Tijzzz |
24-10-2004 17:00 |
Posts: 4215 |
Waarschijnlijk valse lucht.
Edit: Draai al je boutjes en moertjes goed aan (niet zo goed dat ze afbreken) en controleer of je overal pakkingen hebt gebruikt.
Dit bericht is ge-edit door Tijzzz op 24-10-2004 17:11
|
|
|
|
mr-hund |
24-10-2004 17:04 |
Posts: 110 |
denk ook valse lucht kijk ook ff naar je lucht schroef
|
|
|
|
Vincent1988 |
24-10-2004 17:19 |
Posts: 525 |
Valse lucht is het zeker niet, heb ik al gecontroleerd
|
|
|
|
vinnie |
24-10-2004 17:21 |
Posts: 3505 |
bobine stuk?
al ander geprobeerd?
bougievreter?
probeer es ander merk bougie, kan schelen (bij mij was ngk na 30km zelfde als wat jij heb en met aan champion doettie het super)
|
|
nu ook schakel,scooter,auto en fietssjon |
|
Vincent1988 |
24-10-2004 17:24 |
Posts: 525 |
Zou kunnen. Maar een week geleden toen ik daar was deed ie t wel goed, das t rare en dat was ook met een NGK B8HS. En nu doet ie t helemaal niet, ook niet met een nieuwe NGK
|
|
|
|
vinnie |
24-10-2004 17:25 |
Posts: 3505 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Vincent1988
Zou kunnen. Maar een week geleden toen ik daar was deed ie t wel goed, das t rare en dat was ook met een NGK B8HS. En nu doet ie t helemaal niet, ook niet met een nieuwe NGK
mischien dan je bobine, ff andere proberen
of je CDI naar de klote dan kun je ook lang zoeke wat er stuk is....
edit: en haal es een champion bougie voor de grap (die 3 euro...)
Dit bericht is ge-edit door vinnie op 24-10-2004 17:25
|
|
nu ook schakel,scooter,auto en fietssjon |
|
Vincent1988 |
24-10-2004 17:27 |
Posts: 525 |
Die champion ga ik wel proberen. Bobine en cdi ook wel.
En aan de carb ligt het niet, die heb ik helemaal schoongemaakt.
|
|
|
|
Xtremeboy |
24-10-2004 17:29 |
Posts: 20 |
laten we het er maar op houden dat ik een 'aparte' brommer heb...
wel bale dat ik m nog steeds niet aan de praat krijg.
vanmiddag dachten we dat vincent m aan de praat had. ik reed er ook wel een kilometertje of wat op... maar daarna begon hij weer te stotteren.. daarna viel hij uit en ik kreeg hem niet meer aan. Het is misschien ook wel handig om erbij te zeggen dat als hij gaat stotteren dat je ook bij elke 'stotter' een redelijk harde tik hoort (en vooral voelt)...
EDIT: De 1 week oude bougie vonkte gewoon. (de nieuwe die we toen probeerde niet) maar ook met die wel vonkte lukte het nog steeds niet :S
Dit bericht is ge-edit door Xtremeboy op 24-10-2004 17:31
|
|
|
|
WiZZ [wesley] |
24-10-2004 17:30 |
Posts: 4831 |
de vorige sproeier er terug in zetten en probeer eens een andere tandwiel verhouding
|
|
Houdoe.FM!! Wij maken je radio pas echt stuk! |
|
Vincent1988 |
24-10-2004 17:30 |
Posts: 525 |
Nou die tik voel ik niet echt hoor, als je m nu start loopt ie gewoon redelijk, tot je t gas opentrekt.
|
|
|
|
Vincent1988 |
24-10-2004 20:15 |
Posts: 525 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: WiZZ [wesley]
de vorige sproeier er terug in zetten en probeer eens een andere tandwiel verhouding
Nu zit de sproeier erin met welke ie t gedaan heeft, en tandwiel verhouding heeft er niets mee te maken, want dat inhouden is ook als je de koppeling inknijpt en dan gas geeft
|
|
|
|
mcdronkz |
24-10-2004 20:19 |
Posts: 32777 |
Ik heb het ook, ik kan wel normaal rijden, trekt gewoon goed in principe in de 1/2/3/4. Maar als ik dan gas terug doe, of ik schakel naar de 5, dat ie onder de 6k komt ofzo, dan valt ie helemaal weg, en moet ik weer terugschakelen om er mee door te kunnen rijden.
Hij stottert ook als de pleuris bovenin toeren en ik krijg em 9 van de 10 keer niet boven de 6/7k als ik in stationair vol gas geef.
|
|
|
|
pornstar |
24-10-2004 20:21 |
Posts: 11 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Tijzzz
Waarschijnlijk valse lucht.
Edit: Draai al je boutjes en moertjes goed aan (niet zo goed dat ze afbreken) en controleer of je overal pakkingen hebt gebruikt.
Dit bericht is ge-edit door Tijzzz op 24-10-2004 17:11
die valse lucht zal ik ff verhelpen door je in je kontje te ketsen en alle vacuum eruit te pompen.#
|
|
|
|
pornstar |
24-10-2004 20:27 |
Posts: 11 |
Ik schijt Allemaal op jullie,
jullie vieze HONDEN.
aan mijn piemel likken honden!
jij dus OOK
|
|
|
|
twinshocker |
24-10-2004 21:24 |
Posts: 217 |
verzet de hoogte van je vlotter eens!!en kijk even of de benzine goed doorstroomt!!
hij zal wel de carbarateur leeg zuipen en dan geen benzine meer krijgen totdat je vlotterkamer weer vol zit
|
|
|
|