Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Nsr 125 of Aprillia 125

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 609 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #22782 - Nsr 125 of Aprillia 125
Pagina 3 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 3341 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Hans F 6-10-2004 22:10 Print reply
Posts: 4326
was meen ik een 180cc malossi voor te koop met powervalve
 
Roedie 6-10-2004 22:11 Print reply

Posts: 3531
wie wil dr nou een Aprilia
 
BrommerForum... vernieuwingen zijn eng
Bullet 6-10-2004 22:14 Print reply

Posts: 12150
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: JCG

[...]


in iedergeval val sneller als sommige dingen die ik hier heb zien langs komen,


maar niet sneller dan een 2takt 125cc

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Blukaap2

[...]


Jah, dat is kwaliteit met plastic tandwielen voor de balansas en waterpomp die om de haverklap uit elkaar vliegen .


gvd niet fokken met am6 rotzooi ja!

is rotzooi van de hoogste plank!
 
**My BungHole Will Speak Now**
Blukaap2 6-10-2004 22:15 Print reply

Posts: 9956
Bedoelde Rotax .
 
Stoere brommers
Bullet 6-10-2004 22:19 Print reply

Posts: 12150
rotax is toch italiaanse troep?

zoja, niet mierenneuken is toch hetzelfe troep
 
**My BungHole Will Speak Now**
kpotappel86 6-10-2004 22:20 Print reply

Posts: 2679
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Hans F

was meen ik een 180cc malossi voor te koop met powervalve


ow ik dacht 160cc met povervalve... maar 180 cc kan ook wel ja...

en @ Blukaap2 je kan vast de vertanding wel wat aanpassen lijkt me... deze ging ook wel 165 misschien maar ik heb hem niet echt vol open gehad.. ik heb 150 160 gereden toen was de weg op... ben ook mar een klein rondje er mee weggeweest...

180cc malossi 65mm 445 euro...

zie hier...





Dit bericht is ge-edit door kpotappel86 op 6-10-2004 22:25
 
>>>Life's To Short To Ride Slow<<< >>>Life Start @ 120 Km/H<<< >>> neem je leven niet zo serieus joh... je overleeft het toch niet<<<
mr200r 6-10-2004 22:30 Print reply
Posts: 5122
Op de productie modellen van apprilia ligt een suzukiblokje 125 en 250cc.
Op de racers een rotax.
 
mr200r
rsrulez 6-10-2004 22:38 Print reply

Posts: 134
doe niet moeilijk rs is zowel als 50 als 125cc de beste klaar uit je heb denk aleen wat meer kosten aan onderhoud enzo maar veder toppie
 
RS_70_power 6-10-2004 22:53 Print reply

Posts: 1990
sorry hoor, ik word hier echt scheit ziek van aprilia kut , AM6 bagger , aprilia dit , hou dan gewoon je mond als je niks zinnigs hebt te melden

RS125 zijn leuke motor's maar ik zou er nooit aan beginnen , mijn advies koop een 4-takt , DUZ OOK GEEN NSR125 , want bij aprillia 125/250 blokken word geadviezeerd door de dealers dat ze om de 12.000 Km gereviceerd moeten worden, kijk maar op marktplaats de meeste 2-takts aprilia staan met een Km's van ongeveer 13000Km of de oudere met 26000 Km.

Koop een 4-tkat , rijd rustiger , is betrouwbaarder , zuinger in verbruik en in onderhoud , en pas bij 40000 Km (meetste motors dan ) moet je wat allerter zijn met tikjes in blok en zo.

Dit bericht is ge-edit door RS_70_power op 6-10-2004 22:53
 
draai / frees werk ==>> PM of email me
arie-de-arier 6-10-2004 23:19 Print reply

Posts: 10000
en die soes 750 2t dan?
 
Allah is beter
vincents 7-10-2004 9:17 Print reply

Posts: 117
RS loopt 170km orgie. maar het licht ook aan je toerentalen die je rijd. dan heb je zelf het sleiten in de hand. ja toch?

en zoon 160cc polini volgens mij vreet dat echt uber aan je je blok.
 
Oscar O. - [HRC Nijmegen] 7-10-2004 9:31 Print reply

Posts: 7007
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: vincents

RS loopt 170km orgie. maar het licht ook aan je toerentalen die je rijd. dan heb je zelf het sleiten in de hand. ja toch?

en zoon 160cc polini volgens mij vreet dat echt uber aan je je blok.


valt wel mee met die 160, als je maar de juiste cilinderkop en afstelling hebt
 
nobody fuck with us!!
Blukaap2 7-10-2004 10:03 Print reply

Posts: 9956
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: RS_70_power

sorry hoor, ik word hier echt scheit ziek van aprilia kut , AM6 bagger , aprilia dit , hou dan gewoon je mond als je niks zinnigs hebt te melden

want bij aprillia 125/250 blokken word geadviezeerd door de dealers dat ze om de 12.000 Km gereviceerd moeten worden,

en pas bij 40000 Km (meetste motors dan ) moet je wat allerter zijn met tikjes in blok en zo.



Am6, appie en al die meuk zijn bagger, daarom word het gezegd, dat je dat zelf niet wil inzien omdat je veel teveel geld aan zo'n prul hebt uitgegeven, tsjahh....

15-16000km is volgens mij het advies van appie zelf, bij de RS125 en 250 en dan alleen nog maar het wisselen vd zuiger(s).

Eigenlijk zou ik van kmstand 0 al alert zijn op tikjes die er plots inkomen, goed zo....

 
Stoere brommers
benjamingroenewoud 7-10-2004 12:25 Print reply
Posts: 238
Aprillia 125 rijdt ongeveer 175/180 op de TELLER
 
Martijn II - Forum en Sales Moderator 7-10-2004 13:14 Print reply

Posts: 9841
joh wat boeit het nou...stel dat de ene 5kmph harder gaat dan de ander...ben je alsnog je rbw kwijt als je het rijdt.
als top zo belangrijk ovor je is....koop dan een scooter.....

Waarom snapt niemand hoe leuk lichtere motoren kunnen zijn, van het viertaktspectrum.

 
Too cool for school!

Dit topic is 3341 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 3 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved