Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Warmdraaien of warmrijden?

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1043 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #22793 - Warmdraaien of warmrijden?
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina
Dit topic is 11533 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Rik 8-10-2004 15:12 Print reply

Posts: 3464
op me gsm..

starten.. en gewoon vol weg gasse...
 
Tsxdude AKU MicheL 8-10-2004 15:14 Print reply

Posts: 10676
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Rik

op me gsm..

starten.. en gewoon vol weg gasse...




 
K doe niet de hele dag gek, ook niet de halve
The Catfish 8-10-2004 15:31 Print reply

Posts: 1337
ik laat als het koud is altijd heel even
warm draaien. gewoon 20/30 seconden ofzo.

klein beetje gas geven en doen.


en je merkt vanzelf wel wanneer hij warm
genoeg is om flink door te trekken toch?

bij m'n tsx doe ik dat na 1 of 2 km al.
 
vandalism: beautiful as a rock in a cop's face..
[RRT] Lost-P 8-10-2004 15:32 Print reply
Posts: 4578
km of 4 ofzo...
 
Chille Tune shit dan
Wanker 8-10-2004 15:33 Print reply

Posts: 947
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Martijn II

moet de motor zo snel mogelijk warm krijgen. Dat doe je door hem rustig te belasten. Dus gewoon rustig wegrijden.
En warm laten draaien is ?cht slecht voor je blok...believe me..

dat is nog uit de tijd dat dingen niet zo snel kapot gingen...jaren 70 enzo.



waarom is dat slecht voor je blok dan? dat vraag ik me nu wel heel erg af
 
No rap, No reggae, No hardstyle
Rik 8-10-2004 15:49 Print reply

Posts: 3464
interesseert mij het nou ik ga er niet om liegen..

kep nog nooit probs ermee gehad..


 
Tsxdude AKU MicheL 8-10-2004 15:50 Print reply

Posts: 10676
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Rik

interesseert mij het nou ik ga er niet om liegen..

kep nog nooit probs ermee gehad..



Tgaat in de levensduur...
Dus je zal er idd geen problemen mee krijgen, maar je prestaties gaan eerder achteruit
 
K doe niet de hele dag gek, ook niet de halve
Denracer 8-10-2004 16:38 Print reply

Posts: 1440
ik doe altijd gewoon aandoen steeds ff gassen NIET FULLGAS en dan ff stationair en dan rijden
 
HONDA THE POWER OF SPEED ;-) gezocht een compleet mb frame zonder of met blok inbox me maar maakt nix of ie gespoten moet worden liefst niet te ver wegregio friesland groningen en drente niet verder maximum prijs 250 euro of ruilen mt5
Blukaap2 8-10-2004 16:58 Print reply

Posts: 9953
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Wanker

[...]


waarom is dat slecht voor je blok dan? dat vraag ik me nu wel heel erg af


Een simpele reden:
Zuigerspeling is groter als de zaak koud is, dan gaat de zooi dus kantelen.
Rijd je 'm belast warm, is ie veel sneller warm en is dat kantelen sneller over.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Rik

interesseert mij het nou ik ga er niet om liegen..

kep nog nooit probs ermee gehad..




Kwestie van tijd .
 
Stoere brommers
Ed Honda CB50J 8-10-2004 17:51 Print reply

Posts: 4190
Altijd @ puch, starten, 10 seconden wachten en bleren. Toch een beun ding

Met Honda CB, starten. 20 seconde stationair draaien. in die tussen tijd helm en shit op.
Nokkenas is dan ook zeker weten goed gesmeerd..
Daarna gewoon rustig wegrijden en bij 3500 overschakelen naar 2, straat uitrijden @ 3000 daarna weer in zijn 1 tot 3500 weer opschakelen naar 2 en iedere keer schakelen 500 hoger zitten ( dus 1 = 3500 = 2 = 4000 = 3 = 4500 = 4 = eerst ff 5500 daarna 6000max. )
Met warm rijden dat he

Dit bericht is ge-edit door Ed Honda CB50J op 8-10-2004 17:51
 
Moto-GP is weer helemaal fantastisch !! Succes is een keuze : Rij 4takt.. > Zal ik je een geheimpje vertellen ? ..... je vader komt oorspronkelijk uit Marokko.. Gezocht : goedkope/goede Honda C50..

Dit topic is 11533 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved