Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Uiterlijk Forum - gekkenwerk dt chopper

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1076 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Uiterlijk Forum - Topic #22989 - gekkenwerk dt chopper
Pagina 108 van 115
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 107, 108, 109 ... 113, 114, 115Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 213820 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

- Han - 26-3-2007 17:37 Print reply

Posts: 9667
bij het hechte doek noiot en laskap op. Anders zie je de voor geen flikker of het recht zit
 
<10.000 posts
Hells Hobbit 26-3-2007 21:40 Print reply

Posts: 1793
met een automatische laskap dus wel maar idd met hechten zet ik hem ook nooit op.

 
Boyvs 27-3-2007 8:46 Print reply
Posts: 92
ik zeg.. HEEL goed gedaan!
 
timoty-dt 27-3-2007 11:06 Print reply

Posts: 1802
Op het werk gebruiken we ook allemaal automatische laskappen. Dat last veel lekkerder een ook met hechten. Maarja iedereen vind fijn wat hij zij fijn vind
 
kut voetbal
Jozeff - Forum en Sales Moderator 27-3-2007 11:52 Print reply

Posts: 10835
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MT5-HAN
[...]


nee ik ben geen boer

Maar waarom zou je 2 handen nodgi hebben? Je kan het toch niet vasthouden

@joost, kijk mar nar jou uitlaat

Dit bericht is gewijzigd door MT5-HAN op 22-3-2007 om 8:35 uur.


wat heeft mijn uitlaat ermee te maken?
 
Netheid is voor de dommen, het genie beheerst de chaos.
Zundapp448 22-4-2007 12:28 Print reply
Posts: 1161
hoever ben je nu eigenlijk?
het oogt veel belovends!
 
No Blood, No Bodies, We hit Nothing!!
Hells Hobbit 9-5-2007 19:25 Print reply

Posts: 1793
ben eigenlijk momenteel te druk met me motor bezig,
ondertussen wel een heel mooi achterlicht op de kop getikt, en aan het aflassen van het frame wordt ook gewerkt.

tevens heb ik mijn broertje gevraagd te helpen met de afwerking en dat wou hij wel doen
 
Hells Hobbit 21-5-2007 12:54 Print reply

Posts: 1793
van het weekend de tank van binnen gecoat, die is nu 100% lek vrij.
volgend weekend de buiten kant tegen roest behandelen en dan kunnen we gaan plamuren
 
Frysk 21-5-2007 12:55 Print reply

Posts: 34930
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Hells Hobbit
van het weekend de tank van binnen gecoat, die is nu 100% lek vrij.
volgend weekend de buiten kant tegen roest behandelen en dan kunnen we gaan plamuren



hoe gaat dat in z'n werk ?
 
giggitybyte
Hells Hobbit 21-5-2007 13:06 Print reply

Posts: 1793
coaten?

kort weg: je ontvet de binnen kant en zorgt dat de grote flarden roest eruit zijn, dan meg je de 2komponenten hars shizzle,

die giet je erin en dan draai je 15minuten de tank alle kanten op zodat alle plekjes bedenkt worden, na 20minuten begint het uitharden, dan kan je vervolgens na 5dagen er weer bezine ingooien die nu in een tank zit met een mooie kunstof binnenkant ipv roest waardoor lekjes (die ik had omdat de tank 60jaar oud is) en roest in je bezine geen obstakel meer zijn.

heb het bij de tank van mijn motor ook gedaan, omdat die heel erg geroest was. Opzich was deze tank niet geroest, maar er zaten erg grote gaten in, en die had ik dicht gesoldeerd maar dat is nooit 100% lek vrij, en ook had ik met kneedbaar ijzer gewerkt, maar dat is niet 100% brandstof bestendig dus heb ik er een mooi laagje over heen gedaan.

aflassen van het frame laat nog even op zich wachten tot ik een grotere gasfles heb voor mijn lasapparaat, anders wordt het wel een dure aangelegenheid met die kleine flesjes.


zadel zit ik over te denken van hout te gaan maken, las een interessant artikel in de bigtwin hierover, en vond ik wel een mooi plan: zon basis school stoeltje kopen, daar een mooie vorm uit zagen. Uiteraard (en dat hadden zij niet) zwart spuiten en een laagje schuim erop

 
Hells Hobbit 11-6-2007 9:26 Print reply

Posts: 1793
van het weekend het voor spatbord pas gemaakt, wat een pokke werk, maar hij zit goed, en recht ik heb het kunstof ar50 spatbord op de voorvork stabilisator gepop nageld, deze worden straks in dezelfde kleur gespoten.

verder ben ik begonnen met de 1na laatste keer opbouwen. Dat wil zeggen ik ga hem helemaal afbouwen om te checken of alles aanwezig is en er niets meer verandert hoeft te worden. Zodat ik hem daarna kan spuiten. Volgend weekend hoop ik toe te komen aan het achter spatbord.
 
User 927 11-6-2007 9:51 Print reply

Posts: 6405
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Hells Hobbit
van het weekend het voor spatbord pas gemaakt, wat een pokke werk, maar hij zit goed, en recht ik heb het kunstof ar50 spatbord op de voorvork stabilisator gepop nageld, deze worden straks in dezelfde kleur gespoten.

verder ben ik begonnen met de 1na laatste keer opbouwen. Dat wil zeggen ik ga hem helemaal afbouwen om te checken of alles aanwezig is en er niets meer verandert hoeft te worden. Zodat ik hem daarna kan spuiten. Volgend weekend hoop ik toe te komen aan het achter spatbord.


Hè hè, zal tijd worden

Ben benieuwd naar het eindresultaat Heb hoge verwachtingen
 
mcdronkz 11-6-2007 11:01 Print reply

Posts: 32777
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Razadull AKA Roald
[...]


Hè hè, zal tijd worden

Ben benieuwd naar het eindresultaat Heb hoge verwachtingen


Ik heb geen hoge verwachtingen van jouw eindresultaat.
 
User 927 11-6-2007 11:18 Print reply

Posts: 6405
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mcdronkz
[...]


Ik heb geen hoge verwachtingen van jouw eindresultaat.


Weet ik schat, ga nou maar weer met je play-doh spelen.
 
Scarface 11-6-2007 13:32 Print reply

Posts: 6023
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Razadull AKA Roald
[...]


Weet ik schat, ga nou maar weer met je play-doh spelen.



pwnd

maareh mooi project, volg het al een tijdje en ziet er goed uit, alleen jammer dat het zo lang duurt
 
:-) VOLGENS FRYSK EN NSRRACER OWN IK :-)

Dit topic is 213820 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 108 van 115
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 107, 108, 109 ... 113, 114, 115Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved