Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - puch tuning

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1188 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #22892 - puch tuning
Pagina 6 van 8
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 7650 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

puch tuning 18-10-2004 0:04 Print reply
Posts: 46
frame is bijna klaar voor het spuiten heb nu net een buis er tussen gelast en een spatbordje recht naar achter afgeslepen en nog even plamuren en dan kan k beginnen met spuiten

cilinder inlaatpoort en uitlaatpoort zijn aangepast op mn carburateur (20mm)
iedere kant 4mm breder en bovenkant 1.5mm hoger (nog 2mm tot de boostpoorten)

carter spoelpoorten uitgefreesd tot dezelfde grootte van de cilinder spoelpoorten. pakking even bewerken zodat deze ook net zo groot is als de spoelpoortjes.

deze week komen mn nieuwe lagers en keringen binnen, mn uitlaatje zit er dan ook bij.
dan kunnen we beginnen aan het blok in elkaar te zetten





Dit bericht is ge-edit door puch tuning op 18-10-2004 0:14
 
Neonlampje 18-10-2004 0:05 Print reply

Posts: 14825
Spoelpoorten schuin af laten lopen?
 
puch tuning 18-10-2004 0:07 Print reply
Posts: 46
tjah een ronding er in gemaakt zodat die benzine makkelijk naar binnen kan, maar dat is meestal.
 
Neonlampje 18-10-2004 1:08 Print reply

Posts: 14825
Oh je bedoelt de kanalen?
 
Honda SS50 18-10-2004 10:25 Print reply

Posts: 1078
ja spoelpoorten en kanelen zijn het zelfde
maar als je een puch blok wilt gaan tunen is dat het eerste wat je doet daar gaat hij al sneller lopen
 
www.4strokealphen.nl
de_koen 18-10-2004 10:50 Print reply

Posts: 5595
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Honda SS50

ja spoelpoorten en kanelen zijn het zelfde




pfffrt
 
Honda 5-Bak te koop
Tsxdude AKU MicheL 18-10-2004 10:54 Print reply

Posts: 10676
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Honda SS50

ja spoelpoorten en kanelen zijn het zelfde
maar als je een puch blok wilt gaan tunen is dat het eerste wat je doet daar gaat hij al sneller lopen


ZOOOOOOW
Volgens mij kan je lude echt wat leren hoor zo, mss slaat hij nu ook wel zelf aan het tunen
 
K doe niet de hele dag gek, ook niet de halve
Neonlampje 18-10-2004 11:39 Print reply

Posts: 14825
Ben helemaal enthousiast geworden door zijn post idd

Heb direct een dremel besteld bij conrad.nl
 
Hans F 18-10-2004 11:45 Print reply
Posts: 4326
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Neonlampje

Ben helemaal enthousiast geworden door zijn post idd

Heb direct een dremel besteld bij conrad.nl


 
-Wheelie-Johie- 18-10-2004 13:10 Print reply

Posts: 2814
haha l0l at dit beuntopic

waneer komen er nou pics?????? al die text is saai
 
trots BMW e30 325i eigenaar
Geert_GHC 18-10-2004 13:53 Print reply

Posts: 1475
ja man wij wille fotos
 
-
[RRT] Lost-P 18-10-2004 14:20 Print reply
Posts: 4578
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Neonlampje

Ben helemaal enthousiast geworden door zijn post idd

Heb direct een dremel besteld bij conrad.nl



 
Chille Tune shit dan
koen-z 18-10-2004 14:28 Print reply

Posts: 3702
maarem, volgens mij weet jij waar je mee bezig bent! heb je die shit nog berekent ook dan?
 
Neonlampje 18-10-2004 14:30 Print reply

Posts: 14825
Berekenen is voor mietjes.. diehards gaan voor trial-and-error!
 
koen-z 18-10-2004 14:36 Print reply

Posts: 3702
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Neonlampje

Berekenen is voor mietjes.. diehards gaan voor trial-and-error!


oh yeah!! gewoon op de gok, laten we eens gek doen.
 

Dit topic is 7650 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 6 van 8
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved