Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - 50 cc zeta portmap

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1016 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #2281 - 50 cc zeta portmap
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 534 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

MB50TUNED 26-11-01?15:44 Print topicpost
Posts: 1054
Ik heb mijn 50 zeta eindelijk opgehaald van het postkantoor. Trouwens best kut dat het anderhalve week duurt om geld over te schrijven bij de ABN AMRO bank :n. Maar de cilinder is in goede staat. Alleen wel de nodige dingen die verbeterd kunnen worden. Uitlaatpoort kan lager, spoel en uitlaatpoort lijken wel eeen maanlandschap. Gang naar boostport moet groter zodat hij beter aansluit op carter. Uitlaatpoort is wel erg laag, en er zullen nog wel wat dingen te verbeteren zijn . Hiet is een portmap;

 
2 stroke, because one stroke isn\'t enough and four strokes waste two (many).

Rens 26-11-01?15:54 Print reply

Posts: 6863
de uitlaatpoort kan hoger en breder en de inlaat poorten kunnen ook groter dat kan ik nu al zien..

Zeta is wel een relaxed cilindertje om te tunen .
 
achter de maan is alles beter
B3AST 26-11-01?16:26 Print reply
Posts: 2469
Zeta is sowieso wel een leuk cylindertje

maareh die inlaat kan wel groter ja en de uitlaatpoort is wel laag, hoeveel toeren maakt ie ongetuned?
 
- insane in the brain -
Sneks 26-11-01?17:50 Print reply
Posts: 2499
Zijn die spoelpoorten iets van 0,8mm hoog? Best laag, lekkere brede powerband
 
Ik wil veeel harder op m\'n :) [IMG]http://24.132.20.228/mup/1772.jpg[/IMG] :)
barry 26-11-01?18:57 Print reply

Posts: 7387
jah hiero ook, die heeft dus ook een 50zeta, dat ding heeft helemaal geen powerband want die trekt aan 1 stuk vandan, echt aan 1 stuk, rijd echt super die cilinder
 
He?

Dit topic is 534 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved