Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - Gaat ie (veel) sneller??

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 999 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #22750 - Gaat ie (veel) sneller??
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Dit topic is 1265 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Splendid 5-10-2004 15:54 Print topicpost

Posts: 8421
ik heb nu mt met 50cc , 13mm carb
tandwielverhouding 13/42...als ik er 13/45 van maak zal die dan veel sneller gaan??

en zal het veel (goede of slechte) invloed hebben op het optrekken??

Splendid
 
Ik wil een onderwaterbeer!!

Kanku-Dai 5-10-2004 16:10 Print reply

Posts: 739
achter groter betekend sneller optrekken
achter kleiner betekend hogere top
voor kleiner betekend harder optrekken
voor groter betekend hogere top

en als je voor iets verander dan heeft het meer invloed en is het sneller klaar. als je 1 tandwiel vervangt moet je eigelijk ook de andere doen en een nieuwe ketting anders slijt het nogal hard
 
Mazu jiko wo shire, shikoshite tao wo shire
RUTGER_86 5-10-2004 16:12 Print reply

Posts: 1183
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Kanku-Dai

achter groter betekend sneller optrekken
achter kleiner betekend hogere top
voor kleiner betekend harder optrekken
voor groter betekend hogere top

en als je voor iets verander dan heeft het meer invloed en is het sneller klaar. als je 1 tandwiel vervangt moet je eigelijk ook de andere doen en een nieuwe ketting anders slijt het nogal hard
je setup moet het ook aankunne he want een te lichte vertanding is slecht (overtoeren) en een te zware vertanding ook...
en je kan 2 voortandwielen verslijten met 1 ketting en 1 achtertandwiel.

Dit bericht is ge-edit door RUTGER_86 op 5-10-2004 16:12
 
DE MANNE VAN JANNE
Splendid 5-10-2004 16:13 Print reply

Posts: 8421
ik had dus eerst 17/42 en toen ging ie niet harder dan 45

heb nog niet uitgetest hoe hard ie nu gaat
 
Ik wil een onderwaterbeer!!
Jarco 5-10-2004 16:17 Print reply

Posts: 4520
dat is te zwaar lijkt me......
 
Splendid 5-10-2004 16:18 Print reply

Posts: 8421
daar kwam ik dus ook achter NU 13/42

weet alleen niet of dit wel helemaal super is voor de max snelheid..



Dit bericht is ge-edit door Splendid op 5-10-2004 16:20
 
Ik wil een onderwaterbeer!!
korte_mt5 5-10-2004 16:19 Print reply
Posts: 361
als je een 50 snel had zou het nog net willen denk ik 17/42 ik heb nu 16/42 op 50 snel
 
www.japanse-kapstok.co.jp/www.heinz-leuter.de
Splendid 5-10-2004 16:22 Print reply

Posts: 8421
kheb gewoon standaard
 
Ik wil een onderwaterbeer!!
korte_mt5 5-10-2004 16:24 Print reply
Posts: 361
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Splendid

kheb gewoon standaard


ik zei ook als je die >had<
 
www.japanse-kapstok.co.jp/www.heinz-leuter.de
Splendid 5-10-2004 16:25 Print reply

Posts: 8421
weet ik maar dat doet er eigenlijk niet zo toe
 
Ik wil een onderwaterbeer!!
Tijzzz 5-10-2004 16:31 Print reply

Posts: 4215
Splendid 5-10-2004 16:34 Print reply

Posts: 8421
ok vergeten daar te kijken
 
Ik wil een onderwaterbeer!!
shibby 5-10-2004 16:34 Print reply

Posts: 770
wrs trok hij daarvoor in zijn laatste versnelling niet veel toeren meer met die twv .
 
Splendid 5-10-2004 22:08 Print reply

Posts: 8421
idd jha,...heb nu nog niet getest hoe hard ie nu wilt...ben nog geen 16 en heb best irri ouders
 
Ik wil een onderwaterbeer!!
Speakerfreak 5-10-2004 22:18 Print reply

Posts: 4941
uhm 3 tanden achter merk je echt niet heel erg? en waarom moeilijk doen met achtertndwiel doen als je ook voortandwiel ken vervange (3.5euro) ?
 
Vieze naaiers hier
Kanku-Dai 6-10-2004 9:53 Print reply

Posts: 739
ja idd

Dit bericht is ge-edit door Kanku-Dai op 6-10-2004 9:53
 
Mazu jiko wo shire, shikoshite tao wo shire

Dit topic is 1265 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved