Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Flame thrower uitlaat

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1172 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #23163 - Flame thrower uitlaat
Pagina 4 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 5761 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

arrier 20-10-2004 19:59 Print reply
Posts: 2221
werkt het beste bij 2cilinders of meer denk dan kan je 1cilinder uitschakelen en die brandstof laten pompen en de andere of anderen zorgen nog voor aandrijving kan je gewoon door blijve rijden
 
Ed Honda CB50J 20-10-2004 20:17 Print reply

Posts: 4190
Sorry, maar je motor/bougie hoeft toch niet uit ?

Als ik toch een aparte slang naar me uitlaat bouw, het benzine komt in de warme uitlaat, nou dan gaat het gassen enzo, een stukje verderop zit een mooie bougie. en die doet vonk vonk. Gevolg vlam vlam, dan hoef je toch helemaal geen cil uit te zetten ?

Zo staat het ook in het schema geloof ik hoor..


 
Moto-GP is weer helemaal fantastisch !! Succes is een keuze : Rij 4takt.. > Zal ik je een geheimpje vertellen ? ..... je vader komt oorspronkelijk uit Marokko.. Gezocht : goedkope/goede Honda C50..
arrier 20-10-2004 20:18 Print reply
Posts: 2221
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Ed Honda CB50J

Sorry, maar je motor/bougie hoeft toch niet uit ?

Als ik toch een aparte slang naar me uitlaat bouw, het benzine komt in de warme uitlaat, nou dan gaat het gassen enzo, een stukje verderop zit een mooie bougie. en die doet vonk vonk. Gevolg vlam vlam, dan hoef je toch helemaal geen cil uit te zetten ?

Zo staat het ook in het schema geloof ik hoor..



ja dan niet natuurlijk. maar als je de benzine aanvoer door een cilinder wil aanvoeren wel natuurlijk
 
rs oxbow 20-10-2004 20:23 Print reply
Posts: 620
gooi gewoon wat diesel in je uitlaat, dan heb je ook bekijks genoeg, damn dat rookt lekker
 
Kietel Tuning 20-10-2004 20:25 Print reply

Posts: 863
schud gewoon flink wat olie bij je benzine dat rookt lekker. ze zeggen toch altijd waar rook is is vuur!
 
Ed Honda CB50J 20-10-2004 20:26 Print reply

Posts: 4190
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: rs oxbow

gooi gewoon wat diesel in je uitlaat, dan heb je ook bekijks genoeg, damn dat rookt lekker


Honda blok olie rookt gelijk al, ook als de uitlaat nog koud is. Rookt wel iets minder, maar reslutaat heb je gelijk

En diesel is idd leuk jah, lekker door de hoofdstraat rijden
 
Moto-GP is weer helemaal fantastisch !! Succes is een keuze : Rij 4takt.. > Zal ik je een geheimpje vertellen ? ..... je vader komt oorspronkelijk uit Marokko.. Gezocht : goedkope/goede Honda C50..
Stegehuis 20-10-2004 20:50 Print reply
Posts: 1150
hoe kan je een aparte bougi dan laten vonken?
 
arrier 20-10-2004 20:52 Print reply
Posts: 2221
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Stegehuis

hoe kan je een aparte bougi dan laten vonken?

een relais voor de bobine dan als het relais aanschakelt schakelt hij de andere bougie uit en aan het andere eind van het relais laat je dat draadje naar een andere bobine lopen en die naar een bougie en klaar
 
Joostvdw 20-10-2004 21:18 Print reply

Posts: 4789
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Ed Honda CB50J

Sorry, maar je motor/bougie hoeft toch niet uit ?

Als ik toch een aparte slang naar me uitlaat bouw, het benzine komt in de warme uitlaat, nou dan gaat het gassen enzo, een stukje verderop zit een mooie bougie. en die doet vonk vonk. Gevolg vlam vlam, dan hoef je toch helemaal geen cil uit te zetten ?

Zo staat het ook in het schema geloof ik hoor..




in dat schema op de eerste pagina staan ook nog injectoren, als je die niet hebt, loopt er gewoon een straaltje benz in je uitlaat en gebeurt er niks (hoogstens rook)

dat zei martijn ook al btw.
 
Gentle adjustment tool AKA big f*ckin hammer
markje_82 20-10-2004 22:17 Print reply

Posts: 325
Vind eg vet systeem. Staat er zoon irri scootertjuh achter. Eff vlammen, weg kappen.

 
Het begin van het einde, of het einde van het begin???
Thermalracing 20-10-2004 22:37 Print reply

Posts: 413
of gewoon ff 2de bobine kopen bougietje en kabel en dop natuurlijk bougie draai je aan de zijkant in je uitlaat zodat ie in de uitlaat zit als het ware en uitsteekt aan de zijkant dan sluit je da aan op een relais (elektrische schakelaar) daar komt het draadje op da van je cdi naar bobine gaat daar zet je je relais tussen en het draadje naar je 2de bobine dan vervolgens een schakelaartje ken drukknopje zijn is wel het leukst en nou ja op het moment dat je da knoppie indrukt schakelt hij de bobine uit die in naar je motor gaat en zet de bobine aan die in je uitlaat zit ! en je heb vlammen let wel op dat hoe meer die aan de kant van je motor zit hoe meer knal je hebt en hoe meer hij naar achter zit (uiteinde) hoe meer vlammen je hebt daar heb je egt geen kit van 120 euri voornodig dit is precies hetzelfde alleen VEEEEEEEEEEEEL goedkoper tada simpel zelfs ik kan het!!
 
Wat kan de natuur tog mooi zijn ( ey lekkerding):-w
Mr.Michiel 20-10-2004 22:38 Print reply

Posts: 1567
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Thermalracing
simpel zelfs ik kan het!!


Maar een duidelijk verhaaltje typen kan je niet?
 
juustem
Thermalracing 20-10-2004 22:39 Print reply

Posts: 413
nope das te moeilijk in de avond voor vragen waar de draden naar toe moeten vraag je maar in de elektroonderdelen zaak!
 
Wat kan de natuur tog mooi zijn ( ey lekkerding):-w
-Markiej- 20-10-2004 22:59 Print reply

Posts: 1361
INTERPUNCTIE
 
Mijn ontlasting heeft een vloeibare vorm aangenomen...
Blorn 20-10-2004 23:01 Print reply

Posts: 13825
Wasda
 

Dit topic is 5761 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 4 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved