Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - Dikke shit, mijn nieuwe NSR doet het niet meer!!!!

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1121 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #2271 - Dikke shit, mijn nieuwe NSR doet he...
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 405 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

markietje 25-11-01?16:10 Print topicpost
Posts: 141
Shit shit shit.
Heb ik een NSR gekocht, rijdt ie perfekt, heb 2 uren zonder problemen
gereden ik reed (gelukkig) mijn straat in, houdt ie er mee op.
Gelijk de NSR, voor de helft moeten slopen.
Snap er niks van, net of was ineens de benzine zo sloeg hij af.
Hij vonkt als een gek, krijgt peut want de bougie wordt nat.
Ik snap er niks van.
Balen balen balen
 
[IMG]http://24.132.20.228/mup/7174.jpg[/IMG][IMG]http://24.132.20.228/mup/10958.jpg[/IMG] Honda MB 110 CC Malossi 6 bak 110 CC Homoet 30 mm Carb en NSR 70 CC Zeta 16 mm Mikuni.

SPARKLE 25-11-01?16:56 Print reply
Posts: 1332
Omdat ik net zag dat de bougie nog nat werd heb ik alles maar weer weggehaald

[This message is edited by Wesley on 25-11-01 17:02]
 
How am I posting? Call 1-800-BITE-ME!!
Rens 25-11-01?17:04 Print reply

Posts: 6863
De bougie wordt dus nat dat betekend dat ie het mengsel niet ontsteekt misschien toch iets met de ontsteking krijgt in iedergeval benzine , het kan ook zijn dat er misschien teveel olie in je benzine zit maar dat kan alleen als je mix in je tank hebt.
 
achter de maan is alles beter
SPARKLE 25-11-01?17:08 Print reply
Posts: 1332
Ik denk misschien net de verkeerde hittegraad bougie ofzo, aangezien ie na een tijdje rijden niets meer doet, misschien te heet wordt, of hij was al gaar, probeer eens een andere bougie, of anders gelijk een koudere.
 
How am I posting? Call 1-800-BITE-ME!!
SpeedYveS 25-11-01?18:04 Print reply
Posts: 1644
check de lucht toevoer us..
en bougie er een tijdje uit, en dan weer starten doet ie het wel weer.
wat is de setup?
 
Rene 25-11-01?18:19 Print reply
Posts: 2573
teruggaan?
 
24 uur in een dag, 24 bierflesjes in een krat, toeval? / Fairings are for homosexuals
Ali 25-11-01?18:49 Print reply
Posts: 667
teruggaan en RAP.
 
[IMG]http://24.132.20.228/mup/12147.jpg[/IMG] Leuk dinkie.. wil ik ook, sorry dat ie zo groot is maar k kan niet verschalen op mijn pc.
-Michiel RS- 25-11-01?19:22 Print reply
Posts: 2803
-tjek je compressie eens.
 
Baasbas 25-11-01?20:17 Print reply
Posts: 2176
Ik had iets vergelijkbaars, bij mij bleek een membraamklep afgebroken te zijn...

En ik moest dus een paar kilometer duwen! Grr, vernederend... :(

[This message is edited by Baasbas on 25-11-01 20:50]
 
een walvis is geen Elvis, al is hij nog zo dik
madoux 25-11-01?21:07 Print reply
Posts: 458
Van duwen weet ik nu ook alles.
Met gare kettingspanner gereden. ^ keer me ketting eraf gelopen in 30km. HAd gelukkig geredschap bij me om em erop te leggen, maar duwen is kut. vooral bergen die ik bij mijn woonplaats tegen kom (LIMBURG HE )
Succes met je NSR
 
markietje 25-11-01?22:29 Print reply
Posts: 141
Volgens mij krijgt hij geen compressie.
Ik kan de vliegwiel heel gemakkelijk ronddraaien.
Dat moet toch behoorlijk zwaar gaan of is het anders met een LC blok.
Kun je de kop er zo afhalen, of moet je eerst de koelvloeistof eruithalen.
Er zit wel een kutvliegwiel(dicht) op de NSR, kun je niet met een voelermaat
de kontaktpunten afstellen, of zitten die er niet meer in.
 
[IMG]http://24.132.20.228/mup/7174.jpg[/IMG][IMG]http://24.132.20.228/mup/10958.jpg[/IMG] Honda MB 110 CC Malossi 6 bak 110 CC Homoet 30 mm Carb en NSR 70 CC Zeta 16 mm Mikuni.
markietje 25-11-01?22:36 Print reply
Posts: 141
Oja er zit een net nieuwe zeta 70 cc op met een 16 mm carb en een vreemd apart uitlaat.
Daar reed ie gisteren 90 mee(wel wat ingehouden omdat er een nieuwe cilinder opzit).
De accu is nu ook leeg maar dat maakt toch niks uit met het starten?
Hoe meer tips hoe beter mensen.
 
[IMG]http://24.132.20.228/mup/7174.jpg[/IMG][IMG]http://24.132.20.228/mup/10958.jpg[/IMG] Honda MB 110 CC Malossi 6 bak 110 CC Homoet 30 mm Carb en NSR 70 CC Zeta 16 mm Mikuni.
Rene 25-11-01?22:44 Print reply
Posts: 2573
dr zitten dus geen contactpuntjes op een nsr (ook niet op je mb trouwens)
maar als je de kop eraf haalt, dan zul je wel eerst de koelvloeistof
eruit moeten laten lopen ja..
rechterkant van het blok vooraan zit aan de onderkant een boutje,
(sleutel 10 meestal) deze moet je eruit draaien, en dan de dop van
je radiateur erafdraaien, en dan komt het koelvloeistof eruit.

En als je de kop erafhaalt moet je voor de volgende x ook een nieuwe
koppakking kopen, want die dingen kun je ook maar 1x gebruiken..
wel een beetje kut eigenlijk, ze hadden dat beter net als bij een aprilia
kunnen maken, met een rubberen ring die je telkens kan hergebruiken.

 
24 uur in een dag, 24 bierflesjes in een krat, toeval? / Fairings are for homosexuals

Dit topic is 405 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved