Brommerforum.nl wordt gehost door: |
|
|
|
Technical Forum - Topic #22892 - puch tuning
|
Pagina 2 van 8
|
Dit topic is 7663 keer bekeken. |
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp. |
|
MotoCrossIpkiss[stan] |
11-10-2004 19:01 |
Posts: 7744 |
duh
|
|
hoi |
|
puch tuning |
11-10-2004 19:01 |
Posts: 46 |
er stond tog met 17-40 om kei hard te rijden, dan maar iets langzamer optrekken maar top licht wel hoger
|
|
|
|
Neonlampje |
11-10-2004 19:03 |
Posts: 14825 |
Hmm opzich scheelt het berekenen van een setup heel veel werk en tijd, maar het is niet zo dat je er alles aan op moet hangen
Testen, dat is de sleutel!
Puch-projectjes.. ik zit erover te denken om een soort puch-bmx te bouwen oid alleen een leuk 4T blokje zien te regelen met versnellinkies
|
|
|
|
MotoCrossIpkiss[stan] |
11-10-2004 19:07 |
Posts: 7744 |
welja lude togh nix te doen hea
|
|
hoi |
|
Ed Honda CB50J |
11-10-2004 19:18 |
Posts: 4190 |
Gooi een DT cilinder op je Puch, dan ga je hard...
Ga ik denk over een tijdje als ik zin heb ook doen, aangezien ik hier nog een 70cc Polini voor DT heb liggen waar ik toch niks mee doe...
Hoop aanpas werk maar dan heb je wel wat, Koen-Z heeft dat geloof ik ook gedaan, volgens hem heb je dan 2 powerbanden
|
|
Moto-GP is weer helemaal fantastisch !! Succes is een keuze : Rij 4takt.. > Zal ik je een geheimpje vertellen ? ..... je vader komt oorspronkelijk uit Marokko.. Gezocht : goedkope/goede Honda C50.. |
|
-Tom- |
11-10-2004 19:31 |
Posts: 4151 |
Voor een 18" of 17" velg?
|
|
FTS Member |
|
koen-z |
11-10-2004 19:34 |
Posts: 3702 |
|
|
|
|
tsx_man |
11-10-2004 19:44 |
Posts: 21 |
als ik jou was zou ik al je spoel,inlaat en uitlaatpoortjes eens polijsten moet je zekerz doen
|
|
|
|
Ed Honda CB50J |
11-10-2004 19:48 |
Posts: 4190 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: koen-z
[...]
kwam door m'n uitlaatje
Wat had je dan voor uitlaatjes ?
RD ofzo ?
|
|
Moto-GP is weer helemaal fantastisch !! Succes is een keuze : Rij 4takt.. > Zal ik je een geheimpje vertellen ? ..... je vader komt oorspronkelijk uit Marokko.. Gezocht : goedkope/goede Honda C50.. |
|
Neonlampje |
11-10-2004 19:49 |
Posts: 14825 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: tsx_man
als ik jou was zou ik al je spoel,inlaat en uitlaatpoortjes eens polijsten moet je zekerz doen
met het oog op vermogenwinst?
|
|
|
|
Joscross |
11-10-2004 19:51 |
Posts: 12501 |
Uitlaatkanaal polijsten is handig tegen koolaanslag
|
|
|
|
Leen |
11-10-2004 19:56 |
Posts: 26877 |
ik hoorde m'n leraar metaal altijd wel lullen over carters polijsten en helemaal glad afwerken (je spoellucht carter dus) en dat ie daarme 5 per uur harder reed.... maar of ik dat moet geloven :P
hij heeft btw wel een keer 130 gereden met 70cc op z'n kreidler, heeft m'n pa toen nog naast gereden met een auto, dus dat is geen bullshit verhaaltje :P
|
|
|
|
Neonlampje |
11-10-2004 20:10 |
Posts: 14825 |
Carters polijsten kan wel, maar zorg eerst maar dat de flow goed is. Dat zal veel voordeliger zijn
Polijsten van delen is btw niet altijd voordelig, het schijnt dat als je in bochten bepaalde delen wel en niet polijst, dat de doorstroming hoger kan zijn
|
|
|
|
zundapp_chiel |
11-10-2004 20:44 |
Posts: 58 |
Wel een super project zeg , ik zou je frame verstevigen man, met al die pk's die er nu onder komen te hange
|
|
|
|
-Tom- |
11-10-2004 21:15 |
Posts: 4151 |
Ja, en een wheelybar, voor je het weet lig je zo achterover met dat monstervermogen.
|
|
FTS Member |
|
Dit topic is 7663 keer bekeken. |
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp. |
|
Pagina 2 van 8
|
|