Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - mb5 afstelling

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1189 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #22662 - mb5 afstelling
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 528 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

fikus 1-10-2004 22:09 Print topicpost

Posts: 110
kheb net een nieuwe carbarateur gekocht, een keihin 18 mm, maar me brommer loopt nog niet helemaal lekker.
Als je hem start loopt hij gelijk. In de vrij maakt hij met gemak 12.000 toeren. Zet je hem in de versnelling en je geeft vol gas valt hij gewoon uit, alleen op half gas of minder blijft hij aan. Ik heb sproeiermaat 90.
Weet iemand hoe dit komt of heeft dit ook? of is deze carbarateur te groot voor een 50 cctje
 

Kampersjaak 1-10-2004 23:41 Print reply

Posts: 12285
kan wel, wat voor cab en sproeier had je hiervoor er aan hangen dan???

tja kan alles wel zijn.

start je hem met choke of gaat het zonder choke ook makkelijk?
 
oderint dum metuant
Davidjuhh 2-10-2004 0:00 Print reply

Posts: 367
Te kleine sproeier, of te veel lucht... Meestal moet de zelfde carb op een kleine cilinder een vrij grote sproeier hebbe is wel vaag
 
Kampersjaak 2-10-2004 0:01 Print reply

Posts: 12285
wat lul jij vaag dan
 
oderint dum metuant
Endymion 2-10-2004 0:10 Print reply

Posts: 1583
gas open en dan uitvallen is egt een te kleine sproeier met valse lucht valt hij stationair uit en maakt hij ook geen 12000 toertjes
 
As your agent, I am beyond death
Kampersjaak 2-10-2004 0:11 Print reply

Posts: 12285
als je een te grote sproeier hebt, met gas open valt die ook uit.

en met valse lucht gaat uitzich zelf omhoog kruipen met de toeren

Dit bericht is ge-edit door Kampersjaak op 2-10-2004 0:13
 
oderint dum metuant
tomosman 2-10-2004 0:13 Print reply
Posts: 147
nou met een veel te grote sproeier komt hij moeilijk op toeren. Maar je kan het ook merken aan het starten. Als je choke nodig hebt is vaak te klein. Als hij gelijk aangaat als je brommer koud is zonder choke en zonder gas te geven is hij te groot.
 
fikus 2-10-2004 10:00 Print reply

Posts: 110
hmmm, kleine sproeier kan wel goed kloppen, eerst zat er een fabrieks sproeier op maar daar stond de sproeier maat niet op en liep hij helemaal niet. Dus nu heb ik er een sproeier van mijn vorige carb in zitten, maat 90 dus. die vorige carb was14 mm. zal wel te klein zijn dus... maar hij start wel gelijk zonder chock
 
fikus 2-10-2004 10:02 Print reply

Posts: 110
hij blijft trouwens hangen bij de 5.000 tot 6.000
toeren als je hem in de vrij zet, daar komt hij dus ook niet overheen als je hem in de versnelling zet

 
fikus 2-10-2004 20:06 Print reply

Posts: 110
JOOOOOW, ding gaat me hard!!!, heb nu 110 sproeier erin, ding loopt 90!!! begin me toch af te vragen of het wel 50 cc is staat in ieder geval wel op de cilinder
 
Palava 2-10-2004 20:07 Print reply

Posts: 2866
ja dat zegt egt nix

 
-Wheelie-Johie- 2-10-2004 20:25 Print reply

Posts: 2814
op me 70 zeta stond ook 49 cm3

en op me ori 80 staat ook 49cm3(dat heb ik er dan zelf ingefreest)
 
trots BMW e30 325i eigenaar
fikus 3-10-2004 13:26 Print reply

Posts: 110
haha, das wel lache, maar ik heb hem er nog ff af gehad en hijs toch wel 50 cc nou ja, zeker een of andere malossi heel snel ofzo
 
honda_2takt_power 3-10-2004 14:06 Print reply

Posts: 6744
is ie niet lude tuned oid
 
regels zijn er om grenzen aan te geven, en grenzen zijn er om verlegd te worden.
fikus 3-10-2004 19:57 Print reply

Posts: 110
urrr, was da?

 

Dit topic is 528 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved