Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Koppeling Kawa KX 250 ('87)

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1011 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #22710 - Koppeling Kawa KX 250 ('87)
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 801 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Ollie 3-10-2004 18:10 Print topicpost

Posts: 2468
Hoi,

Ik heb een Kawasaki KX250 uit '87 gekocht.
Alleen slipt de koppeling gigantisch, je kunt hem alleen aanrennen als ie koud is, als ie warm is lukt dit niet meer.

De platen heb ik al ff bekeken en deze waren behoorlijk versleten, het buitenste koppelingshuis is niet beschadigd, maar op het binnenste koppelingshuis (huis die de ijzeren platen vast houden) zitten heel kleine putjes, echt heel kleine hobbeltjes/inkepingen van de ijzeren platen, zou dit een oorzaak kunnen zijn waardoor de koppeling ook gegantisch slipt en niet vrijloopt? of is 't gewoon koppelingsplaten vervangen en rijden??

Thnx

(ohja, heb deze moto btw. stiekum gekog, dus niets zeggen heh)

Dit bericht is ge-edit door Ollie op 3-10-2004 20:22
 

Joscross 3-10-2004 18:43 Print reply

Posts: 12501
Platen vervangen en rijden
En eventueel veertjes

Dit bericht is ge-edit door Joscross op 3-10-2004 18:43
 
Ollie 3-10-2004 20:21 Print reply

Posts: 2468
Maar die kleine putjes in het binnenste huis(huis dat de ijzeren platen op zijn plek houdt) heb dus niets te maken met een slippende koppeling en dat ie niet vrijloopt?

Lijkt me idd sowieso al stug dat ie doordoor slipt om dat de putjes/inkepingen nogal klein zijn...
 
Ollie 4-10-2004 15:39 Print reply

Posts: 2468
Iemand??

BTW. hij loopt ook niet vrij met koppeling in, hij zou toch juist wel vrij moeten lopen met koppeling in en versleten platen??

En als ik de 7 koppelingsplaten vervang moet ik dan ook de ijzeren platen vervangen??

Bij een brommer iig niet, maar weet niet hoe dit bij een motor zit??
 
Supernova 4-10-2004 15:43 Print reply

Posts: 7654
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Ollie

Iemand??

BTW. hij loopt ook niet vrij met koppeling in, hij zou toch juist wel vrij moeten lopen met koppeling in en versleten platen??

En als ik de 7 koppelingsplaten vervang moet ik dan ook de ijzeren platen vervangen??

Bij een brommer iig niet, maar weet niet hoe dit bij een motor zit??

Je mocht toch zoveel weken geen brommer of wat dan ook rijden?
 
WP Car Customs
Ollie 4-10-2004 15:51 Print reply

Posts: 2468
Idd, maar deze moto staat ook nie bij mij, maar erguns anders, zo dak toch nog crossen kan
Maar dan moek wel ff weten hoe dat met die koppeling zit...

???

Dit bericht is ge-edit door Ollie op 4-10-2004 16:48
 
Ollie 5-10-2004 15:50 Print reply

Posts: 2468
Nog iemand??

Rudy ofzo??
Die heb der vast wel verstand van...
 
[RRT] Lost-P 5-10-2004 15:52 Print reply
Posts: 4578
Vervang gewoon alle platen en eventueel de veren en je bent weer klaar...
 
Chille Tune shit dan
Blorn 5-10-2004 15:53 Print reply

Posts: 13825
Regel WPHB en meet op wat versleten of bijna versleten is...
 

Dit topic is 801 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved