Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - 2005 geen rollerbanken ivbm kenteken?

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 997 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #22860 - 2005 geen rollerbanken ivbm kenteke...
Pagina 3 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 4149 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

snowboarderke 9-10-2004 21:58 Print reply

Posts: 2193
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Gideon

Je bedoelt traject controle? Dat vind ik ook nergens op slaan, dan kan je eerste stuk teringhard gaan, en dan ga je daarna gewoon vet langzaam gaat je gemiddelde snelheid weer omlaag, dus geen boete.

Edit: En dat van die tussenliggende tijd, dat is slaat ook nergens op vind ik, lees hierboven. Loze regels allemaal.

Dit bericht is ge-edit door Gideon op 9-10-2004 21:54

Als je al te hard rijd als je voorbij de eerste flitspaal rijd dan word je ook geflitst en wat je zegt slaat ook op nix. Je gaat te hard rijden om erges sneller te geraken en als je dan mega hard gaat rijden en dan weer mega stil kun je je beter aan de gewone snelheid houden want je bent toch op dezelfde tijd daar.
 
Ook lid worden van de Belgium gangster club, inbox mij dan
PraatPaal 9-10-2004 21:58 Print reply

Posts: 7977
cker niet dat ligt rond de 240 dat ie je nietmeer ziek ... topgear tested ..

en uhh met 90 rem je al nietmeer af hoor zo veel valt zoon flitspaal niet op hoor
 
honda_2takt_power 9-10-2004 21:59 Print reply

Posts: 6744
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: PraatPaal

cker niet dat ligt rond de 240 dat ie je nietmeer ziek ... topgear tested ..

en uhh met 90 rem je al nietmeer af hoor zo veel valt zoon flitspaal niet op hoor
dan zorg dat je van de voorknat wordt geflits en dat van harder rijden eerder ergens zijn kunst van op tijd komen is om optijd te vertrekken
 
regels zijn er om grenzen aan te geven, en grenzen zijn er om verlegd te worden.
Gideon 9-10-2004 22:01 Print reply

Posts: 6855
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: m T 5

[...]

Als je al te hard rijd als je voorbij de eerste flitspaal rijd dan word je ook geflitst en wat je zegt slaat ook op nix. Je gaat te hard rijden om erges sneller te geraken en als je dan mega hard gaat rijden en dan weer mega stil kun je je beter aan de gewone snelheid houden want je bent toch op dezelfde tijd daar.


We bedoelen allebij iets anders denk ik, ik heb het over traject controle. Jij denk ik ook over zoiets maar dan iets anders. En ik ga echt niet alleen maar hard rijden om sneller ergens te zijn hoor...
 
SSTjoener
honda_2takt_power 9-10-2004 22:02 Print reply

Posts: 6744
nee is ook gewoon leuker 45 bij die snelheid val je in slaap das pas gevaarlijk
 
regels zijn er om grenzen aan te geven, en grenzen zijn er om verlegd te worden.
PraatPaal 9-10-2004 22:03 Print reply

Posts: 7977
je klinkt als die RTLers

kvin et leuk als ie hard optrekt ik rij nooit zo hard .. .

en als je langsaam gaat ben je zelf een gevaar op de weg ..

en dan zelf zonder helm rijden en een highsider maken
 
bart de scootergek 9-10-2004 22:04 Print reply

Posts: 8916
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Gideon

Je bedoelt traject controle? Dat vind ik ook nergens op slaan, dan kan je eerste stuk teringhard gaan, en dan ga je daarna gewoon vet langzaam gaat je gemiddelde snelheid weer omlaag, dus geen boete.

Edit: En dat van die tussenliggende tijd, dat is slaat ook nergens op vind ik, lees hierboven. Loze regels allemaal.

Dit bericht is ge-edit door Gideon op 9-10-2004 21:54


wat heb je eraan om eerst heel hard te rijden en erna zacht te gaan rijden om je gemiddelde omlaag te halen dan kun je je net zo goed aan de snelheid houden.
 
Honda RC-33
snowboarderke 9-10-2004 22:04 Print reply

Posts: 2193
Ja dat wel
ik doe dit ook hoor maar als ik een flitspaal zie ga ik het echt niet uitlokken om geflitst te worden hoor.
 
Ook lid worden van de Belgium gangster club, inbox mij dan
Gideon 9-10-2004 22:05 Print reply

Posts: 6855
Nou gewoon ff flink gasse Dat doe ik liever dan hele tijd zacht rijden, ga ik liever vol gas en daarna flink remmen Ieder heb z'n voorkeuren.
 
SSTjoener
Gideon 9-10-2004 22:09 Print reply

Posts: 6855
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: PraatPaal
en als je langsaam gaat ben je zelf een gevaar op de weg ..

en dan zelf zonder helm rijden en een highsider maken



Dat vind ik onzin, je bent misschien minder oplettend omdat je denkt van ooh ja ga toch langzaam. Maar je bent niet gelijk een gevaar, je moet wel gewoon met het verkeer mee kunnen komen anders is het irritant, maar gevaarlijk vind ik het niet. wel irritant
 
SSTjoener
Martin mt5 knol 9-10-2004 22:22 Print reply

Posts: 2211
Ook achterlijk met zon traject, kom je met 120 voorbij 1ste meting, ga je paar minuten wachten voor de het andere metingspunt

Ik heb allesss liever dan rollerbanke... Met rollerbanken heb je geen 1 kans meer om de boete te ontlope. Flitspalen kan je soms nog op tijd zien. Het gevoel om dan rond te rijden is ook veel fijner... Niet dat je een agent ziet en meteen et risico loopt om aangehouden te worden :(
 
brommerforum stinkt
Gideon 9-10-2004 22:23 Print reply

Posts: 6855
Precies, dat bedoel ik. _0_

 
SSTjoener
kingmaster 9-10-2004 22:23 Print reply

Posts: 913
ik zag ergens in de krant dat het nummer bord uitgesteld word tot 2007
 
master of offtopic
Gideon 9-10-2004 22:25 Print reply

Posts: 6855
Hmm, moet je ook nog maar weer afwachten..
 
SSTjoener
honda_2takt_power 9-10-2004 22:42 Print reply

Posts: 6744
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: PraatPaal

je klinkt als die RTLers

kvin et leuk als ie hard optrekt ik rij nooit zo hard .. .

en als je langsaam gaat ben je zelf een gevaar op de weg ..

en dan zelf zonder helm rijden en een highsider maken
niet dat was gewoon mongolen actie gewoon op de stoep en drukke straat
 
regels zijn er om grenzen aan te geven, en grenzen zijn er om verlegd te worden.

Dit topic is 4149 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 3 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved