als je beschikking hebt tot een draaibank,
zou je 4 nylon proppen kunnen draaien om de gaten in je krukas vol te stouwen, moet wel goed klemmen.
cilinderkop gladder uitdraaien en juiste squish en een groef erin voor een rubberring (of laten doen)
ik heb er een 70cc hogedruk kop bij en die is al afgedraaid dus ik denk dat tie wel genoeg compressie leverd, en die nylon proppen heb ik wel meer gehoord. schijnt beter te werken met optrekken maar op top maakt het niet veel uit.
ik denk dat ik hem gewoon zo houd
het lijkt bekant op een proma van een tomos als die t zelfde werkt als bij tomos zal t wel een fijn uitlaatje zijn(tenminste dat vind ik ieder zijn mening)
"Je moet een liefhebber van het onbekende zijn" POLINI Waar jij voor staat, is nodig op straat!
volgens een een gozer uit ons dorp(vroeger in looiestijn racing gezeten) kwam het dat m'n puch zo snel liep omdat m'n uitlaat amper een bocht had en direct op de expansie ging. en door ons ''profesionele inlaat tuning werk''.
wat voor top snelheid denk je te hale met die uitlaat erop?
top snelheid licht ook aan de vertanding die ik er op zet, het gaat mij meer om trek kracht maar ik denk dat met deze setup 85 echte km's haalbaar moet zijn!!
"ik reed met deze 70cc en een bullet uitlaat en 12mm carb (std)(carters ongetuned) 75 echte km's op auto teller, dus ik denk dat 85 met deze set up wel te halen is
Dit bericht is ge-edit door puch tuning op 11-10-2004 22:59