hmmm je moet er sowieso ook een andere radiateur op zetten, anders loop je de kans dat hij een beetje warm wordt. Verder zou ik proberen een originele MBX125F uitlaat te vinde. Maakt het minste geluid misschien ook wel handig als je pliesie tege komt....Verder weet ik niet of de ketting en/of tandwielen zullen passen. Ook de ontsteking zal de nodige aandacht nodig hebben. Ook een goede optie is om er gewoon een 125F blok op te gooien, neem van mij aan dat da al snel genoeg gaat. Verder zijn er van de 125cc variant veel makkelijker onderdelen verkrijgbaar. Ik heb zelf een MTX200R en de onderdelen zijn KLOTE-schaars... Ook een reden om het blok niet op te fokken dus.
Oja het MTX200R-blok heeft een boring van 67mm, slag van 55mm en is officieel 193cc en zou 19,5kW moeten leveren (dit is 26,5pk)bij 7500rpm en heeft een koppel van 25,4Nm bij 7000 rpm. Je framepje krijgt dus flink op z'n sodemieter.....
ik hoop niet binnenkort een begrafenis mee te moeten maken.....
|