Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - Aprilia RS50/Red Rose?

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1028 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #22967 - Aprilia RS50/Red Rose?
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 2798 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

mcdronkz 13-10-2004 17:00 Print reply

Posts: 32777
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Tsxdude AKU MicheL

En ze zijn zuinig, slijten niet, en niet duur in onderhoud en maken amper toeren...


Dat heb je met 4-takt hea


Met jou kan ik praten. En ze hebben een vet geluid, alleen is het vervelend dat je altijd die kleppen moet stellen.
 
Tsxdude AKU MicheL 13-10-2004 17:02 Print reply

Posts: 10676
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mcdronkz

[...]


Met jou kan ik praten. En ze hebben een vet geluid, alleen is het vervelend dat je altijd die kleppen moet stellen.


Doe ik altijd voor je?
Leer het je binnenkort wel...., alleen kan er zo moeilijk bij door dat domme geval dat erboven hangt
 
K doe niet de hele dag gek, ook niet de halve
Ed Honda CB50J 13-10-2004 17:19 Print reply

Posts: 4190
Om de hoeveel KM moet jij je kleppen dan stellen ?
en op hoeveel 0,0mm zet je ze dan ?
 
Moto-GP is weer helemaal fantastisch !! Succes is een keuze : Rij 4takt.. > Zal ik je een geheimpje vertellen ? ..... je vader komt oorspronkelijk uit Marokko.. Gezocht : goedkope/goede Honda C50..
Tsxdude AKU MicheL 13-10-2004 17:26 Print reply

Posts: 10676
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Ed Honda CB50J

Om de hoeveel KM moet jij je kleppen dan stellen ?
en op hoeveel 0,0mm zet je ze dan ?


uit 0,07/in 0,04
 
K doe niet de hele dag gek, ook niet de halve

Dit topic is 2798 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved