Brommerforum.nl wordt gehost door: |
|
|
|
Uiterlijk Forum - Topic #22989 - gekkenwerk dt chopper
|
Pagina 10 van 115
|
Dit topic is 213825 keer bekeken. |
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp. |
|
Hells Hobbit |
1-11-2004 15:37 |
Posts: 1793 |
dag schattekes,
euhmz, op die foto ziet het er allemaal wat iel uit, klopt, maar die plaat is dik zat neem dat maar van mij aan, en dat laswerk, tja ik ben niet echt van de schone strakkerupsjes, meer van het lompe, rest slijp ik wel weer weg, las ook niet zo supper veel, dus vandaar, maar dit is sterk zat, kan er gewoon op gaan staan als ie zo ligt :
maar ik ben natuurlijk ook niet god, en kan er ook naast zitten, dat zal de toekomst leren, ik moet toe geven dat het er op de fotos wat minder zwaar uit ziet dan het werkelijk is.
en ofc zijn goede adviezen welkom, en toekomst voorspellingen ook.
@mr met gele motor:
zo dik is die plaat, dik zat, zeker omdat hij omlijnd is door buizen profiel van enkele mm dik
|
|
|
|
Olaf |
1-11-2004 15:45 |
Posts: 473 |
waar las je mee, als ik vragen mag?
ik wil zelf namelijk ook een keer beetje proberen met lassen dus vroeg me af op welke spanning je dit hebt gedaan enzo.
verder vind ik het echt een coool project, handig ook dat er al een monoshock in de dt zit, komt zo erg mooi uit.
succes ermee, laters
|
|
|
|
Hells Hobbit |
1-11-2004 19:31 |
Posts: 1793 |
heyz, thnx,
is gelast met zon mig mag geval, dus geen gezeik met losse electrode,
enne is op krachtstroom, de sjit is alleen dat we vergeten waren de verf eraftehalen, waardoor de las niet erg mooiw werd maar bovenal, de zuurstof opendraaien doet wonderen....
|
|
|
|
Kietel Tuning |
1-11-2004 19:34 |
Posts: 863 |
ik vind niet echt goed las werk vooral die laatste foto das echt bras werk je hebt alleen maar op dat oud frame ligge te bakke op die nieuwe plaats is bijna niet samen gesmolte.
|
|
|
|
Luc |
1-11-2004 19:43 |
Posts: 3590 |
migmag, CO2 dus, dan moet ik eerlijk toegeven dat ik het nog meer vind tegenvallen Maargoed, stevig genoeg zullen de lassen wel zijn. Maar iig verf eraf halen, en b?nnen lassen, scheelt veel.
edit; stroomsterkte omhoog, en mss de doorvoersnelheid wat omlaag..
Dit bericht is ge-edit door Luc op 1-11-2004 19:44
|
|
|
|
Hells Hobbit |
1-11-2004 20:49 |
Posts: 1793 |
op die foto is de andere plaat enkel gehecht en de verf bladert er al flink af, dus hoop maar dat het goed is
en verders: ik zeg al zoveel las ik niet,maar 't is al uitvoerig getest met netzoveel kilo als cc dus geloof het allemaal wel eigenlijk,
toch bedankt voor de oplettendheid en zorgzaam heid
cya later schatjes
grtz
lemmy
(btw: ac/dc boven alles)
|
|
|
|
Ed Honda CB50J |
1-11-2004 20:58 |
Posts: 4190 |
Laatste las ziet er uit....
Volgens mij niet eens overal samengemolten, maar kan ik natuurlijk niet goed zien
Maw, hopen voor je dat het het houd
En succes verder....
|
|
Moto-GP is weer helemaal fantastisch !! Succes is een keuze : Rij 4takt.. > Zal ik je een geheimpje vertellen ? ..... je vader komt oorspronkelijk uit Marokko.. Gezocht : goedkope/goede Honda C50.. |
|
Pol de MT5 Crosser |
1-11-2004 21:30 |
Posts: 2892 |
hmm ik betwijfel de stevigheid van die achterbrug constructie
|
|
http://www.cafedezolder.tk Biertje der bij? |
|
kpotappel86 |
1-11-2004 22:15 |
Posts: 2679 |
moet eigenlijk veel diepere inbranding hebben ja... je legt nou een rups op het materiaal ipv erin... maar ja... de tijd zal het leren...
en de 3 v's waar de lasleraar over kankerde altijd waren vet vuil en verf
|
|
>>>Life's To Short To Ride Slow<<< >>>Life Start @ 120 Km/H<<< >>> neem je leven niet zo serieus joh... je overleeft het toch niet<<< |
|
Mr.Michiel |
1-11-2004 22:16 |
Posts: 1567 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: kpotappel86en de 3 v's waar de lasleraar over kankerde altijd waren vet vuil en verf
Dat is eigenlijk ook logisch dat je die troep van het metaal haalt
|
|
juustem |
|
Blorn |
1-11-2004 22:17 |
Posts: 13825 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: fseend
kan er gewoon op gaan staan als ie zo ligt :
afbeelding
Ik zal verder commentaar voor me houden.... Maar alleen al de methode om te kijken of het sterk genoeg is..... Damn
|
|
|
|
kpotappel86 |
1-11-2004 22:19 |
Posts: 2679 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Mr.Michiel
[...]
Dat is eigenlijk ook logisch dat je die troep van het metaal haalt
eigenlijk is het logisch ja da je het eraf haalt maar ze vonden dat de las ook mooier werd toen het gas openstond dus ja... dit zegt denk ik genoeg over ervaring...
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Blorn
[...]
Ik zal verder commentaar voor me houden.... Maar alleen al de methode om te kijken of het sterk genoeg is..... Damn
ja precies... net of het ook ooit zo belast zal worden... maar goed zoals ik al eerder zei de tijd zal het leren...
Dit bericht is ge-edit door kpotappel86 op 1-11-2004 22:20
|
|
>>>Life's To Short To Ride Slow<<< >>>Life Start @ 120 Km/H<<< >>> neem je leven niet zo serieus joh... je overleeft het toch niet<<< |
|
customMT5 |
2-11-2004 13:46 |
Posts: 545 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Blorn
[...]
Ik zal verder commentaar voor me houden.... Maar alleen al de methode om te kijken of het sterk genoeg is..... Damn
|
|
!!! DUITS MT8 frame met papieren (betriebserlaubnis) gezocht !!! INBOX AUB |
|
kreidler rs |
2-11-2004 13:55 |
Posts: 6202 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: kpotappel86
moet eigenlijk veel diepere inbranding hebben ja... je legt nou een rups op het materiaal ipv erin... maar ja... de tijd zal het leren...
en de 3 v's waar de lasleraar over kankerde altijd waren vet vuil en verf
de slak moet er af vallen hoor
|
|
bier drinken en kut roepen |
|
bartc |
6-11-2004 17:56 |
Posts: 176 |
hey zijn jullie al weer verder gegaan? Ben echt benieuwd hoe het wordt.
|
|
|
|
Dit topic is 213825 keer bekeken. |
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp. |
|
Pagina 10 van 115
|
|