Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - dt cilinder op puch

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 879 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #22688 - dt cilinder op puch
Pagina 1 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Volgende pagina >
Dit topic is 2074 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Denracer 2-10-2004 20:56 Print topicpost

Posts: 1440
past een yamaha dt cilnder op puch want iemand hier op het forum die heeft dat ook een 50cc volgens mij en zou een 70cc dan ook passen >?<
 
HONDA THE POWER OF SPEED ;-) gezocht een compleet mb frame zonder of met blok inbox me maar maakt nix of ie gespoten moet worden liefst niet te ver wegregio friesland groningen en drente niet verder maximum prijs 250 euro of ruilen mt5

honda_2takt_power 2-10-2004 22:12 Print reply

Posts: 6744
je bedoelt deze van koen-z

 
regels zijn er om grenzen aan te geven, en grenzen zijn er om verlegd te worden.
MC Beuner 2-10-2004 22:13 Print reply

Posts: 3678
komen die tapijnden van een puch blok uit met die van een dt cilnder
 
Vivatje snor
honda_2takt_power 2-10-2004 22:14 Print reply

Posts: 6744
dat moet je koen-z ff vragen dta weet ik niet
 
regels zijn er om grenzen aan te geven, en grenzen zijn er om verlegd te worden.
M.O. 2-10-2004 22:17 Print reply

Posts: 1289
koelt die cilinder nu wel goed ??

 
Metrakit SP -->24mm OKO D-slid--->Yasuni HM Cross!!! 230!!!! MAN WHEEOOOW
Denracer 2-10-2004 22:18 Print reply

Posts: 1440
ja dat snap ik ook niet want dat lijkt me wl wat met een 70cc DT cilinder racen
 
HONDA THE POWER OF SPEED ;-) gezocht een compleet mb frame zonder of met blok inbox me maar maakt nix of ie gespoten moet worden liefst niet te ver wegregio friesland groningen en drente niet verder maximum prijs 250 euro of ruilen mt5
honda_2takt_power 2-10-2004 22:18 Print reply

Posts: 6744
dat vraag ik me ijglijk ook af volgnes mij kan je betr ff wat maken aan de buitekant van je cil soort luchthapper dta de wind er nog lang gaat
 
regels zijn er om grenzen aan te geven, en grenzen zijn er om verlegd te worden.
Tsxdude AKU MicheL 2-10-2004 22:23 Print reply

Posts: 10676
Dit past idd, alleen timingen van een dt cilinder zijn heel anders...

Omdat dt schakel is....
 
K doe niet de hele dag gek, ook niet de halve
honda_2takt_power 2-10-2004 22:23 Print reply

Posts: 6744
dat staat ook in ze pro het lijkt wle of je met deze cil 2 powerbands heb
 
regels zijn er om grenzen aan te geven, en grenzen zijn er om verlegd te worden.
Denracer 2-10-2004 22:26 Print reply

Posts: 1440
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Tsxdude AKU MicheL

Dit past idd, alleen timingen van een dt cilinder zijn heel anders...

Omdat dt schakel is....


maar omdat het dan een schakelcilinder is loopt ie dan ook beter ofzo
 
HONDA THE POWER OF SPEED ;-) gezocht een compleet mb frame zonder of met blok inbox me maar maakt nix of ie gespoten moet worden liefst niet te ver wegregio friesland groningen en drente niet verder maximum prijs 250 euro of ruilen mt5
Ariej 2-10-2004 22:26 Print reply

Posts: 3685
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Denracer

[...]


maar omdat het dan een schakelcilinder is loopt ie dan ook beter ofzo


nee, maar rijd wel hard op puch

Dit bericht is ge-edit door Ariej op 2-10-2004 22:27
 
murphy's law: altijd de steeksleutel verkeertesom vastpakken
honda_2takt_power 2-10-2004 22:29 Print reply

Posts: 6744
http://www.brommerforum.nl/brommer/3097idd loopt wel hard 85 km/u en dna met die remvertraging van die iele trommelremmetjes
 
regels zijn er om grenzen aan te geven, en grenzen zijn er om verlegd te worden.
Tsxdude AKU MicheL 2-10-2004 22:34 Print reply

Posts: 10676
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Denracer

[...]


maar omdat het dan een schakelcilinder is loopt ie dan ook beter ofzo


Omdat je met een schakelbrommer een paar meer moet schaken maar je als je schakelt sneller, en bij een automaat schakelt hij niet dus moet hij netzogoed onderin als bovenin een beetje trekken, bij een schakel trek je (in zijn 1 bv) heel snel weg omdat het tandwieltje heel licht is, dus ben je er zo doorheen, zelfde geld voor de 2..

Maar als je dus automaat heb moet je onderin ook goed wegkomen...

Daarom heeft een automaat een veel lagere blowdown zodat hij overal lekker trekt, neem je een dt cilinder word komt hij onderin amper weg maar bovenin schiet hij er vandoor....
Heel hoogtoerig dus, je zal je koppeling verschrikkelijk laat moeten laten grijpen wil je een beetje fatsoenlijk weg komen...


Kortom je kan ermee rijden, maar je zal eerst wat aanpassingen moeten doen...
 
K doe niet de hele dag gek, ook niet de halve
Denracer 2-10-2004 22:36 Print reply

Posts: 1440
dus das nogal gekloot en wat voor aanpassingen zouden er gedaan moeten worden ?
 
HONDA THE POWER OF SPEED ;-) gezocht een compleet mb frame zonder of met blok inbox me maar maakt nix of ie gespoten moet worden liefst niet te ver wegregio friesland groningen en drente niet verder maximum prijs 250 euro of ruilen mt5
honda_2takt_power 2-10-2004 22:39 Print reply

Posts: 6744
koppeling flink verlichten en een goed [schijf] rem voor
 
regels zijn er om grenzen aan te geven, en grenzen zijn er om verlegd te worden.
Tsxdude AKU MicheL 2-10-2004 22:41 Print reply

Posts: 10676
Koppeling flink verlichten zoda hij laat aangrijpt en schrijfrem heeft er niets mee te maken
 
K doe niet de hele dag gek, ook niet de halve

Dit topic is 2074 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved