Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - Zo wil ik hem motorisch.

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1120 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #231 - Zo wil ik hem motorisch.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Dit topic is 2307 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Kouwe Arie 6-5-01?19:33 Print topicpost
Posts: 2065
Ik ben van plan om mijn brommer zo motorisch te maken, wat vinden jullie ervan?

70cc Eurokit cilinder (bijgewerkt)
20mm Mikuni carburateur (externe sproeier, eigenlijk voor Honda)
K&N luchtfilter
80cc Gianelli uitlaat
originele afgedraaide en afgevlakte cilinderkop
125cc motordemper
 

Saknet 6-5-01?19:47 Print reply

Posts: 10355
dan zit je wel te kutten om de flens passend te maken, want een 70cc heeft een iets andere aansluiting dan een 80cc
 
het gros op bf lijkt te zijn ontsnapt uit een psychiatrische kliniek, maar leen is dat werkelijk.
Kouwe Arie 6-5-01?20:07 Print reply
Posts: 2065
dan maar een 50cc uitlaat, maar wat is het verschil dan met die 80cc uitlaat? want als ik mijn kop ook maximaal heb afgevlakt dan zal ik wel heel veel compressie krijgen
 
NSR-2 6-5-01?20:11 Print reply
Posts: 40
Een 50cc uitlaat zou ik niet nemen. Die zal niet echt goed lopen met je 70cc Eurokit!
 
Kouwe Arie 6-5-01?20:07 Print reply
Posts: 2065
hoeveel kost het om er een te laten maken?
 
suzukits80xcrosser 6-5-01?21:01 Print reply
Posts: 58
he,maakt helemaal niks uit of je 80 of 50 uitlaat hebt met bevesting,ik heb 80cc gianelli en 80cc proma,deze passen er allebei gewoon onder hoor,alleen als je 80cc gianelli eronder hebt,kan het zijn dat je iets van je kop moet vijlen anders raakt die dikke bocht de cilkop

 
Kouwe Arie 6-5-01?20:07 Print reply
Posts: 2065
en wat was in prestaties het verschil tussen die 2, weet jij dat?
 
NSR-2 6-5-01?21:27 Print reply
Posts: 40
kweenie veel van die Gianelli, maar over het algemeen zijn Homoet, Prestigio en Proma de besten onder de uitlaatjes.
 
Saknet 6-5-01?21:51 Print reply

Posts: 10355
een MTX-R 80bocht past niet op een 70cc cilinder en dan bedoel ik alleen al de flens.

als jullie het over NSR/MBX/MTX-SH hebben dan weet ik het niet want ik heb geen ervaring met die dingen
 
het gros op bf lijkt te zijn ontsnapt uit een psychiatrische kliniek, maar leen is dat werkelijk.
Saknet 6-5-01?21:52 Print reply

Posts: 10355
een 80 flens van een MB proma past ook niet op ene 50/70cc zonder veilen kutten enzovoorts

maar bij een proma kan je er zo een andere flens bij halen..

gebaseerd op de ervaring van mij met al die uitlaten/brommers die ik heb gehad.
 
het gros op bf lijkt te zijn ontsnapt uit een psychiatrische kliniek, maar leen is dat werkelijk.
suzukits80xcrosser 6-5-01?21:53 Print reply
Posts: 58
prestaties van die uitlaten zijn heel geod,ik heb ze allebei,gianelli trekt alleen in hoge toeren,en 80cc proma trekt in hoge en lage toeren,lopen heel goed

 
-Michiel RS- 6-5-01?23:12 Print reply
Posts: 2803
FF voor de duidelijkheid, we hebben het hier over een TSX

En daar passen dus gewoon 80 en 50cc bochten op zonder gekut.
 
SPARKLE 6-5-01?23:40 Print reply
Posts: 1332
Meen je dat nou?
 
How am I posting? Call 1-800-BITE-ME!!
Dan the man 7-5-01?11:15 Print reply
Posts: 152
welke **** praat er dan opeens over een TSX op een honda forum zonder dat erbij te zeggen?? Als je dat er nou bij zet kunnen we tenminste goede antwoorden geven (of niet)
 
Weer terug op de Honda!
suzukiTS 7-5-01?11:37 Print reply
Posts: 165
nee...


 
NSR-2 7-5-01?14:44 Print reply
Posts: 40
Dan the Man heeft wel gelijk. Ik zat ook ff te denken totdat ik erachter kwam dat je ieder z'n Profile kan bekijken en dan bij "Ownership".
 

Dit topic is 2307 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved