Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - MB houd in

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 911 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #23329 - MB houd in
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Dit topic is 1300 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Vincent1988 24-10-2004 16:48 Print topicpost

Posts: 525
Een vriend van me heeft een MB en die proberen we nu goed te maken.
We hebben alleen een probleem, en we komen er niet uit.
Setup:
Ori 50 cilinder
Homoet 50 uitlaat
Ori carb met sproeier 80

Hij start wel, en als je dan gas geeft en je komt in hogere toeren dan valt ie ineens terug, alsof ie ineens geen benzine meer heeft ofzo.

Bougie is al vervangen. Membraan is nog goed.
Ik heb ook al een 75 sproeier geprobeerd maar daarmee startte ie nieteens.
Dus wie het probleem weet mag t zegge

Shit, verkeerde forum, moet in TF

Dit bericht is ge-edit door Vincent1988 op 24-10-2004 16:50
 

Tijzzz 24-10-2004 17:00 Print reply

Posts: 4215
Waarschijnlijk valse lucht.

Edit: Draai al je boutjes en moertjes goed aan (niet zo goed dat ze afbreken) en controleer of je overal pakkingen hebt gebruikt.

Dit bericht is ge-edit door Tijzzz op 24-10-2004 17:11
 
mr-hund 24-10-2004 17:04 Print reply

Posts: 110
denk ook valse lucht kijk ook ff naar je lucht schroef
 
Vincent1988 24-10-2004 17:19 Print reply

Posts: 525
Valse lucht is het zeker niet, heb ik al gecontroleerd
 
vinnie 24-10-2004 17:21 Print reply

Posts: 3505
bobine stuk?
al ander geprobeerd?

bougievreter?
probeer es ander merk bougie, kan schelen (bij mij was ngk na 30km zelfde als wat jij heb en met aan champion doettie het super)
 
nu ook schakel,scooter,auto en fietssjon
Vincent1988 24-10-2004 17:24 Print reply

Posts: 525
Zou kunnen. Maar een week geleden toen ik daar was deed ie t wel goed, das t rare en dat was ook met een NGK B8HS. En nu doet ie t helemaal niet, ook niet met een nieuwe NGK
 
vinnie 24-10-2004 17:25 Print reply

Posts: 3505
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Vincent1988

Zou kunnen. Maar een week geleden toen ik daar was deed ie t wel goed, das t rare en dat was ook met een NGK B8HS. En nu doet ie t helemaal niet, ook niet met een nieuwe NGK


mischien dan je bobine, ff andere proberen

of je CDI naar de klote dan kun je ook lang zoeke wat er stuk is....
edit: en haal es een champion bougie voor de grap (die 3 euro...)

Dit bericht is ge-edit door vinnie op 24-10-2004 17:25
 
nu ook schakel,scooter,auto en fietssjon
Vincent1988 24-10-2004 17:27 Print reply

Posts: 525
Die champion ga ik wel proberen. Bobine en cdi ook wel.

En aan de carb ligt het niet, die heb ik helemaal schoongemaakt.
 
Xtremeboy 24-10-2004 17:29 Print reply
Posts: 20
laten we het er maar op houden dat ik een 'aparte' brommer heb...
wel bale dat ik m nog steeds niet aan de praat krijg.
vanmiddag dachten we dat vincent m aan de praat had. ik reed er ook wel een kilometertje of wat op... maar daarna begon hij weer te stotteren.. daarna viel hij uit en ik kreeg hem niet meer aan. Het is misschien ook wel handig om erbij te zeggen dat als hij gaat stotteren dat je ook bij elke 'stotter' een redelijk harde tik hoort (en vooral voelt)...

EDIT: De 1 week oude bougie vonkte gewoon. (de nieuwe die we toen probeerde niet) maar ook met die wel vonkte lukte het nog steeds niet :S

Dit bericht is ge-edit door Xtremeboy op 24-10-2004 17:31
 
WiZZ [wesley] 24-10-2004 17:30 Print reply

Posts: 4831
de vorige sproeier er terug in zetten en probeer eens een andere tandwiel verhouding
 
Houdoe.FM!! Wij maken je radio pas echt stuk!
Vincent1988 24-10-2004 17:30 Print reply

Posts: 525
Nou die tik voel ik niet echt hoor, als je m nu start loopt ie gewoon redelijk, tot je t gas opentrekt.
 
Vincent1988 24-10-2004 20:15 Print reply

Posts: 525
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: WiZZ [wesley]

de vorige sproeier er terug in zetten en probeer eens een andere tandwiel verhouding


Nu zit de sproeier erin met welke ie t gedaan heeft, en tandwiel verhouding heeft er niets mee te maken, want dat inhouden is ook als je de koppeling inknijpt en dan gas geeft

 
mcdronkz 24-10-2004 20:19 Print reply

Posts: 32777
Ik heb het ook, ik kan wel normaal rijden, trekt gewoon goed in principe in de 1/2/3/4. Maar als ik dan gas terug doe, of ik schakel naar de 5, dat ie onder de 6k komt ofzo, dan valt ie helemaal weg, en moet ik weer terugschakelen om er mee door te kunnen rijden.

Hij stottert ook als de pleuris bovenin toeren en ik krijg em 9 van de 10 keer niet boven de 6/7k als ik in stationair vol gas geef.
 
pornstar 24-10-2004 20:21 Print reply
Posts: 11
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Tijzzz

Waarschijnlijk valse lucht.

Edit: Draai al je boutjes en moertjes goed aan (niet zo goed dat ze afbreken) en controleer of je overal pakkingen hebt gebruikt.

Dit bericht is ge-edit door Tijzzz op 24-10-2004 17:11


die valse lucht zal ik ff verhelpen door je in je kontje te ketsen en alle vacuum eruit te pompen.#
 
pornstar 24-10-2004 20:27 Print reply
Posts: 11
Ik schijt Allemaal op jullie,
jullie vieze HONDEN.
aan mijn piemel likken honden!
jij dus OOK
 
twinshocker 24-10-2004 21:24 Print reply

Posts: 217
verzet de hoogte van je vlotter eens!!en kijk even of de benzine goed doorstroomt!!
hij zal wel de carbarateur leeg zuipen en dan geen benzine meer krijgen totdat je vlotterkamer weer vol zit

 

Dit topic is 1300 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved