Brommerforum.nl wordt gehost door: |
|
|
|
Technical Forum - Topic #22825 - AM 5,6 blok op een honda nsr?
|
Pagina 5 van 10
|
Dit topic is 6760 keer bekeken. |
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp. |
|
mb-cruisefather.nl |
9-10-2004 12:42 |
Posts: 266 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: blair
[...]
blabla
Ik vind het zoiezo al zinloos, hoe halen mensen het in hun hoofd om te zeggen dat 4 takt ook heel er snel is ......
hoe halen ze het in hun hoofd
Dit bericht is ge-edit door mb-cruisefather.nl op 9-10-2004 12:44
|
|
|
|
brutus |
9-10-2004 12:45 |
Posts: 7934 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: barry
[...]
jawel
mb heeft schotten in de uitlaat en geen expansie gedeelte
|
|
nee maar goed ik bedoel, dat doen we nou al jaren zo.. |
|
Ed Honda CB50J |
9-10-2004 12:57 |
Posts: 4190 |
Hmm.. Weet niet wat ik van die 4takt classic moet denken.. waar of niet ?
Als het waar is kom dan maar met bewijs, maak een foto van de cilinder + kop + kleppen deksel..
Anders geloof ik ( we ) het niet...
Als het waar is, is het
|
|
Moto-GP is weer helemaal fantastisch !! Succes is een keuze : Rij 4takt.. > Zal ik je een geheimpje vertellen ? ..... je vader komt oorspronkelijk uit Marokko.. Gezocht : goedkope/goede Honda C50.. |
|
Tsxdude AKU MicheL |
9-10-2004 13:01 |
Posts: 10676 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Daan Da Man
Nog MEER GEBLABALALALBLAAAAT
En tsxdude... in een 2takt zitten ook kleppen... membraankleppen. of je bent fucking blind.
Nej hoor daantje
|
|
K doe niet de hele dag gek, ook niet de halve |
|
mxmaster |
9-10-2004 13:25 |
Posts: 736 |
ikwil een foto zien !!!!!!!!! anders ben ej neit lief
onder mijn sintesi zat ook rv 4 of am4 wat het ook maar is
en dat was toch echt 2 takt
beroerd blok trouwens schakel je over naar de 4 krrrrrrrrrrrr gvd een cm speling op de assen
mooi truchgebracht want had hem net 3 dagen
|
|
sorry he |
|
Tijzzz |
9-10-2004 14:38 |
Posts: 4215 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: mb-cruisefather.nl
[...]
afbeelding
hoe halen ze het in hun hoofd
Dit bericht is ge-edit door mb-cruisefather.nl op 9-10-2004 12:44
Dat begrijp je toch niet he, dat mensen dat zelfs maar durven te DENKEN.
|
|
|
|
Blorn |
9-10-2004 15:01 |
Posts: 13825 |
ZX10R power (320pk uit 1 liter, en dat is nog lang niet de max )
|
|
|
|
SavagePielk |
9-10-2004 15:02 |
Posts: 4562 |
viertakt Classic... ik geloof er geen shit van... misschien dat jij zijn thermostaatklep hebt bijgesteld op BM
BTW -> die Gianellipijp is gewoon zoals het hoort... zit normaal ook geen zichtbaar expansiegedeelte op mensen... is volledig ori. Petje af voor McDronkz die half BF voor de gek weet te houden... en anders kom je hem maar hier showen, misschien dat ik het dan geloof
|
|
|
|
Markos |
9-10-2004 15:05 |
|
John Huijben |
9-10-2004 15:05 |
Posts: 2433 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Blorn
afbeelding
ZX10R power (320pk uit 1 liter, en dat is nog lang niet de max )
is daar nog normaal mee te rijden ??,
turbo komt toch pas op een bepaald toerental in werking waardoor hij ineens keihard begint te trekke ?
kheb eens gehoort dat ze daarmee vroeger experimenteerde op motoren maar dat het niet echt goed reed omdat ie dan ineens zo hard begint te trekke dat er meer ongelukken gebeurdde ofzo, daarom zijn ze er ook vanaf gestapt.
zoiets hebk iig gehoort. is wel leuk spul ik heb n keer ozn filmpje vna zon gele motor gezien die had dat ook ( ghostrider ofzo ) die ging wel hard
|
|
http://www.brommerforum.nl/showtopic/35310/last |
|
Blorn |
9-10-2004 15:15 |
Posts: 13825 |
|
|
|
|
SavagePielk |
9-10-2004 15:17 |
Posts: 4562 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Markos
[...]
nee joh het is echt waar, zijn brommer is zeer uniek in nederland, misschien zelfs de enigste am-4takt
in itali? rijden er heeel veel van rond
vetttt...
okay excuses voor mijn reactie dan... maar ik had ook in Italie alleen maar 2takt Classics gezien.
*petje af voor McDronkz*
|
|
|
|
Blorn |
9-10-2004 15:18 |
Posts: 13825 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: ClassicPielk
Petje af voor McDronkz die half BF voor de gek weet te houden...
|
|
|
|
Blukaap2 |
9-10-2004 15:24 |
Posts: 9955 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: mb-cruisefather.nl
[...]
afbeelding
hoe halen ze het in hun hoofd
Dit bericht is ge-edit door mb-cruisefather.nl op 9-10-2004 12:44
Jah, dat mormel heeft 1300cc nodig om net zo hard te gaan als een 500cc 2-taktje.
4-takt is gewoon trage troep, accepteer het nou maar......
|
|
Stoere brommers |
|
hondadriver_chris |
9-10-2004 15:31 |
Posts: 1042 |
ja maar 4takt is wel 100 keer beter in onderhoud
je slijten veel minder hard
bijv. een 50cc 2takt wil je echt je goede prestaties blijven behouden moet je om de 20 draaiuren je zuigertje vervangen en na zoveel km je blokkie splitse
en bovendien is 4takt veel zuiniger en dat scheelt in de portomonee!
ik ga voor 4takt
ofdie nou trager is ofniet
|
|
iemand nog honda onderdelen nodig?? inbox me heb heel veel liggen!! |
|
Dit topic is 6760 keer bekeken. |
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp. |
|
Pagina 5 van 10
|
|