelfde bocht houd? Als je niet de orginele bedoelt hek nix gezegd

Dit bericht is ge-edit door k33s op 25-10-2004 17:51
 
7 seconden, of 21 gram
koen-z 25-10-2004 17:53 Print reply

Posts: 3702
volgens mij moet die bocht weinig uitmaken, het is al een grotere dan standaart, het gaat immers om de expansie
 
-Wheelie-Johie- 25-10-2004 18:07 Print reply

Posts: 2814
als je laagtoerige cil heb neem dan hoogtoerige uitlaat. je wil toch niet laagtoerig rijden nu heb je niks bovenin......
 
trots BMW e30 325i eigenaar
koen-z 25-10-2004 18:15 Print reply

Posts: 3702
het gaat mij erom dat als ik tegenwind heb dat ik dan niet ineens 60 ga ipv 70...
 
zundapp1987 25-10-2004 18:18 Print reply

Posts: 33
homoet heeft niet veel zin op een standaard cilinder.. gooi er een 50snel ofzo op! en als je een homoet gaat halen koop dan de 6p.. ik heb ze beide, maar 6p is fijner.. vooral in combinatie met 70cc
 
Werner 25-10-2004 18:20 Print reply

Posts: 2127
homoet is gemaakt voor hoogtoerige setups dus het gaat idd niet werken op een laagtoerige standaart zundapp cilinder
 
zundapp1987 25-10-2004 18:23 Print reply

Posts: 33
homoet op een standaard setup is wel leuk.. mooi geluidje maar verder heb je er nix aan
 
Werner 25-10-2004 18:24 Print reply

Posts: 2127
je gaat toch geen uitlaat van 90/110 euro kopen voor enkelt een leuk geluidje ?
 
zundapp1987 25-10-2004 18:27 Print reply

Posts: 33
weet ik veel ;p? koop van het geld liever een 50snel ofzo heb je meer aan of gelijk 70
 
Werner 25-10-2004 18:28 Print reply

Posts: 2127
of een standaart KS80 blok
 
koen-z 25-10-2004 19:01 Print reply

Posts: 3702
okay okay okay! ik koop het wel niet meer sjongejonge jonge
 
kreidler rs 25-10-2004 19:07 Print reply

Posts: 6202
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: koen-z

okay okay okay! ik koop het wel niet meer sjongejonge jonge

tja je ken het wel kopen alleen zal het zonde zijn van je geld omdat het weinig zin heb op een langzame cilinder. homoet is gewoon hoogtoerig. je ken trouwens wel een "standaard" dikkere bocht op gooien
 
bier drinken en kut roepen
koen-z 25-10-2004 21:35 Print reply

Posts: 3702
nou ik heb het beetje goed gemaakt, kheb m'n eind ''pijpje'' of hoe dat ook heet in m'n hele uitlaat. heb ik afgezaagd en hij heeft nu een hoger toerengebied

 
G.O.D. 25-10-2004 22:12 Print reply

Posts: 80
ja dwaas. begint als een gek te zagen in die demper.. en het werkt nog ook
maar dan heb je nog steeds het probleem dat ie slecht trekt met tegenwind. tenminste dat probleem heb ik duzz ook met me dapp. weet iemand hier mischien iets op??
 
Ziet U Niet Dat Alles Prettig Pruttelt
koen-z 25-10-2004 22:20 Print reply

Posts: 3702
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: G.O.D.

ja dwaas. begint als een gek te zagen in die demper.. en het werkt nog ook
maar dan heb je nog steeds het probleem dat ie slecht trekt met tegenwind. tenminste dat probleem heb ik duzz ook met me dapp. weet iemand hier mischien iets op??


ik zaagte helemaal niet als een gek! ik deed het wel met beleid.
 

Dit topic is 1242 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved