Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - Fast Arrow LC uncovered

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 957 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #2288 - Fast Arrow LC uncovered
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 2144 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Sneks 28-11-01?17:19 Print reply
Posts: 2499
of je moet zelf in het midden van je zuiger een rand uitfreze en daar een zuigerveer indoen

Maar zo'n eurocilindro, die hebben een nikasil want toch? Want dan lijken ze me geschikt om (hoogtoerig) getuned te worden.

[This message is edited by Hans F. on 28-11-01 17:22]
 
Ik wil veeel harder op m\'n :) [IMG]http://24.132.20.228/mup/1772.jpg[/IMG] :)
B3AST 28-11-01?18:14 Print reply
Posts: 2469
Ja zou best kunnen, nikasil roels , ik ben niet zo'n fan van gietijzer...
 
- insane in the brain -
barry 28-11-01?18:18 Print reply

Posts: 7387
Quote:
Originally posted by: B3AST?

Ja zou best kunnen, nikasil roels , ik ben niet zo'n fan van gietijzer...



nou ik wel van gietijzer, want daar kun je lekker in dremelen
 
He?
SpeedYveS 28-11-01?18:19 Print reply
Posts: 1644
ik hoorde laatst wel dat die eurocylindro heeel goed is, maar als je hem tuned en hij draait veel toeren, dan breekt vaak een stuk van de zuiger af <horen zeggen door brommerboer>
 
Sneks 28-11-01?18:28 Print reply
Posts: 2499
oplossing => koop een mooi gesmeed zuigertje
 
Ik wil veeel harder op m\'n :) [IMG]http://24.132.20.228/mup/1772.jpg[/IMG] :)
Rene 28-11-01?19:05 Print reply
Posts: 2573
ik hoor van iedereen hiero dat eurocilindros kutdingen zijn, de 110 versie iig, niet snel te krijgen, gaat niet boven de 110/115 uit..?
 
24 uur in een dag, 24 bierflesjes in een krat, toeval? / Fairings are for homosexuals
verwijderd 28-11-01?19:20 Print reply
Posts: 4082
lol, ik reed met een ongetunde 98euro al 120 (6bak, proma, 28mm)
dat reed m'n 97/98malossi ook

en frederik, (buurjongetje) reed 115 op de teller met 70cc euro, 16mm, 70euro, proma

dus het lijken me goeie cilinders!!!

[This message is edited by symen kalsbeek on 28-11-01 19:33]
 
Sneks 28-11-01?19:23 Print reply
Posts: 2499
en ik bedoel natuurlijk een 70 euro
 
Ik wil veeel harder op m\'n :) [IMG]http://24.132.20.228/mup/1772.jpg[/IMG] :)
B3AST 28-11-01?20:11 Print reply
Posts: 2469
ja 115km/h op de teller is best echt FUCKING ruig voor een ongetunede cylinder met maar een 16mm carburateurtje....
 
- insane in the brain -
Sneks 28-11-01?22:51 Print reply
Posts: 2499
Ik zou bij die Fast Arrow vooral proberen om de uitlaatpoort een beter vorm te geven meer richting dit idee
poortmap 70cc malossi lc (45,5 mm)

Owja bij 70cc malossi is de ruimte boven de uitlaatpoort 23mm. En deze is op de juiste manier gemeten precies 3cm breed
 
Ik wil veeel harder op m\'n :) [IMG]http://24.132.20.228/mup/1772.jpg[/IMG] :)
B3AST 29-11-01?17:11 Print reply
Posts: 2469
ja die uitlaatpoort van die FA gaat meer richting die van die malossi worden, ten eerste gaat ie een stuk hoger (hoger als die malossi) en ook zo recht van boven...


 
- insane in the brain -
SpeedYveS 29-11-01?18:25 Print reply
Posts: 1644
ik zou hem niet hoger maken, anders hou je helemaal geen compressie en * meer over, een malossi heeft al heeel weinig kracht onderin, en is al heeel hoogtoerig.
 
Sneks 29-11-01?19:42 Print reply
Posts: 2499
door meer compressie krijg je niet noodzakelijk meer kracht onderin
 
Ik wil veeel harder op m\'n :) [IMG]http://24.132.20.228/mup/1772.jpg[/IMG] :)
SpeedYveS 29-11-01?22:24 Print reply
Posts: 1644
met dat x'jes bedoelde ik ook ... shit hoe heet dat nou, grotere zuiger = meer...:
 
Sneks 29-11-01?22:27 Print reply
Posts: 2499
koppel ?
 
Ik wil veeel harder op m\'n :) [IMG]http://24.132.20.228/mup/1772.jpg[/IMG] :)

Dit topic is 2144 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved