Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Kawa AR 50 Start af en toe

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 764 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #23199 - Kawa AR 50 Start af en toe
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 472 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Sbiesterbos1 21-10-2004 16:50 Print topicpost
Posts: 25
Mijn Kawa wil niet starten.
Dit probleem had ik eerst ook toen deed hij het na een heletijd drukken 1 sec en viel hij weer weg daarna deed hij het wer en weer niet weer wel en weer niet en toen pakte hij hem goed aan en bleef hij lopen hij pakte goed aan en alles en de volgende dag weer het zelfde k*t gezeik maar ja
er zit wel een grote sproeier in voor een origineel brommertje !!!!!105!!!!! beetje erg groot lijkt mij please help me
 

marcel 21-10-2004 17:48 Print reply

Posts: 1533
stel hem eens goed af dan. maak alles mooi schoon koop een nieuwe bougie en je bent al een heel eind waarschijnlijk.
 
Akujin 21-10-2004 17:50 Print reply

Posts: 418
Zo grootte extreem is die sproeier niet, ik had 125 in mijn redelijk orginele ar50.


Dit bericht is ge-edit door Akujin op 21-10-2004 17:57
 
Loud pipes Save lives
Sbiesterbos1 21-10-2004 18:07 Print reply
Posts: 25
afstellen had ik ook al aan gedacht maar aan die caberateur zit maar een goud kleurig schroefje en dat is voor mijn gevoel(eigenlijk weet ik het zeker) de stelschroev het is trouwens de rechter

 
Sbiesterbos1 21-10-2004 18:10 Print reply
Posts: 25
er zit aan de andere kant een opening en daar had dan de lucht toevoor moeten zitten maar meesteal is de gouden de lucht toevoer dus nu weet ik het echt niet meer
 
Killerbean 21-10-2004 18:29 Print reply

Posts: 3243
ik vat je niet echt ?

heb je er wel een beetje verstand van ?


maak inderdaad je carb is schoon en zet er een andere bougie in.

of probeer je luchtfilter is ff dicht te houden
 
RX loos
Sbiesterbos1 21-10-2004 18:59 Print reply
Posts: 25
Kheb verstand genoeg hoor, das het probleem niet. Hoewel kawasaki wel nieuw voor mij is.
Ik heb zelf een MT die origineel was gereviseerd en getuned. En met tunen bedoel ik de cilinder zuiger en het blok het grapje is dat het resultaat 130 kmtjes per uur was. Maar hij zag er niet uit omdat ik al mn geld in de power had gestopt. Frame was toen ik hem verkocht aan alle kanten krom. En dan heb ik het nog niet over alle achter assen die ik heb moeten kopen gehad .
Maaruh ik zal ff probeeren het kawa gedeelte te verduidelijken.
Als je de caberateur aan de linker zijde ziet dan moeten daar twee schroefjes zitten. Een goud kleurige aan de rechterkant, en aan de andere kant weet ik niet hoe die eruit zie want daar zit bij mij niets. Als ik ff de info zou kunnen welke de lucht toevoer is en welke de stationair is. Dan zou ik erg zijn.

Dit bericht is ge-edit door Sbiesterbos1 op 21-10-2004 19:07
 
wipe-out 21-10-2004 20:59 Print reply

Posts: 7672
MF --> TF
 
m_a_r_k 21-10-2004 21:12 Print reply

Posts: 1061
het schroefje dat het dichtste bij de cilinder/spruitstuk zit in het luchtschroef de andere stationair is ook logisch
 
Roedi-Loerbeek 21-10-2004 21:41 Print reply

Posts: 1492
dat jong dat spoort volgens mij niet helemaal.
 
Wa Motte Ze Dan? ---- 't trilt, 't krast, 't tikt, het stinkt, het dampt, het zuup, oftewel XT
m_a_r_k 21-10-2004 21:53 Print reply

Posts: 1061
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Roedi-Loerbeek

dat jong dat spoort volgens mij niet helemaal.


idd
 

Dit topic is 472 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved