Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Elektronica Forum - Luchthoorn Halfords

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 598 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Elektronica Forum - Topic #23137 - Luchthoorn Halfords
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 6349 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Bruins 25-10-2004 21:04 Print reply

Posts: 906
ik heb nu een 5 tonige. de accu(12v) trekt t prima.
kzou de handleiding nog eens goed doorlezen, ik snapte het eerst ook niet maar na 3x lezen drong het redelijk door.

edit; redelijk dik draad gebruiken van je accu naar je relias. bij mij kwamen er ook vonken af maar toen ik een dikker draad pakte was het weg.

Dit bericht is ge-edit door Bruins op 25-10-2004 21:07
 
teddy ruxpin ownt!
flo 25-10-2004 21:31 Print reply

Posts: 3570


deze is ook wel lief


Dit bericht is ge-edit door flo op 25-10-2004 21:33
 
Hardcore 25-10-2004 21:44 Print reply

Posts: 699
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Bruins

ik heb nu een 5 tonige. de accu(12v) trekt t prima.
kzou de handleiding nog eens goed doorlezen, ik snapte het eerst ook niet maar na 3x lezen drong het redelijk door.

edit; redelijk dik draad gebruiken van je accu naar je relias. bij mij kwamen er ook vonken af maar toen ik een dikker draad pakte was het weg.

Dit bericht is ge-edit door Bruins op 25-10-2004 21:07


HUH hoe kan dat bij jou werken?? tegen mij zeide ze dat zo een ding 37 A trok enje accu levert maar 2.5 A of zoiets ze zeide zelfs dat hij de compresser niet eens rond kreeg maar het werkt wel?
 
Bruins 26-10-2004 21:17 Print reply

Posts: 906
12 volt luchthoorn doet t prima ja. volgens mij trekt ie 30A van me accu (zoals ik begreep)
 
teddy ruxpin ownt!
SkaBla [Pim] 27-10-2004 9:36 Print reply

Posts: 4659
Raymond(Siwwn): klopt niet helemaal wat je zegt, 1 draad gaat van je accu naar je relais, dan een draad van je relais naar je compressor, dan moet er nog een massa aan je relais, en je relais moet nog een 12volt schakelde draad, dus via een schakelaar, en het beste zet je tussen de draad van je accu naar je relais een zekering
 
Dus, een auto is geen bus. Met de band? Nee, lekke fiets :D

Dit topic is 6349 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved