Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Uiterlijk Forum - gekkenwerk dt chopper

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1042 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Uiterlijk Forum - Topic #22989 - gekkenwerk dt chopper
Pagina 11 van 115
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 10, 11, 12 ... 113, 114, 115Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 213829 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Luc 6-11-2004 18:11 Print reply

Posts: 3590
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kreidler rs

[...]

de slak moet er af vallen hoor


Ik wens jou veel plezier met het verwijderen van een slak bij een CO2 gelaste naad...
 
Hells Hobbit 6-11-2004 18:16 Print reply

Posts: 1793
ja we zijn wel verder gegaan, maar hadden de camera vergeten.

we hebben eigenlijk niet veel bijzonders gedaan: de versterking die we op de linkerplaat hebben gelasthebben we er nu rechts ook (deels) op gemaakt.

en we hebben het aan een aantal mensen laten zien,(ervaren lassers; eentje hed lbo, mbo, en hbo-auto techniek gedaan, en andere is dieselmonteur in het leger ) om te kijken of wij de enige waren die het sterk genoeg vonden., maar zij keure het ook goed, dus ik heb er weer vertrouwen in

en we hebben even gekeken wat we met de uitlaat gaan doen. een standaard dt uitlaat is nl hoog, en dat kan niet. omdat dennis en ik allebij fs1's hebben hadden we daar nog een uitlaat van liggen. deze zijn ook met een evengroten wartel. alleen de bocht is wat flauwer, waardoor de uitlaat schuin naar beneden hangt... dus of we slijpen er een maantje uit en laten hem weer lassen (doen we niet zelf omdat het gas dicht moet zijn, en in het zicht zit, en vrij dun staal is) of we moeten een chrome rd uitlaat op de kop tikken...

grtz

lemmy
 
bartc 6-11-2004 18:18 Print reply

Posts: 176
ok

 
Leen 6-11-2004 18:19 Print reply

Posts: 26877
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: fseend

heyz, thnx,

is gelast met zon mig mag geval, dus geen gezeik met losse electrode,

enne is op krachtstroom, de sjit is alleen dat we vergeten waren de verf eraftehalen, waardoor de las niet erg mooiw werd maar bovenal, de zuurstof opendraaien doet wonderen....


zuurstof opendraaien met lassen??


normale mensen gebruiken daar argon voor, en zuurstof om mee te snijbranden :P
 
Ja Weh nou 6-11-2004 18:21 Print reply

Posts: 2242
ik las altij met CH4, en paprikapoeder
 
HTS Autotechniek
jackmasterTZR 6-11-2004 18:22 Print reply

Posts: 3062
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: fseend

ja we zijn wel verder gegaan, maar hadden de camera vergeten.

we hebben eigenlijk niet veel bijzonders gedaan: de versterking die we op de linkerplaat hebben gelasthebben we er nu rechts ook (deels) op gemaakt.

en we hebben het aan een aantal mensen laten zien,(ervaren lassers; eentje hed lbo, mbo, en hbo-auto techniek gedaan, en andere is dieselmonteur in het leger ) om te kijken of wij de enige waren die het sterk genoeg vonden., maar zij keure het ook goed, dus ik heb er weer vertrouwen in

en we hebben even gekeken wat we met de uitlaat gaan doen. een standaard dt uitlaat is nl hoog, en dat kan niet. omdat dennis en ik allebij fs1's hebben hadden we daar nog een uitlaat van liggen. deze zijn ook met een evengroten wartel. alleen de bocht is wat flauwer, waardoor de uitlaat schuin naar beneden hangt... dus of we slijpen er een maantje uit en laten hem weer lassen (doen we niet zelf omdat het gas dicht moet zijn, en in het zicht zit, en vrij dun staal is) of we moeten een chrome rd uitlaat op de kop tikken...

grtz

lemmy


lassen aan auto`s
 
Ja Weh nou 6-11-2004 18:22 Print reply

Posts: 2242
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: jackmasterTZR

[...]


lassen aan auto`s


?
 
HTS Autotechniek
Luc 6-11-2004 18:26 Print reply

Posts: 3590
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: jackmasterTZR

[...]


lassen aan auto`s


Je gaat me niet zeggen dat een automonteur n??it last. die heeft zelf ook genoeg technisch inzicht, en kan wel weten of iets goed is of niet..
 
Hells Hobbit 6-11-2004 21:19 Print reply

Posts: 1793
uhuh, idd

denk dat je sneller aan een auto zal lassen, dan aan een brommer

denk ik dan eej
 
Abarth-500 6-11-2004 21:37 Print reply

Posts: 1532
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: fseend

uhuh, idd

denk dat je sneller aan een auto zal lassen, dan aan een brommer

denk ik dan eej


sja ik neem niet aan dat jij dorpels en wielkasten in je brommer hebt verstopt
 
Echte anarchisten schaken zonder koningen.
Hells Hobbit 6-11-2004 23:04 Print reply

Posts: 1793
nee pcies, drm net
 
Hells Hobbit 11-11-2004 23:04 Print reply

Posts: 1793
hehe, lassen aan de achterbrug is eindelijk af, we zijn ook al verklaar met het bramen.

volgende week de dremel mee voor de kleine hoekjes, en dan is de achterbrug af.

dan kunnen we aan de voorkant beginnen
 
Luc 11-11-2004 23:12 Print reply

Posts: 3590
Dremel? Jij wil h??l precies tewerk gaan is het niet?
 
Lykantroop 11-11-2004 23:27 Print reply

Posts: 4754
wat een zeikerds hier alsof t allemaal perfect moet. zoiets is toch leuk om te doen hoeft toch helemaal niet perfect te zijn
 
kpotappel86 11-11-2004 23:42 Print reply

Posts: 2679
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Lykantroop

wat een zeikerds hier alsof t allemaal perfect moet. zoiets is toch leuk om te doen hoeft toch helemaal niet perfect te zijn


Perfect is een groot woord... maar het moet wel klaar zijn voor op de weg enzo...
 
>>>Life's To Short To Ride Slow<<< >>>Life Start @ 120 Km/H<<< >>> neem je leven niet zo serieus joh... je overleeft het toch niet<<<

Dit topic is 213829 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 11 van 115
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 10, 11, 12 ... 113, 114, 115Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved