Waar zitten de keerringen en wat doen deze nu juist?
deze zorgen ervoor dat je druk kunt opbouwen in je krukasholte en dichten de andere carter ruimtes af(kopplingskant en ontsteking kant...) bij jou zal waarschijnlijk de rechtse keering rot zijn(als je op je brommer zit gezien) dan kan deze dus blok olie gaan verbranden en klote lopen... haal je koppelingscarter eraf... kruk tandwiel eraf dan kun je er wel bij tis vaak een groene keering(soort rubberen ring)
>>>Life's To Short To Ride Slow<<< >>>Life Start @ 120 Km/H<<< >>> neem je leven niet zo serieus joh... je overleeft het toch niet<<<
Hallo
Ik heb een Yamaha DT 50 M. De motor heeft echter geen vermogen; hij rijdt 5 km/h in eerste. De cilinder en piston zijn gereviseerd dus die zouden ok moeten zijn (piston zit met pijl naar uitlaat). Ik denk dat de carburateur een foute afstelling heeft. De luchtstelschroef volledig in en twee omwentellingen uit. De gasnaald staat in de vierde groef van onder te tellen. Ik rij wel zonder luchtfilter.
moet dat pijltje markering op de zuiger normaal niet altijd naar inlaat kant wijze. alleen als de poorten groter zijn gemaakt en als de zuiger veren dan net langs een poort gaan omdraaien. normaal toch altijd naar inlaat.