Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Flame thrower uitlaat

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1168 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #23163 - Flame thrower uitlaat
Pagina 1 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Volgende pagina >
Dit topic is 5754 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

marder 20-10-2004 1:06 Print topicpost

Posts: 344
Je hebt in de fast and the furious en dat soort films van die zogenaamde "flamethrower-exhausts" gezien nou zijn deze gewoon te koop en ook op motoren te zetten. Maar kan dit ook werken op een brommer?? en is het zelf te maken? of zal je het echt moeten kopen?
voor meer info bekijk de volgende sites:
http://www.gotflames.net
http://www.hellonwhe...m/flamethrowers.html
en typ bij google anders ook gewoon flamethrower exhaust in.
kijk eht werkt volgens mij zo: je krijgt via een bougie een vonk in je uitlaat die de nog niet verbrande gassen wel laat verbranden alleen weet ik dat niet zeker dus iemand meer informatie?
 
Hardcore dood? Dan ben ik een broodje shoarma

Speakerfreak 20-10-2004 12:59 Print reply

Posts: 4941
Vieze naaiers hier
wiebutt 20-10-2004 13:00 Print reply

Posts: 6264
Je onderbreekt je 'normale'vonk zodat er mengsel overblijft en in de uitlaat komt
Daar zit dan een bougi , en hoppa
 
http://nsfw.skoften.net/comments.php?id=1808_0_3_0_C
Martijn II - Forum en Sales Moderator 20-10-2004 13:04 Print reply

Posts: 9841
ik heb ooit de plannen gepost..
dat was nog met extra pomp dat er echt een straal uitkwam..

het vonkgebeuren had ik...maar een vonk kan vloeibare benzine niet zo lekker in de hens zetten..dus je moet een soort gasvorm hebben...


 
Too cool for school!
-Wheelie-Johie- 20-10-2004 13:05 Print reply

Posts: 2814
dat schema chill, dit is wel erg uitgebreid. op veel brommers kun je ook goed gas geven dan contact uit en dan weer aan, schijnt..

edit: where the fuck is dat mooi schema

Dit bericht is ge-edit door hogemtxsh op 20-10-2004 13:06
 
trots BMW e30 325i eigenaar
Aprilia-AF1 20-10-2004 13:06 Print reply
Posts: 1397
[img]http://www.hellonwheelz.com/images/FDIA.gif [/img]

Daar



Dit bericht is ge-edit door Aprilia-AF1 op 20-10-2004 13:07
 
Marcel.
markje_82 20-10-2004 13:12 Print reply

Posts: 325
Moet je nou een bougie in je uitlaat proppen
 
Het begin van het einde, of het einde van het begin???
wiebutt 20-10-2004 13:13 Print reply

Posts: 6264
jep
 
http://nsfw.skoften.net/comments.php?id=1808_0_3_0_C
Aprilia-AF1 20-10-2004 13:15 Print reply
Posts: 1397
Erg ingewikkeld allemaal
Kon bij mn ciao toen onder het rijden decompressiehendeltje indrukken, knalt en vlamt ook aardig
 
Marcel.
SIWWN 20-10-2004 13:23 Print reply
Posts: 7079
Bij me MB eerder alleen effe contact uit, volgas houden en contact aan

Kwamen weleens vlammen van een meter uit ofsow, van die mooie blauwe
 
markje_82 20-10-2004 13:28 Print reply

Posts: 325
Gaat de brommert dan nie, kutter rijden???
 
Het begin van het einde, of het einde van het begin???
Aprilia-AF1 20-10-2004 13:31 Print reply
Posts: 1397
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: markje_82

Gaat de brommert dan nie, kutter rijden???


Nee, verbruikt alleen merkbaar meer benzine

 
Marcel.
markje_82 20-10-2004 13:34 Print reply

Posts: 325
Misschien, dat ik zo ding wel wil hebben. Dit heeft verder geen gevolgen voor me brommer/ of prestatie's?? Behalve dan me benzine tank
 
Het begin van het einde, of het einde van het begin???
Werner 20-10-2004 13:35 Print reply

Posts: 2127
ahh leuk voor op me Cb400
 
tomosman 20-10-2004 14:07 Print reply
Posts: 147
Zkr weten alleen diegene die 8ter je rijdt misschien niet zo
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Werner

ahh leuk voor op me Cb400

 
spott 20-10-2004 14:25 Print reply

Posts: 102
Dit is toch wel kut voor je uitlaat , moet wel ..
En umm .. ja .. want als er een knal bij een auto uit de uitlaat komt is da niet goed voor je motor,.,, en net als bij Nos... het is jkut voor je motor .. omdat er te veel verbrand wordt in een te korte tijd en daardoor schroeit je motor aan de binnenkant aan of zo ...

 
http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-ECWVAIWK.jpg

Dit topic is 5754 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved