Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - AM 5,6 blok op een honda nsr?

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 745 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #22825 - AM 5,6 blok op een honda nsr?
Pagina 5 van 10
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 6760 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

mb-cruisefather.nl 9-10-2004 12:42 Print reply

Posts: 266
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: blair

[...]


blabla

Ik vind het zoiezo al zinloos, hoe halen mensen het in hun hoofd om te zeggen dat 4 takt ook heel er snel is ......




hoe halen ze het in hun hoofd

Dit bericht is ge-edit door mb-cruisefather.nl op 9-10-2004 12:44
 
brutus 9-10-2004 12:45 Print reply

Posts: 7934
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: barry

[...]


jawel



mb heeft schotten in de uitlaat en geen expansie gedeelte
 
nee maar goed ik bedoel, dat doen we nou al jaren zo..
Ed Honda CB50J 9-10-2004 12:57 Print reply

Posts: 4190
Hmm.. Weet niet wat ik van die 4takt classic moet denken.. waar of niet ?

Als het waar is kom dan maar met bewijs, maak een foto van de cilinder + kop + kleppen deksel..
Anders geloof ik ( we ) het niet...

Als het waar is, is het
 
Moto-GP is weer helemaal fantastisch !! Succes is een keuze : Rij 4takt.. > Zal ik je een geheimpje vertellen ? ..... je vader komt oorspronkelijk uit Marokko.. Gezocht : goedkope/goede Honda C50..
Tsxdude AKU MicheL 9-10-2004 13:01 Print reply

Posts: 10676
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Daan Da Man

Nog MEER GEBLABALALALBLAAAAT

En tsxdude... in een 2takt zitten ook kleppen... membraankleppen. of je bent fucking blind.



Nej hoor daantje
 
K doe niet de hele dag gek, ook niet de halve
mxmaster 9-10-2004 13:25 Print reply

Posts: 736
ikwil een foto zien !!!!!!!!! anders ben ej neit lief

onder mijn sintesi zat ook rv 4 of am4 wat het ook maar is
en dat was toch echt 2 takt
beroerd blok trouwens schakel je over naar de 4 krrrrrrrrrrrr gvd een cm speling op de assen

mooi truchgebracht want had hem net 3 dagen

 
sorry he
Tijzzz 9-10-2004 14:38 Print reply

Posts: 4215
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mb-cruisefather.nl

[...]


afbeelding

hoe halen ze het in hun hoofd

Dit bericht is ge-edit door mb-cruisefather.nl op 9-10-2004 12:44


Dat begrijp je toch niet he, dat mensen dat zelfs maar durven te DENKEN.
 
Blorn 9-10-2004 15:01 Print reply

Posts: 13825


ZX10R power (320pk uit 1 liter, en dat is nog lang niet de max )
 
SavagePielk 9-10-2004 15:02 Print reply

Posts: 4562
viertakt Classic... ik geloof er geen shit van... misschien dat jij zijn thermostaatklep hebt bijgesteld op BM
BTW -> die Gianellipijp is gewoon zoals het hoort... zit normaal ook geen zichtbaar expansiegedeelte op mensen... is volledig ori. Petje af voor McDronkz die half BF voor de gek weet te houden... en anders kom je hem maar hier showen, misschien dat ik het dan geloof
 
Markos 9-10-2004 15:05 Print reply

Posts: 5048
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: ClassicPielk

viertakt Classic... ik geloof er geen shit van... misschien dat jij zijn thermostaatklep hebt bijgesteld op BM
BTW -> die Gianellipijp is gewoon zoals het hoort... zit normaal ook geen zichtbaar expansiegedeelte op mensen... is volledig ori. Petje af voor McDronkz die half BF voor de gek weet te houden... en anders kom je hem maar hier showen, misschien dat ik het dan geloof
nee joh het is echt waar, zijn brommer is zeer uniek in nederland, misschien zelfs de enigste am-4takt
in itali? rijden er heeel veel van rond
 
SLET! plaatjes hosten doe je op www.imageshack.us
John Huijben 9-10-2004 15:05 Print reply

Posts: 2433
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Blorn

afbeelding

ZX10R power (320pk uit 1 liter, en dat is nog lang niet de max )


is daar nog normaal mee te rijden ??,
turbo komt toch pas op een bepaald toerental in werking waardoor hij ineens keihard begint te trekke ?
kheb eens gehoort dat ze daarmee vroeger experimenteerde op motoren maar dat het niet echt goed reed omdat ie dan ineens zo hard begint te trekke dat er meer ongelukken gebeurdde ofzo, daarom zijn ze er ook vanaf gestapt.
zoiets hebk iig gehoort. is wel leuk spul ik heb n keer ozn filmpje vna zon gele motor gezien die had dat ook ( ghostrider ofzo ) die ging wel hard
 
http://www.brommerforum.nl/showtopic/35310/last
Blorn 9-10-2004 15:15 Print reply

Posts: 13825
SavagePielk 9-10-2004 15:17 Print reply

Posts: 4562
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Markos

[...]
nee joh het is echt waar, zijn brommer is zeer uniek in nederland, misschien zelfs de enigste am-4takt
in itali? rijden er heeel veel van rond


vetttt...

okay excuses voor mijn reactie dan... maar ik had ook in Italie alleen maar 2takt Classics gezien.

*petje af voor McDronkz*
 
Blorn 9-10-2004 15:18 Print reply

Posts: 13825
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: ClassicPielk

Petje af voor McDronkz die half BF voor de gek weet te houden...

 
Blukaap2 9-10-2004 15:24 Print reply

Posts: 9955
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mb-cruisefather.nl

[...]


afbeelding

hoe halen ze het in hun hoofd

Dit bericht is ge-edit door mb-cruisefather.nl op 9-10-2004 12:44


Jah, dat mormel heeft 1300cc nodig om net zo hard te gaan als een 500cc 2-taktje.
4-takt is gewoon trage troep, accepteer het nou maar......
 
Stoere brommers
hondadriver_chris 9-10-2004 15:31 Print reply

Posts: 1042
ja maar 4takt is wel 100 keer beter in onderhoud
je slijten veel minder hard
bijv. een 50cc 2takt wil je echt je goede prestaties blijven behouden moet je om de 20 draaiuren je zuigertje vervangen en na zoveel km je blokkie splitse

en bovendien is 4takt veel zuiniger en dat scheelt in de portomonee!

ik ga voor 4takt
ofdie nou trager is ofniet
 
iemand nog honda onderdelen nodig?? inbox me heb heel veel liggen!!

Dit topic is 6760 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 5 van 10
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved