Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - Grote auto topic deel 2

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 669 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #23238 - Grote auto topic deel 2
Pagina 146 van 159
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 145, 146, 147 ... 157, 158, 159Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 128161 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

vinnie 28-6-2005 14:17 Print reply

Posts: 3505

 
nu ook schakel,scooter,auto en fietssjon
Markos 28-6-2005 14:24 Print reply

Posts: 5048
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mulder

maar dan heb je wel veel pk verlies en wie wil dat nou?


Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Ruben.

[...]


mwa, wil je nog langer met zon kut 4t blok rijden dna?

een 4t nog slomer maken voor nog minder slijtage, hollander dat je bent

Dit bericht is ge-edit door Ruben. op 28-6-2005 14:06
je kunt toch ook 2 chippies inbouwen? kun je bij gewoon weggebruikt de cheap-ass chip gebruiken en bij het johnny gebruik de snelle
 
SLET! plaatjes hosten doe je op www.imageshack.us
Ruben. 28-6-2005 14:26 Print reply

Posts: 6131
ja kan, je kunt ook gewoon een normale auto kopen die niet zoveel verbruikt :P
 
2 stroke , seperates the retards from the pussy's |hannes geownt?
[RRT] Lost-P 28-6-2005 14:28 Print reply
Posts: 4578
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Ruben.

ja kan, je kunt ook gewoon een normale auto kopen die niet zoveel verbruikt :P


Maar, da's toch niet leuk
 
Chille Tune shit dan
Ruben. 28-6-2005 14:30 Print reply

Posts: 6131
geef mij maar een subaru justy oid
ben ik blij zat mee hoor

snel ga ik wel met de motor

 
2 stroke , seperates the retards from the pussy's |hannes geownt?
Markos 28-6-2005 14:36 Print reply

Posts: 5048
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Ruben.

ja kan, je kunt ook gewoon een normale auto kopen die niet zoveel verbruikt :P
waarom makkelijk doen als het moeilijk kan?

maar iemand anders die weet of dit klopt?
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Markos

ik vroeg me weer eens iets af

als je bijvoorbeeld een 80cc blok veel opvoerd ofzo en je pakt een standaard 125cc blok, dan is dat 125cc blok toch zuiniger dan dat 80cc blok wanneer ze beide evenveel pk's zouden hebben?

en als je het dan over auto's hebt.. je hebt bijvoorbeeld een 4cil en een 6cil. Stel een 4cil heeft 150PK en de 6cil 250PK. Als je die 6cil dan bijvoorbeeld m.b.v. een andere chip laat "terugvoeren" naar 150PK, zou hij dan zuiniger kunnen zijn dan de 4cil?



 
SLET! plaatjes hosten doe je op www.imageshack.us
Jozeff - Forum en Sales Moderator 28-6-2005 14:48 Print reply

Posts: 10835
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mcdronkz

[...]


shut up kutaap :P


sorry

heb ervaring
 
Netheid is voor de dommen, het genie beheerst de chaos.
Harm 28-6-2005 15:09 Print reply

Posts: 3032
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Markos

[...]
[...]
je kunt toch ook 2 chippies inbouwen? kun je bij gewoon weggebruikt de cheap-ass chip gebruiken en bij het johnny gebruik de snelle

Je kan ook gewoon niet zo veel gas geven.
 
http://www.durtikkers.tk
Markos 28-6-2005 15:10 Print reply

Posts: 5048
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Harm

[...]

Je kan ook gewoon niet zo veel gas geven.
ja snap ik maar als je hem zegmaar "terugvoerd" met zo'n chippie dat hij minder pk heeft, zal hij dan ook zuiniger zijn bij de zelfde snelheden?
 
SLET! plaatjes hosten doe je op www.imageshack.us
Jozeff - Forum en Sales Moderator 28-6-2005 15:57 Print reply

Posts: 10835
denk het niet, want een motor gebruikt bij een bepaalde snelheid de pk's die hij daarvoor nodig heeft, en dat heeft niks te maken met het max aantal pk's wat te halen is.
(tenzij hij natuurlijk meer nodig heeft dan hij kan leveren )
 
Netheid is voor de dommen, het genie beheerst de chaos.
[RRT] Lost-P 28-6-2005 16:01 Print reply
Posts: 4578
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Jozeff

denk het niet, want een motor gebruikt bij een bepaalde snelheid de pk's die hij daarvoor nodig heeft, en dat heeft niks te maken met het max aantal pk's wat te halen is.
(tenzij hij natuurlijk meer nodig heeft dan hij kan leveren )


voor een bepaalde snelheid gebruikt ie t aantal toeren... en of die die toeren aankan/redt, ligt weer aan het aantal pk's dattie rondt dat toerental heeft...
 
Chille Tune shit dan
Jozeff - Forum en Sales Moderator 28-6-2005 16:20 Print reply

Posts: 10835
ja, maar ik bedoel als je hem terugvoert van 200 naar 150 pk, en je rijd 80 km/h en daar heeft hij 60 pk voor nodig, dan heeft dat terugvoeren niks met het benzineverbruik te maken omdat hij toch genoeg pk ter beschikking heeft.

(of het realistische waarden zijn mag je zelf bepalen)
 
Netheid is voor de dommen, het genie beheerst de chaos.
Junkie XR 28-6-2005 16:27 Print reply

Posts: 5753
Honda heeft op z'n V-TEC E motoren wel iets toegepast wat goed werkt en over het algemeen niet ten koste gaat van het vermogen; 'lean mixture'. Zoek maar op op google
 
70malossi 28-6-2005 17:32 Print reply
Posts: 4176
het brandstof verbruik hangt globaal gezien af van de groote van de cilindervulling en het aantal toeren per minuut.(ff niet over warme motor etc zeiken).

hoe meer cc,hoe meer zuipen
hoe meer toeren,hoe meer zuipen.

een grote motor die veel toeren maakt zuipt dus het meest.

laat je die grote motor minder toeren draaien door een veeeeel zwaardere overbrenging gaat ie dus ook minder zuipen.
bij dezelfde snelheid draaid ie dus 1000 rpm minder en dus ook minder zuipen.

je kan wel met een chip gaan klooien,maar er bestaat ook zoiets als een ideaal mengsel.en dat is er niet voor niks.
en hoe efficienter de onsteking des te beter de verbranding.

 
Om leen te quoten : Die subaru spaait m hard jong
mcdronkz 28-6-2005 17:37 Print reply

Posts: 32777
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Jozeff

[...]


sorry

heb ervaring


vertel
 

Dit topic is 128161 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 146 van 159
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 145, 146, 147 ... 157, 158, 159Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved