Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - puch tuning

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 999 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #22892 - puch tuning
Pagina 1 van 8
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8Volgende pagina >
Dit topic is 7633 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

puch tuning 11-10-2004 9:46 Print topicpost
Posts: 46
ben begonnen met een puch project
wil even weten wat jullie ervan denken
gaat dit lukken of hebben jullie nog betere ideeën voor deze setup?!

*carters uitgefreesd
*std krukas met C3 lagers
*C3 lagers op de achteras
*70cc (staat geen merk op)
-uitlaatpoort vergroot
-spoelpoorten uitgefreesd
-inlaatpoort vergroot
*zuiger airsal
*carb 20mm Mikuni (mb/mt)
*spruitstuk zelfbouw
*malossi red filter (powerfilter voor scooter)
*waarschijnlijk een simonini uitlaat alu demper
*voorlopig nog een bullet uitlaat
*vertanding iets van 13-45 om lekker hard op te trekken of miss 17-40 om kei hard te rijden "ik ga ze allebei proberen
*powerbox voor minder brandstof verbruik "altijd handig"
*frame versteviging zal ik ook wel moeten doen voor ik iedere week een nieuw "recht frame" moet halen!!



Dit bericht is ge-edit door puch tuning op 11-10-2004 22:36
 

YAMAHAPOWER 11-10-2004 11:55 Print reply

Posts: 822
leuk.. foto??
 
-Tom- 11-10-2004 11:57 Print reply

Posts: 4151
Als ik jou was zou ik een volle krukas nemen.
 
FTS Member
MotoCrossIpkiss[stan] 11-10-2004 12:21 Print reply

Posts: 7744
project?.. tis maar wat je project noemt... geld teveel cker....

mjah

als je echt wat leuks wil gooi er MT blok onder...liefst met 110malo
 
hoi
-Wheelie-Johie- 11-10-2004 12:21 Print reply

Posts: 2814
die spoelpoorten enzo heb je dat zelf gedaan? met berekeningen ofzo? waarom heb je geen merk 70? en hoe heb je die cil berekent? is die vertanding niet wat klein?
 
trots BMW e30 325i eigenaar
puch tuning 11-10-2004 18:08 Print reply
Posts: 46
carters en cilinder frezen we zelf uit en hebben we niet berekend, het is gewoon even om te proberen of zelf tune ook goed lukt zonder al die berekeningen.

foto's komen er aan nog even gedult


 
yamahacross 11-10-2004 18:26 Print reply
Posts: 80
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: puch tuning

carters en cilinder frezen we zelf uit en hebben we niet berekend, het is gewoon even om te proberen of zelf tune ook goed lukt zonder al die berekeningen.

foto's komen er aan nog even gedult




dat lukt toch nooit goed

Dit bericht is ge-edit door yamahacross op 11-10-2004 18:26
 
www.jackass-gilze.tk
-Markiej- 11-10-2004 18:40 Print reply

Posts: 1361
sjezus...

Bereken gewoon ff wat...

achterlijke
 
Mijn ontlasting heeft een vloeibare vorm aangenomen...
puch tuning 11-10-2004 18:42 Print reply
Posts: 46
Aangezien dat de spoelpoorten van de cilinder zeker 6mm breder zijn als de spoelpoorten in het carter, zal zijn prestatie echt wel beter zijn als we die spoelpoorten evengroot frezen.
dus harder zal die zeker gaan

Dit bericht is ge-edit door puch tuning op 11-10-2004 18:43
 
Davidjuhh 11-10-2004 18:46 Print reply

Posts: 367
zoiets kan volgens mij ook TE groot
 
Jozeff - Forum en Sales Moderator 11-10-2004 18:49 Print reply

Posts: 10835
C3 lagers op de achteras? Gaat je achterwiel net zoveel toeren maken als je krukas?
Mag je wel eens wat aan je remmen gaan doen
 
Netheid is voor de dommen, het genie beheerst de chaos.
puch tuning 11-10-2004 18:53 Print reply
Posts: 46
idd te groot kan ook maar we maken ze niet groter als de spoelpoorten in de cil om te beginnen omdat er ook twee gaten naast zitten om de carters op elkaar te bevestigen


 
puch tuning 11-10-2004 18:55 Print reply
Posts: 46
de remmen gaan we idd ook nog wel iets op verzinnen is eigenlijk wel belangrijk dus dat laat ik nog wel weten, misschien wel mbx velgen er in "met achterbrug aanpassingen" want daar zitten al veel betere remmen in
 
MotoCrossIpkiss[stan] 11-10-2004 18:56 Print reply

Posts: 7744
omg noob


hak en zaag tuning nome we da
 
hoi
puch tuning 11-10-2004 18:58 Print reply
Posts: 46
haha zo kan je dat ook noemen ja
 
Joscross 11-10-2004 18:58 Print reply

Posts: 12501
"zonder al die berekeningen"

Mwhahaha

Verder is het gewoon dom een puch opvoeren.
Wil je een echt puch project zien?
Kijk hier maar.

Oja, 17/40 is zwaarder als 13/45
Daar trek je dus minder hard mee

Dit bericht is ge-edit door Joscross op 11-10-2004 18:59
 

Dit topic is 7633 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 8
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved