Het probleem is dat ik nu niet weer weet hoe de achteras op mijn Puch Maxi in elkaar zat. Het echte probleem is simpel: het wiel zit los en als ik hem vastdraai dan draait het wiel letterlijk vast.
Rechts zit een soort busje waarvan een kant 45 graden afgeveild is. Dit onderdeel hoort daar geloof ik wel. Aangezien ik geen mogelijkheid zie de as ten opzichte van de naaf te verschuiven, kan ik niet gewoon het wiel vastzetten. Als dit wel kon dan kon ik aan de rechterkant meer ruimte krijgen en daar 2 moeren op elkaar draaien zodat de as vastzit. Er is namelijk wel extra ruimte beschikbaar die steekt nu aan de linkerkant uit. Ik heb geprobeerd daar de as vast te klemmen, wat niet lukt omdat het wiel dan ok blokkeerd.
Is het een kwestie van de juiste balans vinden tussen het vastdraaien van de as en dat het wiel nog genoeg draait(waarschijnlijk niet)? Of is het de bedoeling dat de as gewoon muurvast komt te zitten en het wiel draait als een tolletje(waarschijnlijk wel).
Als iemand constructietips in zijn achterhoofd heeft zitten, alsjeblieft post ze dan kan ik hem vanavond in elkaar zetten en naar bed gaan.
|