Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - 100cc 4 takt blok

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 818 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #22581 - 100cc 4 takt blok
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Dit topic is 3894 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Davidjuhh 29-9-2004 18:50 Print topicpost

Posts: 367
Hoi!

Heeft iemand ervaring met zo een blok
http://www.marktplaa...kt%2Bblokken%26b%3D0

Beetje sterk enzo? Valt het te vergelijken met een 100 cc honda cilinder 2 takt? (bijvoorbeeld eurocilindro voor mt)

groetjes
 

arie-de-arier 29-9-2004 19:10 Print reply

Posts: 10000
anders doe je m 2 keer
 
Allah is beter
Davidjuhh 29-9-2004 19:13 Print reply

Posts: 367
Jah sorry ging fout
maar iemand ervaring?
 
Neonlampje 29-9-2004 19:14 Print reply

Posts: 14825
100cc 2T gaat harder.
Maar blokjes zijn erg vet, en zit nog wel een beetje gang in
 
-jaZper- 29-9-2004 19:16 Print reply

Posts: 3841
das mooi spul, en zeker het geld waard
lopen zo mooi


Dit bericht is ge-edit door -jaZper- op 29-9-2004 19:16
 
groene motoren gaan harder
Apriliars105 29-9-2004 19:16 Print reply

Posts: 6111
is dat geen honda imitatie
 
As finishing touch, God created the Dutch
Davidjuhh 29-9-2004 19:17 Print reply

Posts: 367
Hoe hard zou het ongeveer kunne lopen? Met 100cc dan.
En zijn er ook andere cilinders voor te krijgen

Ben ff weg, ovber 2 uur weer terug

 
Neonlampje 29-9-2004 19:18 Print reply

Posts: 14825
110 ofzo
edit: op een brommer vergelijkbaar in groote aan een cb50 oid
edit2: ho wacht, maak daar maar 20 minder van.. aangezien er volgensmij geen snelle nokkenstokken in zitten
edit3: andere cilinders? 100cc is al de big bore set

Dit bericht is ge-edit door Neonlampje op 29-9-2004 19:19
 
Xanthi84 29-9-2004 19:19 Print reply
Posts: 994
zongtjcheng, jingtjench; kutkwaliteit, echt niet kopen.
 
-Tom- 29-9-2004 19:27 Print reply

Posts: 4151
Zal best wel mee vallen, als je er normaal mee omgaat.
 
FTS Member
mcdronkz 29-9-2004 19:29 Print reply

Posts: 32777
beter koop je een gereviseerd c90 blok met snelle cil ofzo
 
Mr Pain 29-9-2004 19:31 Print reply
Posts: 4966
4stroke bikecenter ofzo moet je even zoeken, daar staat meer en je kan compleet een kit kopen die bij jou past.
 
Evil Erik 29-9-2004 19:38 Print reply

Posts: 137
mcdronkz 29-9-2004 19:38 Print reply

Posts: 32777
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Mr Pain

4stroke bikecenter ofzo moet je even zoeken, daar staat meer en je kan compleet een kit kopen die bij jou past.


jep, daar verkopen ze ook gereviseerde/ongereviseerde ori honda blokken
 
Sampers 29-9-2004 19:48 Print reply

Posts: 1231
ja shit, eerste reply mislukt, nu ben ik beetjke verward, maar kortom, dit is wel gioede kwaliteit tegenwoordig, dit blok is denk ik 108cc, oftewel 93cc (of in de buurt van 93).
het 108cc blok is beter want deze heeft normaal een 4plaats koppeling op de primaire as, wat een heele verbetering is tov een standaard ss blok. als het eenn 90cc blok is dan kabn de koppeling op de kruk zitten en das slechter, omdat meer gewicht op de kruk, minder toeren kan halen. het zal wel geschikt zijn voor standaar gebruik maar er bestaan heel veel kits voor zo een blok, kitaco, daytona, takegawa,.... hiervan bestaan cilinder+kop,... kits. deze zijn heel erg goed, en sommige geven je 120cc. als je dit blok op ss zet gaat het harder dan op monkey door wielomvang.

belgisch kampieon rijd met zo een blok met kitaco cilinder, ... kit erop, natuurlijk ook grotere carbu omdat deze veels te klein is voor nog sportiever gebruik.

hier bestaan ook nog tal van andere stukken voor zoals oliekoelers, ontluchtingen, ...

de prijs van het blok, (als het volledig nieuw is zeker) dit blok vind je bij motorkit in belgie
http://67.15.14.25/~motorkit.com/catalog/product_info.php?products_id=352

meer info vind je zeker op www.4takt.net of
http://daxboard.be/index.php

of http://www.4-strokebikecentre.com/index2.htm

groeten
Sammy

 
marginaal is terminaal | tsjek http://www.brommerforum.nl/showtopic/21017
Sampers 29-9-2004 19:50 Print reply

Posts: 1231
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mcdronkz

beter koop je een gereviseerd c90 blok met snelle cil ofzo



is niet gezegd, c90 is met semi automatische koppeling dacht ik, en met aantal platen koppeling op de kruk, wel al met cdi maar dat heeft zo een zongshen ook, hier kan je gemakkelijk 120cc voor hebben, dan mag je al een vreed c90 blok hebben dat maar 86cc is.
 
marginaal is terminaal | tsjek http://www.brommerforum.nl/showtopic/21017

Dit topic is 3894 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved